Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
House en Cuddy, whaha! Waarom doet hij dat, Cuddy is een bitch! Ik heb trouwens heel hard gelachen om het volgende: Cameron ging iets vertellen over een ziekte bij haar tante, en toen zei House zoiets als: "Ah, are you gonna tell a story? Let me get my baba!" ![]() (Baba is flesje) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Miss Piggy
Bad bitch uit de provincie Grote stadsplannen en ze wist ze had het in zich Populaire dame maar ze miste wel wat inzicht Nog geen twee nachten in de stad, ze had wat in zich 18 lentes jong, in varkensjaren Honing platina blond waren dr haren Provinciale showbizz, achter daar gelaten Voor het eerst aan de con, zo’n 18 dagen later Overal op lijst, met dr jopen en dr dijs Snuiven op de plee, ogen schoteltjes gelijk Elke week een nieuwe muppet, en dan hopen dat hij dr gat kon vullen Maar ze schoven dr opzij Met een buik vol met hipster Verstopt achter een blanga Miss Piggy, opgebruikt, de stadsbanga Niks geen psst, geen fakka met je bakka Uitgeblust, met de bus terug naar pappa ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|