Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Ingegerd, dat klinkt heel leuk ![]()
||
Citaat:
![]() Net was ik de OOR aan't lezen en lol'de ik ook. en niet eens omdat er een dramatisch vage recensie stond, maar echt omdat ik iets grappig vond. Het moet niet veel gekker worden! Nu zit ik wel aan m'n lol-taks.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
SCOUBIDOUEN IS ECHT EEN GOED IDEE MAN, LEKKER ONTSPANNEN
![]() ![]() Maar nu moet het me gewoon lukken ook, vind ik. Als ik nu opgeef, ben ik een loser, en dat is nog erger dan een retard ![]()
|
Wat is Johan Nijenhuis toch pure kanker zeg.
"Je moet altijd films voor de massa maken, want film blijft een massamedium." "Bij deze film heb ik een paar keer gedacht: als je iets niet laat zien, dat er wel is, is dat spannend. De eerste twintig minuten van E.T. zijn zo opgebouwd. Daarin zie je E.T. niet. Ik wilde iets soortgelijks doen in Verliefd op Ibiza" "De uitdaging was om in minder dan twee uur twaalf personages neer te zetten. Dat betekent soms dat je de personages niet kunt uitdiepen." "De Nederlandse arthouse doet nu ontzettend zijn best om te roepen dat er geld naartoe moet blijven gaan. Maar is dat wel zo? Naar die films komen vijfduizend mensen kijken. (...) En dan zeggen we vervolgens dat we succes hebben op een festival" " Je moet niet met miljoenen blijven smijten in de ambitie om de Nederlandse arthouse op de grote festivals te krijgen, terwijl het Nederlandse publiek die films negeert’ (...) Kunst moet vernieuwend zijn en dwars. Het moet choqueren. Kortom, allemaal dingen waarmee je, in mijn ogen, het publiek de zaal uit jaagt. Kunst is niet interessant voor de grote bioscoopzalen." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Kutjebef, ik was even vergeten dat mijn tumblr openbaar is en dat sommige mensen die ik irl ken het stiekem ook lezen, dus ik kreeg ineens allemaal vragen over of er 'Noek en dingie sitting in a tree taferelen' waren afgelopen weekend. Godver, ik ben nergens op teh interwebs meer veilig.
![]()
|
Ach ja, dat herken ik ook wel. er zijn bepaalde woorden of quotes die in mijn familie worden gebruikt en als ik die dingen ergens anders zeg word ik vaak aangekeken of ik debiel ben.
![]() Zo kwam ik er achter dat niet iedereen 't woord 'kassie' gebruikt voor 'afstandsbediening'. ![]()
|
Ons woord voor groenwerkers (je weet toch, die debielen met die oranje jasjes die het gras maaien enzo) is getuppa's. En dan het liefste get upppaaaaaaaaa. Maar dat gebruiken we ook voor debielen in het algemeen. Volgens mij is het gewoon een Tom Jones liedje en verder niks, ik begrijp ook niet zo goed waar het vandaan komt verder
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|