Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.opinieleiders.nl/techlog/...ntry.php?id=50 Ik moest hier best om lachen.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sturen gaat dan als volgt: u start de auto. U pakt met beide handen het stuur beet. U houdt het stuur stevig vast. Er kunnen zich hier twee problemen voordoen. Probleem 1: de wagen is vooruit gesprongen en heeft iets geraakt. Dan had u het starten nog niet genoeg geoefend. Probleem 2: Om het stuur met beide handen vast te kunnen houden, moet u overdreven ver naar links leunen. dit wordt veroorzaakt doordat u aan de verkeerde kant bent ingestapt. Weliswaar kunt u ook op deze wijze het sturen snel onder de knie krijgen, maar er doen zich bij de volgende fases van het autorijden zulke grote problemen voor dat wij vinden dat de beste zitplaats voor de chauffeur (u dus) zich recht achter het stuur bevindt.
:') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, of ik seks heb met iemand heeft voor mij niet eens zoveel met moraal te maken, als wel met aantrekkingskracht en vertrouwen. En die zijn na date één echt niet zo vaak en snel aanwezig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|