Oud 15-04-2016, 06:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Antibiotica!
Advertentie
Oud 15-04-2016, 06:11
Verwijderd
Heb je weer n ontsteking of?
Oud 15-04-2016, 06:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niet leuk, Kikaa
Oud 15-04-2016, 06:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Heb je weer n ontsteking of?
Twee jaar geleden heb ik eindelijk een diagnose gekregen voor alle shit; ziekte van Lyme. Maar ben al zo lang besmet (11 jaar nu) dat niks echt werkt. Heb al heeeeel veel antibiotica gekregen en elke keer gaat het een paar weken beter en zakt het daarna terug. Vorig jaar reageerde ik goed op een infuus, maar helaas is het toen weer terug gezakt in een enorm dieptepunt. Heb nu in november 4 weken antibioticapillen gekregen, torn een paar weken niks, in januari 3 maanden pillen, nu een maand infuus en daarna nog 2 maanden pillen. Ben eind juni klaar met alles en dan hopen dat het IETS gedaan heeft. Je zou zeggen van wel na ruim een half jaar non stop antibiotica. Maar ja, of dat echt zo is? Dus afwachten maar!

Citaat:
Niet leuk, Kikaa
Ja op een gegeven moment als ik wel sliep ging ik dromen over die aansluitingen in mn hand enzo. Zegt genoeg, want het irriteert zo erg. Denk dat ik m er zo uit ga trekken.
Oud 15-04-2016, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Twee jaar geleden heb ik eindelijk een diagnose gekregen voor alle shit; ziekte van Lyme. Maar ben al zo lang besmet (11 jaar nu) dat niks echt werkt. Heb al heeeeel veel antibiotica gekregen en elke keer gaat het een paar weken beter en zakt het daarna terug. Vorig jaar reageerde ik goed op een infuus, maar helaas is het toen weer terug gezakt in een enorm dieptepunt. Heb nu in november 4 weken antibioticapillen gekregen, torn een paar weken niks, in januari 3 maanden pillen, nu een maand infuus en daarna nog 2 maanden pillen. Ben eind juni klaar met alles en dan hopen dat het IETS gedaan heeft. Je zou zeggen van wel na ruim een half jaar non stop antibiotica. Maar ja, of dat echt zo is? Dus afwachten maar!
Oh, toch Lyme.

Antibiotica is echt super kut. Vorig jaar 3 kuren gehad. Bah. Mijn lijf moet er nog van herstellen.

Wat is het vooruitzicht?
Oud 15-04-2016, 06:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, toch Lyme.

Antibiotica is echt super kut. Vorig jaar 3 kuren gehad. Bah. Mijn lijf moet er nog van herstellen.

Wat is het vooruitzicht?
Ja antibiotica is kut ja. Het sloopt je zo erg. Maar ik heb verder niet echt een keuze..

Die is er niet echt. Probleem is dat iedereen anders reageert, dus het is een kwestie van proberen. Hoorde ook van de verpleging hier (die nauw contact hebben met mijn arts) dat het zelden gebeurt dat iemand twee infuusbehandelingen krijgt. Het is nu gewoon afwachten. Even tot juli doorbikkelen en dan is het afwachten. Misschien dat ik na dit infuus al opknap, I don't know, is niks over te zeggen. Hopen dat het iets geholpen heeft en het vooral stabiel blijft en ik weer enigszins een normaal leven kan hebben in de zin van dagelijkse dingen kunnen uitvoeren enzo. Dan ben ik al blij!
Oud 15-04-2016, 06:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Maar het feit is wel dat ik na mijn infuus van vorig jaar even enorm opknapte, dus wie weet!
Oud 15-04-2016, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Ja antibiotica is kut ja. Het sloopt je zo erg. Maar ik heb verder niet echt een keuze..

Die is er niet echt. Probleem is dat iedereen anders reageert, dus het is een kwestie van proberen. Hoorde ook van de verpleging hier (die nauw contact hebben met mijn arts) dat het zelden gebeurt dat iemand twee infuusbehandelingen krijgt. Het is nu gewoon afwachten. Even tot juli doorbikkelen en dan is het afwachten. Misschien dat ik na dit infuus al opknap, I don't know, is niks over te zeggen. Hopen dat het iets geholpen heeft en het vooral stabiel blijft en ik weer enigszins een normaal leven kan hebben in de zin van dagelijkse dingen kunnen uitvoeren enzo. Dan ben ik al blij!
In je gewrichten krijg je vooral ontstekingen toch? Ik moet even graven.

Maar ze zeggen niks van over 2-5 jaar oid? Of moet je altijd zo door?

Ja snap ik, daar moet je ook van genieten!
Oud 15-04-2016, 06:37
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
In je gewrichten krijg je vooral ontstekingen toch? Ik moet even graven.

Maar ze zeggen niks van over 2-5 jaar oid? Of moet je altijd zo door?

Ja snap ik, daar moet je ook van genieten!
Gewrichts- en peesontstekingen ja! In mijn hele lichaam.

Als deze antibiotica niet helpt vermoed ik dat mijn behandeling ophoudt, want heb nu al ZOveel antibiotica gehad en nu super lang. Dat betekent dat ik zo zal blijven, want Lyme gaat niet spontaan over. Maar dat wist ik ook van te voren: ben al zo achterlijk lang besmet. Als ik destijds meteen een antibiorica kuurtje had gekregen was ik waarschijnlijk niet eens ziek geworden. Is altijd raar om bij stil te staan. Misschien dan over een jaar nog een kuurtje ofzo, maar dat zet ook geen zode aan de dijk. In ieder geval heeft mijn arts ontzettend zijn best gedaan, dus dat is fijn.

Gelukkig heb ik wel de bacterie die alleen ernstige vermoeidheids- en gewrichtsklachten veroorzaakt. Ik had ook de andere bacterie kunnen krijgen met zenuwproblemen, dan is de kans wel aanwezig dat je in de loop der jaren flink achteruit gaat. Ik denk niet dat het bij mij nu nog flink achterui zal gaan, ook omdat ik nu al jaaaaaren in deze toestand ben. Dus dat is wel weer fijn! Lijkt me doodeng om te weten dat je ineens niet meer kan lopen ofzo, of zware neurologische problemen kan krijgen. Die mensen kunnen vaak ook geen licht verdragen, bizar.
Oud 15-04-2016, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Gewrichts- en peesontstekingen ja! In mijn hele lichaam.

Als deze antibiotica niet helpt vermoed ik dat mijn behandeling ophoudt, want heb nu al ZOveel antibiotica gehad en nu super lang. Dat betekent dat ik zo zal blijven, want Lyme gaat niet spontaan over. Maar dat wist ik ook van te voren: ben al zo achterlijk lang besmet. Als ik destijds meteen een antibiorica kuurtje had gekregen was ik waarschijnlijk niet eens ziek geworden. Is altijd raar om bij stil te staan. Misschien dan over een jaar nog een kuurtje ofzo, maar dat zet ook geen zode aan de dijk. In ieder geval heeft mijn arts ontzettend zijn best gedaan, dus dat is fijn.

Gelukkig heb ik wel de bacterie die alleen ernstige vermoeidheids- en gewrichtsklachten veroorzaakt. Ik had ook de andere bacterie kunnen krijgen met zenuwproblemen, dan is de kans wel aanwezig dat je in de loop der jaren flink achteruit gaat. Ik denk niet dat het bij mij nu nog flink achterui zal gaan, ook omdat ik nu al jaaaaaren in deze toestand ben. Dus dat is wel weer fijn! Lijkt me doodeng om te weten dat je ineens niet meer kan lopen ofzo, of zware neurologische problemen kan krijgen. Die mensen kunnen vaak ook geen licht verdragen, bizar.
Waar merk je het 't meest? Benen wist ik.

Daar moet je niet aan terug denken. Dat kan je niet veranderen. Helaas. Een fijne arts. Ik mag mn nieuwe huisarts al niet.

Zenuwproblemen? Parkinson achtig? Blij dat je dat niet hebt idd.
Oud 15-04-2016, 06:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Waar merk je het 't meest? Benen wist ik.

Daar moet je niet aan terug denken. Dat kan je niet veranderen. Helaas. Een fijne arts. Ik mag mn nieuwe huisarts al niet.

Zenuwproblemen? Parkinson achtig? Blij dat je dat niet hebt idd.
Verschilt tegenwoordig enorm. Eerst waren het vooral enkels en knieën enzo, tegenwoordig kan ik bijvoorbeeld ook niet lang op mn zij slapen vanwege mn schouders, of veel schrijven. Dus het is inmiddels echt alle gewrichten enzo. Zelfs mn kaken af en toe.

Ja, in de zin van uitval of enorme zenuwpijnen, tintelingen etc. Of totaal geen licht kunnen verdragen. Er zijn mensen die dan gewoon de hele dag op bed liggen met verduisterende gordijnen. Lijkt me bizar, vooral die uitval. Dan liever gewrichtsklachten enzo.
Oud 15-04-2016, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Verschilt tegenwoordig enorm. Eerst waren het vooral enkels en knieën enzo, tegenwoordig kan ik bijvoorbeeld ook niet lang op mn zij slapen vanwege mn schouders, of veel schrijven. Dus het is inmiddels echt alle gewrichten enzo. Zelfs mn kaken af en toe.

Ja, in de zin van uitval of enorme zenuwpijnen, tintelingen etc. Of totaal geen licht kunnen verdragen. Er zijn mensen die dan gewoon de hele dag op bed liggen met verduisterende gordijnen. Lijkt me bizar, vooral die uitval. Dan liever gewrichtsklachten enzo.
Wordt je dan wakker tijdens de nacht of merk je 't de dag erna?

Idd, je kan iig autorijden!
Oud 15-04-2016, 07:01
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wordt je dan wakker tijdens de nacht of merk je 't de dag erna?

Idd, je kan iig autorijden!
Tijdens! Dus ik draai eeeenorm veel 's nachts. Super irritant voor als er iemand naast me ligt.

Ja en dat vind ik stiekem heel leuk
Oud 15-04-2016, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Tijdens! Dus ik draai eeeenorm veel 's nachts. Super irritant voor als er iemand naast me ligt.

Ja en dat vind ik stiekem heel leuk
Haha, ik ben ook zo'n draaikont. En dan mept iemand me.

Het is ook heel leuk!
Oud 15-04-2016, 07:07
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

Het is ook heel leuk!
Ik ben nooit geslagen, maar ik krijg wel regelmatig klachten.
Oud 15-04-2016, 07:08
Verwijderd
Dan maar zo hè!

Oud 15-04-2016, 07:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dan maar zo hè!

[afbeelding]
Dat zou inderdaad het beste zijn!
Oud 15-04-2016, 07:13
Verwijderd
Oud 15-04-2016, 07:13
Verwijderd
Samen slapen is super overrated joh
Oud 15-04-2016, 07:15
Verwijderd
Samen slapen is super super leuk mijn vriend wordt toch nergens van wakker. Tenzij ik hem heel hard schop.
Oud 15-04-2016, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Samen slapen is super overrated joh
Autoriijden is pas overrated
Oud 15-04-2016, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Samen slapen is super super leuk mijn vriend wordt toch nergens van wakker. Tenzij ik hem heel hard schop.
Ik krijg het altijd superwarm als je iemand hebt die blijft plakken.
Oud 15-04-2016, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Autoriijden is pas overrated
Pfff. Ik kan tenminste met volle borst Adele mee blèren zonder schaamte.
Oud 15-04-2016, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg het altijd superwarm als je iemand hebt die blijft plakken.
plakken
Oud 15-04-2016, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Pfff. Ik kan tenminste met volle borst Adele mee blèren zonder schaamte.
Ik kan treingesprekken afluisteren.
Oud 15-04-2016, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan treingesprekken afluisteren.
Want die zijn altijd zo interessant!
Oud 15-04-2016, 07:19
Verwijderd
Ik vind het serieus best kut dat ik niet kan autorijden. Soms heb ik visioenen van mezelf op een alpacaranche ergensin het midden van niets, maar dat gaat hem dus niet worden.
Oud 15-04-2016, 07:19
Verwijderd
Wat moet je ervoor slikken?
Oud 15-04-2016, 07:20
Verwijderd
Wat? Sperma?
Oud 15-04-2016, 07:21
Verwijderd
Ook zonder dat wil mijn vriend me wel ergens heenrijden hoor.
Verwijderd
Citaat:
Wat? Sperma?
Dirty mind
Verwijderd
Qua medicatie jij drol
Verwijderd
Citaat:
Ook zonder dat wil mijn vriend me wel ergens heenrijden hoor.
Omdat hij zo oud is dat er niks meer uit komt?
Oud 15-04-2016, 07:22
Verwijderd
Citaat:
Qua medicatie jij drol
Oh keppra. Hoezo? Verstand ervan?
Oud 15-04-2016, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij zo oud is dat er niks meer uit komt?
Omdat hij lief is.
Oud 15-04-2016, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Oh keppra. Hoezo? Verstand ervan?
Ik vind medicatie enorm interessant! Samenstelling lijkt soms zo simpel maar hoe het werkt op een lichaam. Verbazingwekkend.
Oud 15-04-2016, 09:08
Verwijderd
Hallo!
Oud 15-04-2016, 09:09
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo!
Oud 15-04-2016, 09:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Het is ook heel leuk!
Jij moet ook gemept worden
Oud 15-04-2016, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Hallo!
Hoe is t?
Oud 15-04-2016, 09:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hoe is t?
Theodore? Tranny? Tim? Tom?
Oud 15-04-2016, 09:24
Verwijderd
Hoe is het?
Oud 15-04-2016, 09:29
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oh dat is logischer
Oud 15-04-2016, 09:43
Verwijderd
Lieve Korreltjezout, hoe is het met jou vandaag?
Oud 15-04-2016, 09:47
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oh ik ging er vanuit dat het tegen miekje was, ja het gaat op zich wel redelijk lekker heb alleen honger als de tering maar geen eten in de buurt.
Oud 15-04-2016, 09:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
En met jou dan Enilorac
Oud 15-04-2016, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ging er vanuit dat het tegen miekje was, ja het gaat op zich wel redelijk lekker heb alleen honger als de tering maar geen eten in de buurt.
Jii mag ook altijd antwoord geven hoor helemaal geen eten in huis? Das ook kut

Met mij gaat het goed. Ik merk nu pas hoeveel last ik had van een cliënt die heel ziek was. Zij is gisteravond in slaap gebracht eb hoeft niet meer te vechten en dat is fijn
Oud 15-04-2016, 10:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
niks niks niks niks
Oud 15-04-2016, 10:01
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
niks waar ik honger genoeg voor heb althans
Oud 15-04-2016, 10:03
Verwijderd
Dan heb je ook geen honger, zou mijn oma zeggen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten