Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kieswijzer:
1. PvdD 2. SP 3. PvdA 4. Groenlinks 5. Christenunie 6. CDA 7. D66 8. PVV 9. TON 10. SGP 11. VVD Sommige vraagstellingen waren wel wat eenzijdig. Zo kon je nergens kiezen dat je geheel tegen een verbod op gezichtsbedekkende kleding bent, waardoor ik die vraag open heb moeten laten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je inderdaad wel een baan weet te vinden. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat al je geld naar de aflossing van je studieschuld gaat als je niet op je niveau werkt. Maar daar zijn best regelingen voor te treffen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verder ben je nu ook niet twee minuten aan het besteden aan koprollen, dus ik begrijp je argument om blanco te stemmen i.p.v. niet te stemmen niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stem meestal trouwens Groenlinks, maar ik vind dat plannetje van ze met de stufi een beetje vreemd (op een negatieve manier) en in de praktijk niet realiseerbaar. Wat mij betreft blijft het systeem zoals het is. Liefst zou ik het zelfs nog wat verruimd zien, maar daar is denk ik nu het klimaat al helemaal niet naar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Snugger?
Ik vind dat hij goede zorgplannen doorvoert en moet hem daar gelijk in geven. Dure procedure voor een asielzoekenr... afgewezen is meteen weg.. dan is het basta, klaar.. 10.000 agenten erbij.... Oke, Dat hij OM en Rechtelijke mag gekozen worden, ben ik fel op tegen..dan verneuk je de democratie:/ of je eisen moeten heel hard en hoog zijn..(zoals opleidingseisen)... |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Als ik niet zou stemmen, zou ik geen recht van spreken mogen hebben want dan 'had ik maar moeten stemmen'. Citaat:
Mijn argument om blanco te stemmen is, dat hoeveel tijd ik eraan kwijt bent niet boeit. Dus als ik er 2 minuten over doe is het prima. Doe ik er 50 minuten over, ook prima. Principe > tijd. En mijn principe is dat ik wél een stem wil laten horen. Maarja, zoals altijd kies ik wel voor een partij als ik eenmaal in het stemhokje sta, zo volgzaam ben ik dan ook wel weer helaas. Dus, D66 of SP. Met tegenzin. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd