Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() naja, verder zijn de groepsgenoten niet zo faal hoor. we hebben de beste resultaten van allemaal, en de samenwerking ging verder ook heel erg prima ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat moest je doen dan, achter de bar? En doe je dat via een uitzendbureau ofzo en waarom dan helemaal in den haag? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, het was iets voor het filmfestival van Amnesty International, ik moest voor tolk/begeleider/Amnesty-vertegenwoordiger/gids/regelnicht/babysitter spelen voor een van de uitgenodigde gasten. Hij sprak geen Engels of Nederlands, maar wel Russisch en toen ben ik via-via gebeld omdat ze geen Russische tolk hadden. Het was heel gaaf, beetje op boten zitten met Nobelprijswinnaars en filmregisseurs, koffie drinken en af en toe een bioscoopzaal in om daar wat te vertalen bij een Q&A. ![]() Het was in Den Haag omdat de film van die man in één van die theaters draaide. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in relatie met je werksores en geen zin hebben - kun jij eigenlijk een baan bedenken die je wel je hele leven lang zou willen doen? Dat vroeg ik me vanmiddag af, toen ik over werken aan het nadenken was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee zoiets kan ik me niet voorstellen, dat ik de rest van mijn leven hetzelfde werk zou doen. Dat zou ik ook erg saai vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als dat niet gebeurt: risico op ochtendhumeur. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al tig van die testjes gemaakt en altijd komt eruit dat ik met mensen moet werken, en dat doe ik ook al lang. terwijl ik me heel snel erger aan mensen en hun pietluttigheid.
Als alle oude omaatjes nou zo waren als Erica Terpstra dan zou dat mijn werk een stuk aangenamer maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of je hebt zelf een keer verteld dat je dat vroeger wilde worden. Ik ben vergeten waar die gedachtengang vandaan kwam. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |