Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nouja die deltawerken vind ik toch wel care
![]() ![]() en nu ga ik naar school filosofie verrek ik heb geen zin en heb mn huiswerk er ook niet voor gedaan als ik dat al had maargoed het is maar een uurtje dus dat overleef ik wel tenzij Thierry weer met eens frans accent gaat praten want de lerares heeft daar echt een rothekel aan en dan wordt het een heel lange saaie les met veel wiskunde gezeur en wat wiskunde nou precies is en hoe we zeker weten dat het waar is en dat weten we toch niet dus vind ik eigenlijk dat ik deze les beter kan missen maargoed ik ga toch doei |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En over je boodschappendillemma, maak een pasta! Niet bijzonder origineel maar dat is altijd gemakkelijk en als je gasten ontvangt hoef je niet lang en te geconcentreerd in de keuken te staan en kun je nog een beetje praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmmmmmmmm het essay moet tussen de 1350 en 1800 woorden tellen, ik zit inmiddels op 2444. Belde net een vriendin, en zij zit met een beetje mazzel op 1200. Lalala ik schrijf veeeel te veel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() True, maar pasta is niet zo mijn specialiteit, en dan wil ik een vega en een vleesvariant maken -> meer werk. Ik denk dat ik ga voor de tofu domburi, want dat is goedkoop, makkelijk en wordt zelfs door vleeseters gewaardeerd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag stapte ik de tram in, komt een een of andere aso collega er ook bij, keihard aan het bellen door heel die tram, geneerde me dood. Moest ik ook nog met haar werken vandaag ;x wat een kkdomme snol zeg, ze weet echt helemaal niks en ze is irritant. En lelijk. Had ze megalange nepnagels laten zetten, mens kon nog niet eens steunkousen aandoen met die gekke nagels van d'r. Heeft 5 cm laag plamuur op d'r gezicht en een half busje mascara op d'r ogen en ze praat als een mocro (ze komt uit eritrea).
sjonge jonge jonge. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik ga me niet heel erg aan die limiet houden. Ik krijg uiteindelijk toch liever aftrek voor teveel woorden, dan dat ik allerlei belangrijke informatie heb weggestreept.
|
Ik vond het fijn dat ten minste het eerste verhaal in de nieuwe donald duck leuk was. ze hadden het beter uit moeten werken tho want het einde was een beetje in elkaar gefrommeld. ik vind goofy vervelend om te lezen en micky mouse nog veel vervelender stomme muis maar gelukkig zat die er niet in >_>
Oja en mosselen zijn wel lekker --> donald duck |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|