Citaat:
Ik ga straks met huisgenootjes eten, zo wanhopig voor afleiding ben ik, hopelijk wordt dat ook een beetje gezellig.
|
Mijn huisgenoot klopt net aan, ze heeft gefeest tot een uur vanmiddag

en geen zin om te koken, dus dat gaat niet door. Lol.
Citaat:
Hoi Kwis, Ik heb gewerkt vanaf 10 uur en het was wel rielekst en gezellig en het was zo rustig dat ik eerder naar huis mocht! 
Morgenochtend weer werken, dus ik maak het niet laat vandaag, maar de rest van m'n tijd ga ik invullen met Collings & Herrin of Adam & Joe podcasts luisteren en Alice In Wonderland lezen.
Jij nog iets leuks en paasigs gedaan?
|
Oh wat fijn.

Ik heb hopelijk binnenkort ook een fijn bij-baantje. En Alice in wonderland. <3 Ik moet nog steeds eens een mooie uitgave kopen.
Niks pasigs voor mij, leren en soggen, that's all that's left.
Citaat:
Volgens mij gaat het tentamen waar ik nu aan bezig ben het eerste tentamen in tijden zijn waarvoor ik daadwerkelijk alle stof heb doorgenomen. Maar dan hebben we het alleen nog niet gehad over de andere dingen die deze twee weken eigenlijk nog moeten gebeuren... 
|
Ik heb altijd alle stof gelezen en vaak meer dan eens, heb (bijna) alle colleges en werkgroepen bezocht en overal actief aan meegedaan. Behalve nu ik een master doe, nu ligt het anders.