Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
... ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind die schoenen eigenlijk niet mooi
![]() En moedervlekken weghalen heb ik een trauma van. Ik had er eentje op mijn handpalm. Die muts (dermatloog) sneed 'm eerst weg, zonder verdoving, en spoot er daarná nog vloeibaar stikstof in. Stond een blaar op van hier tot Tokio. Al geloof ik dat het een wratje was. Hm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn oma neemt van elke reis een magneet mee. Mijn opa probeerde de plaatselijke alcoholindustrie uit. Hij is nu dood - drie keer raden waarom. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben geen hoarder maar als ik het zou zijn, zou ik het net zo georganiseerd doen als zij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh, cool! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar je hebt duidelijk nog steeds niet écht goed gestoft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hèhè. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: en mehh, we zítten dus al in elkaars vaarwater hè. Jemig. En kijk nou toch, hier kan ik toch geen geld aan gaan uitgeven? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of nou ja, tussen Oisterwijk en Boxtel in, maar wel dicht bij Oisterwijk, in het landgoed de Kampina, op een camping midden in het bos <3 En we hebben vooral veel gefietst, dus ik heb een beetje houten billen nu. En ijs met aardbeien gegeten en kou geleden 's nachts en spelletjes gedaan en gewoon heerlijk gekampeerd ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|