Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zitten trouwens nog best wat Westerse landen bij, als je hieronder kijkt. Ik denk dat de verhouding van westerse en oosterse landen die door zijn in vergelijking tot hoeveel meededen, best mee valt? (Engeland en Duitsland enzo zitten er natuurlijk standaard in, die krijg je straks ook nog)
Zweden: Finland: Portugal: Malta: IJsland: Noorwegen: Denemarken: Griekenland: Turkije: Israël: Roemenië: Bosnië-Herzegovina: Kroatië: Azerbaijan: Moldavië: Albanië: Ukraïne: Estland: Litouwen:
|
Verwijderd
|
In 2007 haalden alleen maar Oostblok-landen de finale, maar dit jaar valt dat heel erg mee.
Er zijn een ook een hele hoop niet-Westeuropese landen niet door (Belarus, Letland, Servië, Slovenië, Slowakije, Hongarije). Verenigd Koninkrijk, Spanje, Duitsland en Frankrijk zijn natuurlijk automatisch geplaatst (net als Rusland dit jaar), maar ook Portugal, IJsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden zijn door. België, Nederland en Ierland helaas weer niet. Volgend jaar maar eens Ilse DeLange, Anouk of Within Temptation sturen. |
![]() |
|
Fijn dat Balance het even overzichtelijk heeft opgelost
![]() Ilse Delange sturen lijkt me best een goed idee, weet niet of ze d'r zin in heeft, maar hé, je moet wat over hebben voor je land... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik had op Estland gestemd maar Nederland heeft hen helemaal geen punten gegeven, dus mijn stem was een beetje zinloos ![]()
|
Voor iedereen die denkt, dat Nederland niet door is vanwege de Oosbloklanden. http://www.songfestival.nl/index.php?id=10&tx_ttnews[backPid]=9&tx_ttnews[tt_news]=601Nederland is geëindigd op de 17e positie tijdens de tweede finale. De toppers hebben ook geen punten van de West-Europese deelnemene landen gekregen. Conclusie: het nummer van de toppers was gewoon slecht. En met de positieve uitslag voor Noorwegen, wil ik voorlopig niet meer horen dat het esf een Oost-Europees-onderonsje is.
|
![]() |
|
Ik vind Noorwegen echt hartstikke leuk
![]() hoopte al dat die ging winnen, geweldig vioolspel en hij heeft echt een grappige uitstraling ![]() het liedje heeft iets oubolligs, maar het is ook ontzettend origineel, ja top ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meettopic Go back in time Le Soleil. | 120 | 21-05-2011 14:13 | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
Je zal je kind maar Saairah noemen #652 Verwijderd | 500 | 16-07-2009 10:59 | |