Oud 04-02-2012, 08:26
The Larch
The Larch is offline
Ja, maar best lang geleden, dus die mag er wel bij. Er staan wel meer films op die ik al gezien heb, maar te lang geleden.
Oud 04-02-2012, 08:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heb je geen zonneschermen?
Neen.
Oud 04-02-2012, 09:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Miranda werd er niet meer vrolijk van.
De koek was op, maar er lagen nog overal kruimels, en die waren niet gestickerd.
Oud 04-02-2012, 09:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze had een interview voorbereid, maar vraag 3 leverde een ander antwoord op dan ze verwachtte. Toen heeft ze 5x vraag 3 opnieuw gesteld in de hoop op een ander antwoord.
Nee, ze kreeg in eerste instantie geen antwoord. Ze vroeg of het om dezelfde sprinters ging die een tijd geleden problemen hadden, en Kooistra gaat uitleggen wat een sprinter is. Natuurlijk stel je de vraag dan opnieuw.
Oud 04-02-2012, 09:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze had een interview voorbereid, maar vraag 3 leverde een ander antwoord op dan ze verwachtte. Toen heeft ze 5x vraag 3 opnieuw gesteld in de hoop op een ander antwoord. Uiteindelijk besloot ze haar voorbereide punt maar gewoon te maken, terwijl dat dus helemaal niet meer relevant was.
Zat zij niet eerst bij Hart van NL? Dat verklaart haar domme gedrag misschien.
Oud 04-02-2012, 09:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, ze kreeg in eerste instantie geen antwoord. Ze vroeg of het om dezelfde sprinters ging die een tijd geleden problemen hadden, en Kooistra gaat uitleggen wat een sprinter is. Natuurlijk stel je de vraag dan opnieuw.
Nee, die nieuwslezeres snapt gewoon niet wat Kooistra bedoelde. Er zijn treindiensten geschrapt om de andere treindiensten meer ruimte te geven, zodat bij eventueel ongemak de doorstroming in stand blijft. Het gaat er dus helemaal niet om of 'diezelfde sprinters als in 2009/2010' geschrapt zijn, want het is dus geen kwestie van defect materieel, maar gewoon minder treinen per uur. Alleen dat lijkt niet tot haar botte harses door te dringen, omdat zij een slecht gescript plannetje had om Kooistra 'aan de tand te voelen'.
Oud 04-02-2012, 09:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, die nieuwslezeres snapt gewoon niet wat Kooistra bedoelde. Er zijn treindiensten geschrapt om de andere treindiensten meer ruimte te geven, zodat bij eventueel ongemak de doorstroming in stand blijft. Het gaat er dus helemaal niet om of 'diezelfde sprinters als in 2009/2010' geschrapt zijn, want het is dus geen kwestie van defect materieel, maar gewoon minder treinen per uur. Alleen dat lijkt niet tot haar botte harses door te dringen, omdat zij een slecht gescript plannetje had om Kooistra 'aan de tand te voelen'.
Het is inderdaad een erg domme vraag, maar dat zegt Kooistra niet. Ze geeft gewoon arbitraire informatie over de definitie van sprinter, en legt niet uit waar de lezeres een vergissing maakt.
Oud 04-02-2012, 09:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is inderdaad een erg domme vraag, maar dat zegt Kooistra niet. Ze geeft gewoon arbitraire informatie over de definitie van sprinter, en legt niet uit waar de lezeres een vergissing maakt.
Ja, Kooistra kon wel wat duidelijker zijn, maar ze legt uit wat een sprinter is omdat de nieuwslezeres het treintype Sprinter voor ogen had, terwijl Kooistra het gewoon gebruikt als een term voor een stoptrein. Dus vandaar dat ze het even benadrukt, dat met sprinter een stoptrein bedoeld wordt.
Oud 04-02-2012, 10:59
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dit is een handige manier die mij hielp om van mijn kleine penis een grote te maken in slechts een paar weken:
Bij sommige jongens helpt trekken om een grotere penis te krijgen, maar bij vele (ik ook) werkt dat niet, omdat je er niet geil genoeg van wordt. Daarom moet je met je vriend of neef ofzo een keer afspreken, je gaat dan naar jou of zijn kamer en kleed je beide uit. DIT IS NIET HOMOSEKSUEEL! Je moet je daarna laten trekken door je vriend of neef om een grotere te krijgen, maar als je echt in een paar weken een grotere wilt, moet je jezelf laten pijpen door je vriend of neef. Dit is sirieus niet homoseksueel, omdat je het alleen wilt om een grotere te krijgen. Dit werkt echt! Ik heb al vele vrienden hiermee geholpen. Als je op je smartphone of iPod ofzo ook nog wat seksfilmpjes opzet, kan het in 3 weken al gepiepd zijn, maar dan moet je het wel 1x per week laten doen. Neem wel een betrouwbare vriend, en zorg dat jij en je vriend of neef niks aan iemand doorverteld, omdat je anders wel homo wordt genoemd.
Ik hoop dat dit werkt bij jullie!

Groetjes, SexHelper
Oud 04-02-2012, 11:07
Verwijderd
Oud 04-02-2012, 11:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ging net ff boodschappen doen enzo, en ik moet zeggen dat het qua kou echt ontzettend meevalt. Lekker zonnig, dikke sneeuw en overal WINTERPRET.
Oud 04-02-2012, 12:39
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ze kreeg wel antwoord, maar het antwoord beviel haar niet omdat het niet in lijn was met haar vooraf opgezette vragen. Dus toen vroeg ze het nog eens en dacht Kooistra terecht dat ze het verschil niet wist tussen trajecten en materieel.
Oud 04-02-2012, 13:57
Verwijderd
baaaaah wat onbevredigend als urenlange noeste arbeid maar in een zielig kort stukje tekst resulteert zo heb ik het over een half jaar nog niet af EN ZOVEEL TIJD HEB IK NIET
en nu heb ik geen zin meer
Oud 04-02-2012, 14:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Denk je dat hij het zelf gelooft?
Oud 04-02-2012, 14:32
Carn
Carn is offline
Haha, de NS en Prorail zijn wel ultiem goed in het falen. Dit kan echt niet.
Oud 04-02-2012, 14:34
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Denk je dat hij het zelf gelooft?
Ik hoop dat het een trol account is .
Verwijderd
Wat is eigenlijk het hele probleem ? Waarom rijden de treinen niet enzo ?
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ook vandaag heeft het spoor last van winterse omstandigheden. De infrastructuur lijdt zodanig aan storingen dat het vrijwel onmogelijk is een betrouwbare treindienst te rijden. Er kunnen op dit moment nauwelijks treinen rijden van en naar Schiphol en Utrecht. Ook op andere plaatsen ondervindt het treinverkeer veel hinder. Check kort voor vertrek uw reis op ns.nl of mobiel.ns.nl.

Voor reizen naar het buitenland kunt u terecht op de site van NS Hispeed:
Oud 04-02-2012, 14:35
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Haha, de NS en Prorail zijn wel ultiem goed in het falen. Dit kan echt niet.
Probeer al de hele dag een trein naar Apeldoorn te pakken vanaf Utrecht. Bah.

Ik ben gisteren niet gegaan, omdat ik dan twee uur vertraging zou hebben, en ze zeiden dat het vandaag weer goed zou gaan . Nare puinzooi is het toch ook altijd hier als er 5 centimeter sneeuw valt.
Verwijderd
Ja, maar wat is daadwerkelijk het probleem? Treinen gaan toch niet kapot omdat het vriest ?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omdat er bijna 3cm sneeuw ligt.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1985...emaal_uit.html
Oud 04-02-2012, 14:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar wat is daadwerkelijk het probleem? Treinen gaan toch niet kapot omdat het vriest ?
Wissels vriezen vast en de remweg van een trein wordt natuurlijk veel langer als er een laagje ijs/aangestampte sneeuw op de rails ligt. Ik denk dat dat het probleem is.
Oud 04-02-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Elektronica wel en wissels waar ijsblokken op vallen werken niet meer.
Oud 04-02-2012, 14:37
Verwijderd
Overigens was er gisterenochtend al lang vertraging op het station in Eindhoven terwijl er nog niet eens sneeuw was gevallen.
Oud 04-02-2012, 14:37
Verwijderd
Hebben ze daar niet zeg maar, elk jaar last van ? En hadden ze daar niet oplossingen voor bedacht enzo?
Oud 04-02-2012, 14:38
Martiño
Martiño is offline
Hmpf, de waterleidingen in de wasserette zijn bevroren dus nu kan ik de was niet doen.
Verwijderd
Voor sommige dingen zijn misschien geen sluitende oplossingen Kijk even naar de chaos op de wegen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Volgens mij is het probleem dat ze gewoon niet zijn voorbereid, want hier rijden de treinen wel gewoon.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Als ik me niet vergis rijden treinen in de rest van Europa wel gewoon nog redelijk door bij sneeuwval. Dan moet het hier toch ook lukken?
Oud 04-02-2012, 14:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Alleen rond utrecht is het al-tijd een drama.
Verwijderd
Kijk even naar de spoorkaart heel Nederland is oranje gekleurd

En inderdaad. Als het in andere landen wel kan, waarom hier dan niet ?
Verwijderd
Citaat:
Als ik me niet vergis rijden treinen in de rest van Europa wel gewoon nog redelijk door bij sneeuwval. Dan moet het hier toch ook lukken?
Hmm, in België niet. En over de Duitse spoorwegen heb ik weinig kunnen vinden op internet, maar daar staat ook niets over in onze kranten.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar bij normaal weer rijden de Nederlandse treinen een stuk beter dan in de rest van europa. Dus nu rijdt het ongeveer hetzelfde.
Oud 04-02-2012, 14:40
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het ook irritant dat de treinen minder rijden, maar ik vind het ook irritant dat mensen verwachten dat treinen gewoon optimaal kunnen rijden met dit weer. Soms kan het gewoon niet.
Oud 04-02-2012, 14:41
Verwijderd
Nou ja sowieso was ik heel erg fan van de NS de laatste tijd, totdat ik een uur vertraging had op het kleine stukje van Utrecht-Leiden, en dat was zonder sneeuw
Verwijderd
Het is gewoon raar om te denken dat die dingen altijd maar zullen werken, natuurlijk gaat het wel een keer fout. Ik vind de informatieverstrekking al een stuk beter dan vorig jaar, dat moet ik ze wel nageven.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmm, in België niet. En over de Duitse spoorwegen heb ik weinig kunnen vinden op internet, maar daar staat ook niets over in onze kranten.
Treinen in Duitsland zijn sowieso een drama, daar moet je gewoon een auto pakken en op de snelweg rijden.
Oud 04-02-2012, 14:42
Verwijderd
Ik heb er 4 uur over gedaan om van huis naar Tilburg te komen, zonder sneeuw. Dat duurt normaal precies 2 uur.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens mij is het probleem dat ze gewoon niet zijn voorbereid, want hier rijden de treinen wel gewoon.
Finland is natuurlijk veel meer berekend op sneeuwval. Daarnaast is het probleem vooral te traceren op wissels. Nederland heeft een veel dichter en intensiever gebruikt spoornetwerk dan Finland, met meer materieel en veel meer wissels. In Finland zijn het gewoon treinen die lange ononderbroken stukken rijden. Daardoor ontstaan hier sneller storingen.
Verwijderd
Citaat:
Treinen in Duitsland zijn sowieso een drama, daar moet je gewoon een auto pakken en op de snelweg rijden.
Hamburg is geen drama met de auto wil je zeggen?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het ook irritant dat de treinen minder rijden, maar ik vind het ook irritant dat mensen verwachten dat treinen gewoon optimaal kunnen rijden met dit weer. Soms kan het gewoon niet.
Dat ze niet optimaal kunnen rijden is leuk en aardig, maar er rijdt HELEMAAL NIKS rond Utrecht en ik kon dus niet naar mijn grootouders vandaag.
Oud 04-02-2012, 14:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hamburg is geen drama met de auto wil je zeggen?
Hamburg is een snelweg wil je zeggen?
Verwijderd
Citaat:
Hamburg is een snelweg wil je zeggen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Finland is natuurlijk veel meer berekend op sneeuwval. Daarnaast is het probleem vooral te traceren op wissels. Nederland heeft een veel dichter en intensiever gebruikt spoornetwerk dan Finland, met meer materieel en veel meer wissels. In Finland zijn het gewoon treinen die lange ononderbroken stukken rijden. Daardoor ontstaan hier sneller storingen.
Ja, dat klopt wel.
Oud 04-02-2012, 14:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kijk even naar de spoorkaart heel Nederland is oranje gekleurd

En inderdaad. Als het in andere landen wel kan, waarom hier dan niet ?
Omdat wij een veel dichter, intensiever gebruikt spoornetwerk hebben, met veel meer wissels. En we zijn af en toe een stelletje whiners die niet kunnen accepteren dat je aan sommige dingen niet zo heel veel kunt doen, maar perse de schuld aan iemand moeten geven.
Oud 04-02-2012, 14:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat ze niet optimaal kunnen rijden is leuk en aardig, maar er rijdt HELEMAAL NIKS rond Utrecht en ik kon dus niet naar mijn grootouders vandaag.
Ja, nouja, net alsof de NS dat expres doet. Ik wil vanavond ook graag naar een feestje in Eindhoven, weet ook niet of dat gaat lukken. Kut, maar weinig aan te doen.

Citaat:
Ja, dat klopt wel.
Dat wist ik. En dat wordt ook steeds gezegd. Maarja, van die halfdebielen als Aptroot roepen graag direct moord en brand, want dat levert ze aandacht op, in plaats van dat ze eerst even kijken wat nu het echte probleem is.
Oud 04-02-2012, 14:46
Verwijderd
Tja, het is nu eenmaal makkelijker om een bedrijf de schuld te geven. Dat kan bij de snelwegen minder makkelijk.
Oud 04-02-2012, 14:47
Verwijderd
Nou ja, prima dat er wat vertraging is hoor ik ben een van de mensen die vertraging niet zo erg vind, zolang je maar op de plaats van bestemming kan komen en conducteurs een beetje aardig zijn tegen je. Bovendien is het wel zo dat de NS meestal geen vertragingen heeft. Ten minste, ik vind het meestal wel meevallen .

Maar ik vind het nu toch wel een beetje extreem
Oud 04-02-2012, 14:48
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Spoiler

Utrecht is een drama, maar wel een mooie stad (:
Misschien blijf ik dit weekend maar gewoon hier dan, kan toch niet weg. Mensen zin in een scholierensneeuwpopmakenmeet?
Oud 04-02-2012, 14:48
Verwijderd
NS online @NS_online Reply Retweet Favorite · Open
Vanuit Utrecht C. stoptreinen in pendeldienst van en naar Amersfoort, Gouda, Ams. C, Den Bosch en Arnhem, hou ns.nl in de gaten voor info
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten