Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Onduidelijk commentaar dat met spelfouten kritiek levert op spelfouten. Deze niet-waardering is onderdeel van het feit dat ik huiswerk van mijn vader nakijk.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ging vanmorgen met de trein, ik vroeg aan de conducteur hoelang mijn kortingskaart nog geldig was, dacht die ongeveer eind deze maand/begin okt. zou aflopen. Conducteur zegt dat ie niet kon zien tot wanneer ie geldig was maar iig vandaag wel.
Ga ik naar de balie om het te vragen, lag het computersysteem eruit dus die man achter het loket zei ook dat hij alleen kon zien dat ie iig vandaag geldig was. Ik vanmiddag weer terug naar het loket, zit er zo'n chagrijnig teringwijf. 'Nee hoor mevrouw, niet geldig.' ik ; huh? vanmorgen heb ik het aan 2 verschillende conducteurs gevraagd en die zeiden dat het vandaag geldig was. 'ja zeker met zo'n kaartlezer die doen het vaak niet.' ...okeeej ![]() nou ik weet het ook niet hoor, op je kaart staat niks. Ging ik net op mijn giro ff kijken en het is vorig jaar 5 oktober afgeschreven dus iig tot dan geldig. lekker dom dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het valt echt allemaal wel mee hoor, ik had ook hel en terreur verwacht maar dat bleek allemaal niet zo te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
VVD-leider Mark Rutte is niet van plan samen met de PvdA een regeerakkoord te schrijven. (...) Volgens Rutte zitten er twee nadelen aan: het schrijven van het akkoord duurt dan veel langer en het wordt dan een soort mini-formatie. Daarbij wil hij niet 'voorsorteren' op de PvdA. "Ik vind het niet voor de hand liggen."
Je ligt zélf niet voor de hand! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Saaaaie week, helemaal geen leuke dingen om naar uit te kijken.
|
Oja, ik waardeer het ook niet dat een besteld boek nog niet binnen is, terwijl het vak wel begint. En dat ik terugkwam van mijn ouders en een harige witte massa in mijn afvalbak vond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Dat ik contact moet gaan opnemen met mijn begeleider over het slechte scriptienieuws. /onder tafel wegkruipt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan mijn werk niet waarderen, dat lesgeven dan. Ik vind het op zich prima om te doen, maar het voorbereiden is zo kut en ik vind het heel lastig om tijd te vinden om les te geven, want ik kan niet zoveel en dan voel ik me bezwaard tegenover mijn leerlingen. ;x
|
Verwijderd
|
istockphoto is lekker haar uploaders (ik dus) aan het naaien, gvd
![]() Gooien ze per 1 januari het systeem om waardoor we niet alleen fors minder verdienen aan foto's of illustraties, maar ook harder moeten werken om een vrijwel onhaalbaar aantal credits te halen, waardoor je een 'exclusief' status krijgt (wat inhoudt dat je meer kunt verdienen, maar in dat nieuwe systeem is dat nog steeds weinig). Oh, en ondertussen wordt het bedrijf zelf er wel beter van. Lekker voor de vaste groep regulars die istockphoto als hun fulltime baan hebben, die krijgen ineens 33% minder inkomen ![]() De aankondiging is 3 uur geleden verstuurd, en op het forum is er een vloedgolf van kritiek (lees: tien saaitopics vol), en serieuze dreigementen van de top-contributors om naar de concurrent over te stappen. Ik hoop echt dat istockphoto ten onder gaat, ze verdienen het. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|