Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga mijn zoon later Siegfried noemen. We hebben nog geen meisjesnaam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt is dat ik helemaal niet weet of er wel een plek is in de wereld waar we allebei gelukkig kunnen worden en waar ik dan ook nog eens mijn kinderen zou willen laten opgroeien. Geld is leuk, maar wonen op een plek waar je je niet altijd overbodig voelt is ook wat waard. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, nouja... Als je toch eerst studeert en leeft in land A, en je hebt daar vrienden en het is jouw land, en dan moet je naar een ander land waarvan je de taal niet kent, waar je diploma niets waard is, waar eigenlijk niemand op jou zit te wachten en niemand geïnteresseerd is in wat je in je eigen land en taal allemaal kan... Dat is moeilijk leven.
|
![]() |
|
Ik zou niet zo snel voor zo'n side-cut gaan, voornamelijk omdat het zo teringlang duurt voor het weer allemaal is bijgegroeid als je er zat van bent.
|
Verwijderd
|
Een sidecut dus? Lang gewild, nooit gedurfd en toen al mijn haar zo'n beetje kwijt met ziek zijn en toen dacht ik 'fuck ik, ik moet toch opnieuw beginnen, ik probeer het gewoon' ^^ Ik vind het zelf heel gaaf, anderen vinden het gaaf, nog anderen mauwen, maar dat boeit me toch nooit zo. En het is ook niet de hele zijkant, alleen het voorste stuk en niet kaal, gewoon heel kort (als ik mijn haar de andere kant op gooi, dan moet je het al weten).
En mijn haar groeit ook als een malle tegenwoordig, in maart heb ik een pasfoto moeten maken voor mijn Nederlandse id en nu pas nog voor mijn Belgische en dat is echt een enorm verschil al. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn haar is veel langer dan het in hele lange tijd is geweest en dat is zo'n lekker gevoel en k ben er zo trots op
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Friet mag alléén gezegd worden door rasechte Vlamingen die 'fritt'n' zeggen. Brabanders tellen daar niet bij mee en moeten gewoon 'patat' zeggen. *gooit nog wat olie op
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|