Oud 09-10-2009, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het werkt niet . Ik zie dat 'boven en onder' niet? Is dat een soort indeling?
Oud 09-10-2009, 11:56
Rationeel
Rationeel is offline
ja dat is een indeling. ik heb office 2007, dus misschien heeft die er meer/andere ?

met 'om kader' werkt het ook!
Oud 09-10-2009, 11:58
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik baal ervan dat ik lang ben eventjes...ik wil zo'n mooie sovjet jas maar Russen zijn kleine mensen >_< nu moet ik een oost-duitse gaan zoeken wss
Oud 09-10-2009, 12:09
Verwijderd
Grutjes, er is vanmorgen iemand neergeschoten bij het station in Groningen.
Oud 09-10-2009, 12:11
Tink*
Tink* is offline
Wtf.
Oud 09-10-2009, 12:13
DmCraanen
DmCraanen is offline
Hé das vervelend idd =/ gelukkig dat ie het overleefd heeft dan.
Oud 09-10-2009, 12:15
Tink*
Tink* is offline
Wtf een kerel uit Emmen van 20, ik ben benieuwd wie en of ik die ken. ;x
Oud 09-10-2009, 12:18
Verwijderd
Zo de bevolking in noord Nederland is meteen met 3% gedaald
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja dat is een indeling. ik heb office 2007, dus misschien heeft die er meer/andere ?

met 'om kader' werkt het ook!
Werkt echt niet kan gewoon nog worden verplaatst.

Citaat:
Grutjes, er is vanmorgen iemand neergeschoten bij het station in Groningen.
wtf!
DmCraanen
DmCraanen is offline
Willen alle donkere mannen die rond 5-6 uur in de stad waren en 1.70 tot 1.75 lang zijn en in bezit waren van een pistool rond dezelfde tijd zich nu melden bij het politiebureau?
Oud 09-10-2009, 12:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Werkt echt niet kan gewoon nog worden verplaatst.
gek, bij mij staat hij dan zo vast als een huis!
Oud 09-10-2009, 12:23
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh ben jij er ook zo één.
Oud 09-10-2009, 12:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
en hij is niet eens overleden, dus moet je je voorstellen!
Oud 09-10-2009, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Oh ben jij er ook zo één.
Haha nee hoor valt wel mee! Ik moet binnenkort wel echt een keer naar Groningen want het blijkt een heel leuke te zijn. Maar ik vind Zwolle al een klere eind weg dus meestal komt die vriend die daar studeert meer naar Utrecht of Amsterdam. Je blijkt in Groningen een heel leuk kroegje te hebben waar je een ZWAARD met bier kan bestellen heb ik mij laten vertellen.
Oud 09-10-2009, 12:30
DmCraanen
DmCraanen is offline
Waar is dat kroegje dan? O_o woon vlak naast groningen maar nog nooit van gehoord. wel leuke stad vind ik though.
Oud 09-10-2009, 12:31
Verwijderd
Geen idee, ik ben iemand die nog nooit verder dan Zwolle is geweest
Oud 09-10-2009, 12:32
DmCraanen
DmCraanen is offline
O_o/
Verwijderd
Waarom heten al die ministers van vroeger niet gewoon De Boer of Jansen in plaats van Van Zuylen van Nijevelt, Fransen van de Putte, Tak van Poortvliet, Groen van Prinsterer en Domela Nieuwenhuis. Stelletje pretentieuze sukkels.
Verwijderd
Best wel erg als je in Nederland woont en nog nooit in Drenthe, Friesland of Groningen bent geweest. Maar goed, er zijn ook genoeg mensen in Nederland die nog nooit in het Rijksmuseum zijn geweest.
Oud 09-10-2009, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ik ben iemand die nog nooit verder dan Zwolle is geweest
Jij bent wel een beetje een karikatuur van jezelf hoor rijkeluiskindje uit het westen dat nog nooit in "de provincie" is geweest maar wel een mening heeft over alles en iedereen dat daar vandaan komt.
Oud 09-10-2009, 12:33
Tink*
Tink* is offline
Precies! En nog nooit in Zeeland en Flevoland!
Oud 09-10-2009, 12:35
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Waarom heten al die ministers van vroeger niet gewoon De Boer of Jansen in plaats van Van Zuylen van Nijevelt, Fransen van de Putte, Tak van Poortvliet, Groen van Prinsterer en Domela Nieuwenhuis. Stelletje pretentieuze sukkels.
Oud 09-10-2009, 12:35
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik wél in alle twaalf *flexes*
Ze blijven wel allemaal even plat...die 'berg' in limburg veranderd daar niks aan..

HA maar wij in groningen hebben ook een berg van 60 METER hoog.

TAKE THAT
Oud 09-10-2009, 12:38
Tink*
Tink* is offline
Ja want als je een berg hebt dan is je provincie ineens een stuk cooler. ;x
Oud 09-10-2009, 12:39
DmCraanen
DmCraanen is offline
Well duh.

Berg > deltawerken big time!
weet toch iedereen >_>
Oud 09-10-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Jij bent wel een beetje een karikatuur van jezelf hoor rijkeluiskindje uit het westen dat nog nooit in "de provincie" is geweest maar wel een mening heeft over alles en iedereen dat daar vandaan komt.
Ik heb toevallig ook in Eindhoven gewoond en in dorpjes zoals Eersel en Reusel geweest dus daar gaat de karikatuur. Ik kom gewoon eigenlijk nooit verder dan de Randstad en Noord-Brabant. Jij komt toch uit het noorden des lands? Hoe vaak ben jij dan in Zeeland of in Limburg te vinden?
Oud 09-10-2009, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toevallig ook in Eindhoven gewoond en in dorpjes zoals Eersel en Reusel geweest dus daar gaat de karikatuur. Ik kom gewoon eigenlijk nooit verder dan de Randstad en Noord-Brabant. Jij komt toch uit het noorden des lands? Hoe vaak ben jij dan in Zeeland of in Limburg te vinden?
Ik kom uit Overijssel en ik ben in Zeeland nog nooit geweest, maar ik verkondig dan ook niet dat dat allemaal achterlijke paupers en boeren zijn. En ik bedoelde het niet aanvallend hoor, maar het viel me op. Ook omdat je toen iets zei van dat je nog nooit bij een Aldi was geweest en dat zou je ook nooit doen omdat het een goedkope pauperwinkel was volgens je moeder oid.
Oud 09-10-2009, 12:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Well duh.

Berg > deltawerken big time!
weet toch iedereen >_>
Eh ja, het is allebei /care.

Lastfm scrobbelt the penis song niet.
Oud 09-10-2009, 12:44
Verwijderd
ieh het is al laat ;x ik moet nog drie hoofstukken parlementaire geschiedenis samenvatten en boodschappen doen en iets bedenken om te koken voor 3-4 man en opruimen beh
Oud 09-10-2009, 12:45
DmCraanen
DmCraanen is offline
nouja die deltawerken vind ik toch wel care als die niet boeiden en we haalden ze weg dan hebben we dikke lol in zeeland

en nu ga ik naar school filosofie verrek ik heb geen zin en heb mn huiswerk er ook niet voor gedaan als ik dat al had maargoed het is maar een uurtje dus dat overleef ik wel tenzij Thierry weer met eens frans accent gaat praten want de lerares heeft daar echt een rothekel aan en dan wordt het een heel lange saaie les met veel wiskunde gezeur en wat wiskunde nou precies is en hoe we zeker weten dat het waar is en dat weten we toch niet dus vind ik eigenlijk dat ik deze les beter kan missen maargoed ik ga toch

doei
Oud 09-10-2009, 12:47
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
nouja die deltawerken vind ik toch wel care als die niet boeiden en we haalden ze weg dan hebben we dikke lol in zeeland

en nu ga ik naar school filosofie verrek ik heb geen zin en heb mn huiswerk er ook niet voor gedaan als ik dat al had maargoed het is maar een uurtje dus dat overleef ik wel tenzij Thierry weer met eens frans accent gaat praten want de lerares heeft daar echt een rothekel aan en dan wordt het een heel lange saaie les met veel wiskunde gezeur en wat wiskunde nou precies is en hoe we zeker weten dat het waar is en dat weten we toch niet dus vind ik eigenlijk dat ik deze les beter kan missen maargoed ik ga toch

doei
ik heb de neiging om je laatste stuk tekst ook heeel snel te lezen...
Oud 09-10-2009, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
gek, bij mij staat hij dan zo vast als een huis!
Ik herhaal: word sucks.
Oud 09-10-2009, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik kom uit Overijssel en ik ben in Zeeland nog nooit geweest, maar ik verkondig dan ook niet dat dat allemaal achterlijke paupers en boeren zijn. En ik bedoelde het niet aanvallend hoor, maar het viel me op. Ook omdat je toen iets zei van dat je nog nooit bij een Aldi was geweest en dat zou je ook nooit doen omdat het een goedkope pauperwinkel was volgens je moeder oid.
Ja en dat ik dat ook grote onzin vond dat ze dat zei maar dat men onbewust bepaald gedrag van ouders kopiëren, hetzij stemgedrag, handelingen of voorkeuren. Soms erger je ook aan een bepaalde eigenschap van je ouders en vervolgens betrap je jezelf op dat je het ook doet. Prima reden om chagrijnig van te worden.

En over je boodschappendillemma, maak een pasta! Niet bijzonder origineel maar dat is altijd gemakkelijk en als je gasten ontvangt hoef je niet lang en te geconcentreerd in de keuken te staan en kun je nog een beetje praten
Oud 09-10-2009, 12:55
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja en dat ik dat ook grote onzin vond dat ze dat zei maar dat men onbewust bepaald gedrag van ouders kopiëren, hetzij stemgedrag, handelingen of voorkeuren. Soms erger je ook aan een bepaalde eigenschap van je ouders en vervolgens betrap je jezelf op dat je het ook doet. Prima reden om chagrijnig van te worden.

En over je boodschappendillemma, maak een pasta! Niet bijzonder origineel maar dat is altijd gemakkelijk en als je gasten ontvangt hoef je niet lang en te geconcentreerd in de keuken te staan en kun je nog een beetje praten
true
Oud 09-10-2009, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmmmmmm het essay moet tussen de 1350 en 1800 woorden tellen, ik zit inmiddels op 2444. Belde net een vriendin, en zij zit met een beetje mazzel op 1200. Lalala ik schrijf veeeel te veel!
Oud 09-10-2009, 12:58
Verwijderd
Citaat:

Dat is ook zo ja

True, maar pasta is niet zo mijn specialiteit, en dan wil ik een vega en een vleesvariant maken -> meer werk. Ik denk dat ik ga voor de tofu domburi, want dat is goedkoop, makkelijk en wordt zelfs door vleeseters gewaardeerd
Oud 09-10-2009, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Haha nee hoor valt wel mee! Ik moet binnenkort wel echt een keer naar Groningen want het blijkt een heel leuke te zijn. Maar ik vind Zwolle al een klere eind weg dus meestal komt die vriend die daar studeert meer naar Utrecht of Amsterdam. Je blijkt in Groningen een heel leuk kroegje te hebben waar je een ZWAARD met bier kan bestellen heb ik mij laten vertellen.
en ze hebben de ice-bar met de neger van de ice-bar
Oud 09-10-2009, 13:05
Verwijderd
ik ben zo slecht zit nog steeds in bed in een mannen-t-shirt te nietsnutten en mijn ontbijt EN lunch zijn kopjes koffie en blikjes energiedrink en sigaretten.
Heerlijk <3 nu even de nieuwe Donald Duck lezen en dan kom ik in actie. Echt.
Oud 09-10-2009, 13:15
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
ik ben zo slecht zit nog steeds in bed in een mannen-t-shirt te nietsnutten en mijn ontbijt EN lunch zijn kopjes koffie en blikjes energiedrink en sigaretten.
Heerlijk <3 nu even de nieuwe Donald Duck lezen en dan kom ik in actie. Echt.
Oud 09-10-2009, 13:45
Verwijderd
Vandaag stapte ik de tram in, komt een een of andere aso collega er ook bij, keihard aan het bellen door heel die tram, geneerde me dood. Moest ik ook nog met haar werken vandaag ;x wat een kkdomme snol zeg, ze weet echt helemaal niks en ze is irritant. En lelijk. Had ze megalange nepnagels laten zetten, mens kon nog niet eens steunkousen aandoen met die gekke nagels van d'r. Heeft 5 cm laag plamuur op d'r gezicht en een half busje mascara op d'r ogen en ze praat als een mocro (ze komt uit eritrea).
sjonge jonge jonge.
Oud 09-10-2009, 13:45
Verwijderd
MIJN HOOFD. Auw.
Oud 09-10-2009, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
700 woorden teveel!
Oud 09-10-2009, 13:57
Verwijderd
.
Oud 09-10-2009, 13:58
Verwijderd
ik vind het altijd zo stom dat je een bepaald aantal woorden moet hebben. er valt toch over te zeggen wat erover te zeggen valt, en niet meer of minder
Oud 09-10-2009, 13:59
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
ik vind het altijd zo stom dat je een bepaald aantal woorden moet hebben. er valt toch over te zeggen wat erover te zeggen valt, en niet meer of minder
dan schrijven een paar luie studenten 50 woorden en andere nerds 8000
Oud 09-10-2009, 14:00
Verwijderd
Ik heb nu maximaal 500 woorden voor het Palestijns-Israëlisch conflict, .
Oud 09-10-2009, 14:02
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
het gaat denk ik om rekening te leren houden met richtlijnen.
Oud 09-10-2009, 14:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het gaat denk ik om rekening te leren houden met richtlijnen.
Zeker, en dat vind ik ook prima. Er is alleen één probleem. Docenten geven dat soort richtlijnen, maar je kan erop wachten dat niet iedereen zich eraan houdt. Met als gevolg dat sommige mensen heel uitgebreid hebben kunnen zeggen wat ze wilden, en anderen stukken hebben moeten schrappen. Dan krijg je commentaar van de docent dat het wel erg summier was bijvoorbeeld .

Dus ik ga me niet heel erg aan die limiet houden. Ik krijg uiteindelijk toch liever aftrek voor teveel woorden, dan dat ik allerlei belangrijke informatie heb weggestreept.
Oud 09-10-2009, 14:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb nu maximaal 500 woorden voor het Palestijns-Israëlisch conflict, .
Dat is wel heel weinig .
Oud 09-10-2009, 14:14
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ik vond het fijn dat ten minste het eerste verhaal in de nieuwe donald duck leuk was. ze hadden het beter uit moeten werken tho want het einde was een beetje in elkaar gefrommeld. ik vind goofy vervelend om te lezen en micky mouse nog veel vervelender stomme muis maar gelukkig zat die er niet in >_>

Oja en mosselen zijn wel lekker --> donald duck
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten