Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier is overigens de monitor die bij die pc en dat toetsenbord hoort: ![]() Die man is geniaal, hij heeft verdorie nog aan toe zelfs een fucking ETS in z'n iPod gemaakt. Daarom is het bezit van een iPod 'm vergeven en wil ik met 'm trouwen. ![]() En verder heeft hij ook z'n gitaar onder handen genomen: ![]() Het is maar goed dat 'ie geen lang haar en ook geen wipneus heeft, anders zou ik écht genoodzaakt zijn om naar Polen te verhuizen, want daar woont 'ie volgens mij, om 'm te stalken. |
![]() |
||
Citaat:
2007 heb ik nog niet gezien, ik zoek hem op het net maar op Youtube staat alleen het eerste half uur. Ik vond daarin Lily Allen wel schattig. Maar, that reminds me: Het verhaal kent iedereen wel: een taxichauffeur werd bij de BBC in een interview per ongeluk opgevoerd als internetexpert. Het filmpje blijft lachen. Deze is ook leuk:
||
Citaat:
![]() inmiddels staat er een deel van the big fat quiz 2007 op youtube ![]() ![]()
||
Citaat:
@ Paranoide: dat is wel knap, ![]()
Laatst gewijzigd op 11-01-2008 om 15:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh, trouwens, als je echt wil weten hoe het met de domheid van je medestudenten zit, dan moet je even je emailadres PM'en. Dan stuur ik je de verzamelde werken van een werkgroepgenote. Ik denk dat je, ook een taalpurist zijnde, wel kunt lachen om wat ze zoal bij elkaar weet te brabbelen. Ik denk ook dat je daarna net als ik besluit te stoppen met de studie als zij haar diploma haalt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|