Oud 03-09-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
ik snap ook niet zo goed waarom. Ze hadden toch al een meerderheid? Waarom moet dan ook nog de SGP erbij?
Nee, het is nu een minderheidskabinet met gedoogsteun van PVV (mits er een regeerakkoord komt natuurlijk).
Advertentie
Oud 03-09-2010, 20:59
Nona
Nona is offline
Dat de formatie mislukt is! (Als reactie op lentekriebel in de tegenhanger van dit topic. )

Of eigenlijk: hoe die hele formatie gaat. PvdA en CDA pareren elke poging tot formatie en gooien met breekpunt na breekpunt en halfzachte dreigementen als "misschien steun ik dit wel niet" dat het een lieve lust is. Kunnen de heren van de twee voormalig grootste partijen het misschien niet hebben dat ze het nu niet meer samen uit mogen vechten? Erg jammer. En Wilders is een sukkel dat hij de andere partijen vraagt om steun voor zijn standpunten, want die krijgt hij van zijn leven niet. Maar ik moet hem nageven dat hij nog een poging doet hier. Nee, een kabinet met allerlei CDA'ers die dreigen met het opzeggen van hun steun gaat NIET werken, goed geobserveerd.
Oud 03-09-2010, 21:59
Verwijderd
Bah, dat ik het komende schooljaar (havo 5) met mijn ex in de klas zit. Dat vind ik niet leuk. Dikke ruzie gehad, ook nog nadat het uit was enzo. Bluh.
Oud 04-09-2010, 06:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gister werd ik om 04:00u wakker, en toen ben ik maar opgestaan. Dus ik dacht, vandaag kan ik lekker in mijn nest liggen tot halfnegen, dat zal ik wel nodig hebben. Word ik om 07:00u wakker. Nou dat schiet lekker op.
Oud 04-09-2010, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat m'n internet er ineens uitligt sinds m'n huisgenoot weer terug is. Geen idee wat ermee aan de hand is, maar zelfs de stroom eraf halen om de modem opnieuw op te starten werkt nu niet meer.
Nu moet ik dus in het universiteits gebouw gaan zitten om te kunnen int0rwebzen. meeeeeh.

Oh, en dat ik gisteravond zin had om uit te gaan en de 3 vrienden heb gebeld die in een stad wonen en op dit moment in Nederland zijn en ze konden alle 3 niet. grmmmbllll... Mss vanavond, maar ik heb niet veel hoop.
Pfff, saai weekend.
Oud 04-09-2010, 16:53
Geel
Geel is offline
Dat ik maandag in Londen zit!
Oud 04-09-2010, 16:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou ik wil wel met je ruilen hoor.
Oud 04-09-2010, 17:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat gaat de kaakchirurg doen dan? (-> e.v.t. WSZ)
Verstandskiezen trekken. Gelukkig viel het allemaal dik mee. Weinig pijn gehad tot nu toe, maar leuk is anders. Ik waardeer het dan ook niet dat ik in november de kiezen aan de andere kant nog moet laten trekken.
Oud 04-09-2010, 17:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
--> WSZ
Oud 04-09-2010, 22:02
Geel
Geel is offline
Citaat:
Godver! Ik kan het niet waarderen dat ik in verkeerde topics post!
Oud 05-09-2010, 02:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Verstandskiezen trekken. Gelukkig viel het allemaal dik mee. Weinig pijn gehad tot nu toe, maar leuk is anders. Ik waardeer het dan ook niet dat ik in november de kiezen aan de andere kant nog moet laten trekken.
mietje, ik heb vorig jaar een flinke ingreep gehad en dat was, reflecterend, alles behalve dramatisch
Oud 05-09-2010, 14:09
Giles
Giles is offline
Onduidelijk commentaar dat met spelfouten kritiek levert op spelfouten. Deze niet-waardering is onderdeel van het feit dat ik huiswerk van mijn vader nakijk.
Oud 05-09-2010, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
mietje, ik heb vorig jaar een flinke ingreep gehad en dat was, reflecterend, alles behalve dramatisch
Blijkbaar ben jij dus een stuk dapperder dan ik ben. Wil je een schouderklopje?
Oud 05-09-2010, 14:33
Verwijderd
Ach en wee, ik moet morgen weer naar school.
Oud 05-09-2010, 15:02
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik dit weekend niet naar mijn vriendje kon en dat ik hem nu al drie weken niet gezien heb. En dat ik moe ben en dat mijn moeder weer eens is ingestort.
Oud 05-09-2010, 17:04
Verwijderd
Ik ging vanmorgen met de trein, ik vroeg aan de conducteur hoelang mijn kortingskaart nog geldig was, dacht die ongeveer eind deze maand/begin okt. zou aflopen. Conducteur zegt dat ie niet kon zien tot wanneer ie geldig was maar iig vandaag wel.
Ga ik naar de balie om het te vragen, lag het computersysteem eruit dus die man achter het loket zei ook dat hij alleen kon zien dat ie iig vandaag geldig was.
Ik vanmiddag weer terug naar het loket, zit er zo'n chagrijnig teringwijf.
'Nee hoor mevrouw, niet geldig.'
ik ; huh? vanmorgen heb ik het aan 2 verschillende conducteurs gevraagd en die zeiden dat het vandaag geldig was.
'ja zeker met zo'n kaartlezer die doen het vaak niet.'
...okeeej
nou ik weet het ook niet hoor, op je kaart staat niks.

Ging ik net op mijn giro ff kijken en het is vorig jaar 5 oktober afgeschreven dus iig tot dan geldig.
lekker dom dus.
Oud 05-09-2010, 17:07
Macrador
Macrador is offline
dat het tempo van de saaitopics soms super traag is
Oud 05-09-2010, 18:13
Verwijderd
vrouwen die puppy's in een rivier gooien!
Oud 05-09-2010, 18:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blijkbaar ben jij dus een stuk dapperder dan ik ben. Wil je een schouderklopje?

Maar het valt echt allemaal wel mee hoor, ik had ook hel en terreur verwacht maar dat bleek allemaal niet zo te zijn.
Oud 05-09-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ging vanmorgen met de trein, ik vroeg aan de conducteur hoelang mijn kortingskaart nog geldig was, dacht die ongeveer eind deze maand/begin okt. zou aflopen. Conducteur zegt dat ie niet kon zien tot wanneer ie geldig was maar iig vandaag wel.
Ga ik naar de balie om het te vragen, lag het computersysteem eruit dus die man achter het loket zei ook dat hij alleen kon zien dat ie iig vandaag geldig was.
Ik vanmiddag weer terug naar het loket, zit er zo'n chagrijnig teringwijf.
'Nee hoor mevrouw, niet geldig.'
ik ; huh? vanmorgen heb ik het aan 2 verschillende conducteurs gevraagd en die zeiden dat het vandaag geldig was.
'ja zeker met zo'n kaartlezer die doen het vaak niet.'
...okeeej
nou ik weet het ook niet hoor, op je kaart staat niks.

Ging ik net op mijn giro ff kijken en het is vorig jaar 5 oktober afgeschreven dus iig tot dan geldig.
lekker dom dus.
Ja, ik kreeg afgelopen week een brief dat ik m weer opnieuw moest activeren. Dus hij is nog zeker een maand geldig volgens mij.
Oud 05-09-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
vrouwen die puppy's in een rivier gooien!
Oud 06-09-2010, 00:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat de vrouwen in mijn familie er een gave voor hebben om dingen te zeggen die qua toon heel vriendelijk lijken, maar toch m'n hele dag/week/jaar kunnen verzieken.
Oud 06-09-2010, 11:21
Verwijderd
VVD-leider Mark Rutte is niet van plan samen met de PvdA een regeerakkoord te schrijven. (...) Volgens Rutte zitten er twee nadelen aan: het schrijven van het akkoord duurt dan veel langer en het wordt dan een soort mini-formatie. Daarbij wil hij niet 'voorsorteren' op de PvdA. "Ik vind het niet voor de hand liggen."

Je ligt zélf niet voor de hand!
Oud 06-09-2010, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Maar het valt echt allemaal wel mee hoor, ik had ook hel en terreur verwacht maar dat bleek allemaal niet zo te zijn.
Is dat niet precies wat ik al zei?

OT: Saaaaie week, helemaal geen leuke dingen om naar uit te kijken.
Oud 06-09-2010, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik waardeer het ook niet dat een besteld boek nog niet binnen is, terwijl het vak wel begint. En dat ik terugkwam van mijn ouders en een harige witte massa in mijn afvalbak vond.
Oud 06-09-2010, 12:19
Verwijderd
Ik waardeer dubbel werk doen niet. PFfff.
Oud 06-09-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
.. en een harige witte massa in mijn afvalbak vond.
Whut?
Oud 06-09-2010, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja I know iew

Verder kwam ik er net achter dat ik verdomme een boek heb gekocht via de studievereniging DAT IK AL HEB hoe dom kan je zijn .
Oud 06-09-2010, 12:30
Verwijderd
Ik ben verkouden.
Oud 06-09-2010, 12:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mensen die dingen "een plekje moeten geven". Of die "een grote stap" zetten. Dat kan ik echt niet serieus nemen.
Oud 06-09-2010, 12:57
Verwijderd
Je neemt je zelf dus niet serieus????
Oud 06-09-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Mensen die dingen "een plekje moeten geven". Of die "een grote stap" zetten. Dat kan ik echt niet serieus nemen.
in hun relatie zeker

OT: dat ik steeds het gevoel heb dat ik iets vergeet, maar ik weet niet wat.
Oud 06-09-2010, 13:00
Verwijderd
Ik begin echt ziek te worden.
Oud 06-09-2010, 13:18
snoopy
snoopy is offline
Pijn in m'n rug, loop mank
Oud 06-09-2010, 15:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en vanavond speelt Eels in de Oosterpoort, maar niemand wilde met me mee + het kost €30,-

Ik heb vandaag wel veel te zeuren zeg!
Oud 06-09-2010, 15:17
Verwijderd
Dat m'n laptop nog steeds niet terug is
dat ik me daarom dus de tering verveel
dat ik overal pijn heb door het hoesten
dat ik telkens moet niezen en dan ook weer pijn heb
dat ik ineens allemaal puisten heb
Oud 06-09-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Oh en vanavond speelt Eels in de Oosterpoort, maar niemand wilde met me mee + het kost €30,-

Ik zag ze in Amsterdam en het was die dertig euro rúimschoots waard.

OT: Dat ik contact moet gaan opnemen met mijn begeleider over het slechte scriptienieuws. /onder tafel wegkruipt.
Oud 06-09-2010, 17:00
Verwijderd
Eels was echt heel gaaf
Oud 06-09-2010, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee nee zeg dat nou niet
Oud 06-09-2010, 19:43
Verwijderd
dat ik het constant koud heb
Oud 06-09-2010, 20:08
Verwijderd
Mijn gezicht in 'brand' staat!
Oud 06-09-2010, 21:57
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Naar zoiets kan je toch best alleen? Ik snap wel dat het leuker is met anderen, maar als je echt echt wilt...

Ik kan mijn werk niet waarderen, dat lesgeven dan. Ik vind het op zich prima om te doen, maar het voorbereiden is zo kut en ik vind het heel lastig om tijd te vinden om les te geven, want ik kan niet zoveel en dan voel ik me bezwaard tegenover mijn leerlingen. ;x
Oud 07-09-2010, 13:15
Verwijderd
Chocoladepepernoten, want ze zijn zo lekker > eat too much > become fatty
Oud 07-09-2010, 13:35
Missy
Missy is offline
Mijn lichaam. Ik ben geen vrouw van 80.
Oud 07-09-2010, 13:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Jij doet gewoon random shit en ziet wel waar je beland?

Ontopic: Pfff, vrijdag 18.00 dikke deadline, moet me er echt toe zetten, maar lukt niet
Oud 07-09-2010, 14:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn lichaam. Ik ben geen vrouw van 80.
Oud 07-09-2010, 20:47
TopDrop
TopDrop is offline
  • Dat echt iedereen kruidnoten pepernoten noemt.
  • Dat ze nu al bij de super de boer liggen.
  • Erwin Kroll.
Oud 07-09-2010, 21:56
Verwijderd
Draaikont Wilders besluit TOCH wel verder te willen met het CDA, omdat Ab Klink nu weg is.

Wat een fucking circus En het circus was vroeger niet leuk en nu nog steeds niet.
Oud 07-09-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Draaikont Wilders besluit TOCH wel verder te willen met het CDA, omdat Ab Klink nu weg is.

Wat een fucking circus
Dit ja
Ik vond het circus vroeger te gek (Cirque de Soleil <3) maar dit circus kan me gestolen worden!
Oud 08-09-2010, 00:42
Verwijderd
istockphoto is lekker haar uploaders (ik dus) aan het naaien, gvd

Gooien ze per 1 januari het systeem om waardoor we niet alleen fors minder verdienen aan foto's of illustraties, maar ook harder moeten werken om een vrijwel onhaalbaar aantal credits te halen, waardoor je een 'exclusief' status krijgt (wat inhoudt dat je meer kunt verdienen, maar in dat nieuwe systeem is dat nog steeds weinig). Oh, en ondertussen wordt het bedrijf zelf er wel beter van.
Lekker voor de vaste groep regulars die istockphoto als hun fulltime baan hebben, die krijgen ineens 33% minder inkomen

De aankondiging is 3 uur geleden verstuurd, en op het forum is er een vloedgolf van kritiek (lees: tien saaitopics vol), en serieuze dreigementen van de top-contributors om naar de concurrent over te stappen. Ik hoop echt dat istockphoto ten onder gaat, ze verdienen het.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten