Oud 03-05-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
een zeldzaam momentje : Elmer is geïrriteerd. omdat de printer niet wil meewerken. Hij is het ding aan het uitschelden.
Whehe wat een n00b is het ook

Citaat:
ik las dit in de wat andere context van "doorhalen".

@Rationeel:

Ik vind die schoenen maar niets maar ik zie dat ik ernstig in de minderheid ben dus ik leg me wel neer bij een -klaarblijkelijk- gebrek aan smaak mijnerzijds
Advertentie
Oud 03-05-2011, 11:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Whehe wat een n00b is het ook

@Rationeel:

Ik vind die schoenen maar niets maar ik zie dat ik ernstig in de minderheid ben dus ik leg me wel neer bij een -klaarblijkelijk- gebrek aan smaak mijnerzijds
ik waardeer je mening, maar twijfel sowieso niet aan mijn eigen smaak...

...
Oud 03-05-2011, 11:32
Verwijderd
Ik vind ze wel leuk maar wel een beetje kak!
Oud 03-05-2011, 11:32
Rationeel
Rationeel is offline
niet
Oud 03-05-2011, 11:33
Verwijderd
fibroom hm. die heb ik ook weleens. maar ik durf ze niet af te knippen, dan blijven ze maar lekker zitten
Oud 03-05-2011, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Ik vind die schoenen eigenlijk niet mooi

En moedervlekken weghalen heb ik een trauma van. Ik had er eentje op mijn handpalm. Die muts (dermatloog) sneed 'm eerst weg, zonder verdoving, en spoot er daarná nog vloeibaar stikstof in. Stond een blaar op van hier tot Tokio. Al geloof ik dat het een wratje was. Hm.
Oud 03-05-2011, 11:35
Verwijderd
Ik vind die schoenen ook niet zo mooi.
Oud 03-05-2011, 11:36
Quis.
Quis. is offline
Wat zijn dansschoen eigenlijk lélijk zeg.
Oud 03-05-2011, 11:38
Rationeel
Rationeel is offline
ja jongens, eerlijk gezegd maakt het me allemaal niet zoveel meer uit als melite erop gesopt heeft
Oud 03-05-2011, 11:39
Verwijderd
Ik moet trouwens nog steeds een keer Italiaanse maffiaschoenen halen. Zwart, uiteraard, met zo'n toffe "klik"-hak

Citaat:
ja jongens, eerlijk gezegd maakt het me allemaal niet zoveel meer uit als melite erop gesopt heeft
Attaboy
Oud 03-05-2011, 11:39
Verwijderd
Mijn drie jaar geleden overleden nooit getrouwde oudtante ging heel vaak op reis en van elke reis nam ze dan een aantal vaste souvenirs mee, namelijk een gebaksvorkje, een theedoek, een sherryglas en een onderzettertje. Ik denk dat ik wel op haar lijk
Oud 03-05-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
goedzo
Oud 03-05-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:

Ze zijn overigens wel een beetje kak, maar daar hou ik van
Oud 03-05-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn drie jaar geleden overleden nooit getrouwde oudtante ging heel vaak op reis en van elke reis nam ze dan een aantal vaste souvenirs mee, namelijk een gebaksvorkje, een theedoek, een sherryglas en een onderzettertje. Ik denk dat ik wel op haar lijk

Mijn oma neemt van elke reis een magneet mee. Mijn opa probeerde de plaatselijke alcoholindustrie uit. Hij is nu dood - drie keer raden waarom.
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
You're welcome.

Citaat:

Ik ook een beetje, gek genoeg.
Verwijderd
Citaat:

Het is wel klassieke kak tenissen-met-een-trui-om-je-schouders-geknoopt-kak.
Oud 03-05-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Hmmmmm Camelot valt inderdaad tegen (wat een kutte Merlin en Morgan, en wtf sinds wanneer is Morgan de dochter van Uther ipv Igraine?), maar ach, ik geef het nog een klein kansje. Normaliter ben ik nogal fan van Arthurverhalen, dus misschien zie ik er nog iets in.
Morgan is de dochter van Gorlois en Igraine, toch? Maar voor het verhaal kan het best dat ze haar de dochter van Uther hebben gemaakt, omdat haar zoon dan ook Pendragon-bloed heeft en dat maakt zijn verraad erger.
Oud 03-05-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:

Mijn oma neemt van elke reis een magneet mee. Mijn opa probeerde de plaatselijke alcoholindustrie uit. Hij is nu dood - drie keer raden waarom.
Er zijn stapels en stapels keurig gestreken, nooit gebruikte, allemaal verschillende souvenir-theedoeken gevonden in haar appartementje
Ik ben geen hoarder maar als ik het zou zijn, zou ik het net zo georganiseerd doen als zij
Oud 03-05-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
You're welcome.

Ik ook een beetje, gek genoeg.
Oh jeetje, straks gaan we echt in elkaars vaarwater zitten.

Ik vond je broertje superleuk trouwens
Oud 03-05-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Het is wel klassieke kak tenissen-met-een-trui-om-je-schouders-geknoopt-kak.
Ja precies dat ja
Oud 03-05-2011, 11:45
Uice
Uice is offline
Obama pwns Trump.

<3
Oud 03-05-2011, 11:46
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Oh jeetje, straks gaan we echt in elkaars vaarwater zitten.

Ik vond je broertje superleuk trouwens
Hahaha. Ja nee kakkige details hè, als in: ''klassiek.'' Geen kaklifestyle voor mij, want ik heb al dibs op de koffieman!

Oh, cool! Hij zei niks over jou maar dan zal het wel goed zitten.
Oud 03-05-2011, 11:46
snoopy
snoopy is offline
Ik heb trouwens op 20 mei 'DK meet' in m'n agenda staan. Heb ik dat verzonnen ofzo?
Oud 03-05-2011, 11:47
Rationeel
Rationeel is offline
er zit een gaatje in mijn voet, onderop mijn hak
Oud 03-05-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens op 20 mei 'DK meet' in m'n agenda staan. Heb ik dat verzonnen ofzo?
Hmm iemand vroeg net of ik haar avonddienst van 20 mei wilde ruilen voor mijn avonddienst van 27 mei, en in mijn agenda stond niets, maar ik dacht wel 'dan wás er toch iets?'
Verwijderd
Citaat:
Hahaha. Ja nee kakkige details hè, als in: ''klassiek.'' Geen kaklifestyle voor mij, want ik heb al dibs op de koffieman!

Oh, cool! Hij zei niks over jou maar dan zal het wel goed zitten.
Ja ik heb gister nog m'n beklag zitten doen dat jij er dibs op hebt Wat een heterd en leukerd zeg

Zo is mijn broertje ook. Het was ook heel grappig om jullie samen te zien
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
vorig jaar was er eentje de 29e. ow ik weet het nog zo goed, half
Verwijderd
Citaat:
Die oldschool meet was dan geloof ik, al vraag ik me af of die echt van de grond komt.
Oud 03-05-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik ook nog wel. Toen ontmoette ik jou voor het eerst en het changede mijn hele leven BAM.
Verwijderd
Gooooeeeedemiddag!
Ik ben weer terug van mijn minivakantie, en het was heerlijk <3
Verwijderd
Ohh .sann en Paranoide naamzoek: ik heb zojuist de potpourri-bloem onder het wastafeltje van m'n toilet ontdekt ook echt pas
Oud 03-05-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook nog wat je toen gegeten hebt?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat weet ik ook nog wel. Toen ontmoette ik jou voor het eerst en het changede mijn hele leven BAM.
ik laat altijd onvergetelijke indrukken achter, maar dat vergeet ik zelf
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Weet je ook nog wat je toen gegeten hebt?
iets met vleesch en het was heel lekker
Oud 03-05-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Gooooeeeedemiddag!
Ik ben weer terug van mijn minivakantie, en het was heerlijk <3
Ik vroeg me vanochtend serieus af wat jij aan het doen was en dat ik al een paar dagen niks van je had gehoord Het was dus gaaf? Waar zijn jullie geweest en wat hebben jullie gedaan?

Citaat:
Ohh .sann en Paranoide naamzoek: ik heb zojuist de potpourri-bloem onder het wastafeltje van m'n toilet ontdekt ook echt pas

Maar je hebt duidelijk nog steeds niet écht goed gestoft.
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ja ik heb gister nog m'n beklag zitten doen dat jij er dibs op hebt Wat een heterd en leukerd zeg

Zo is mijn broertje ook. Het was ook heel grappig om jullie samen te zien
Ja I know (en zelfs zonder mooie schoenen)! Met z'n stomme hoerenvriendin.

Hèhè. Nja dat horen we wel vaker, al kunnen we ook extreem kut zijn met/tegen elkaar. Maar dat hoort erbij of zo.
Verwijderd
Citaat:
ik laat altijd onvergetelijke indrukken achter, maar dat vergeet ik zelf
Een jaar geleden zou jij nog mijn man worden
Oud 03-05-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja I know (en zelfs zonder mooie schoenen)! Met z'n stomme hoerenvriendin.

Hèhè. Nja dat horen we wel vaker, al kunnen we ook extreem kut zijn met/tegen elkaar. Maar dat hoort erbij of zo.
Ik ga achterhalen wie ze is en dan een heel vies verhaal ophangen over de koffieman. Dat ie non stop vreemd gaat ofzo. Dan mag jij 'm hebben, en als je er op uitgekeken bent neem ik 'm over
Oud 03-05-2011, 11:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Een jaar geleden zou jij nog mijn man worden
ik heb me nog aan je voorgesteld als je toekomstige man, maar jij schoof mij gewoon door!
Oud 03-05-2011, 11:53
Verwijderd
Ik ga maar eens mijn broek inkorten zodat ik deze hakken kan uitdoen en schoenen kan aantrekken waarop ik wél naar de stad kan om shirts voor bij de broek te kopen
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik ga achterhalen wie ze is en dan een heel vies verhaal ophangen over de koffieman. Dat ie non stop vreemd gaat ofzo. Dan mag jij 'm hebben, en als je er op uitgekeken bent neem ik 'm over
Houd ik je aan!

Edit: en mehh, we zítten dus al in elkaars vaarwater hè. Jemig.

En kijk nou toch, hier kan ik toch geen geld aan gaan uitgeven?
Verwijderd
Citaat:
ik heb me nog aan je voorgesteld als je toekomstige man, maar jij schoof mij gewoon door!
Dat weet ik nog ja. Maar ik schoof je niet door! Ik haakte alleen een beetje af toen ik je op de vrouwenwc betrapte nadat ik je buiten had zien rondschuifelen Maar voor ik me kon bedenken had Lorelei je al weggekaapt!
Verwijderd
Citaat:

Maar je hebt duidelijk nog steeds niet écht goed gestoft.
Doel je op de oogjes die je op de rails van de lamp boven m'n eettafel hebt gelegd?
Oud 03-05-2011, 11:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat weet ik nog ja. Maar ik schoof je niet door! Ik haakte alleen een beetje af toen ik je op de vrouwenwc betrapte nadat ik je buiten had zien rondschuifelen Maar voor ik me kon bedenken had Lorelei je al weggekaapt!
dat was een test!!!11!
Oud 03-05-2011, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Doel je op de oogjes die je op de rails van de lamp boven m'n eettafel hebt gelegd?
Ah toch wel Wanneer heb je ze gevonden?
Verwijderd
Citaat:
dat was een test!!!11!
Ah verdorie En ik ben dus jammerlijk gezakt! Buuh
Verwijderd
Citaat:
Houd ik je aan!

[afbeelding]
Als ze niet goudkleurig waren geweest zouden ze best leuk zijn
Oud 03-05-2011, 11:57
Verwijderd

Zo mooi lees beschrijving!
Verwijderd
Citaat:
Houd ik je aan!

[afbeelding]
O, die vind ik best leuk eigenlijk. De kleur is een beetje jammer, maar verder, jah.
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me vanochtend serieus af wat jij aan het doen was en dat ik al een paar dagen niks van je had gehoord Het was dus gaaf? Waar zijn jullie geweest en wat hebben jullie gedaan?
We zijn naar Oisterwijk geweest
Of nou ja, tussen Oisterwijk en Boxtel in, maar wel dicht bij Oisterwijk, in het landgoed de Kampina, op een camping midden in het bos <3 En we hebben vooral veel gefietst, dus ik heb een beetje houten billen nu. En ijs met aardbeien gegeten en kou geleden 's nachts en spelletjes gedaan en gewoon heerlijk gekampeerd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten