Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Antibiotica is echt super kut. Vorig jaar 3 kuren gehad. Bah. Mijn lijf moet er nog van herstellen. ![]() Wat is het vooruitzicht? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die is er niet echt. Probleem is dat iedereen anders reageert, dus het is een kwestie van proberen. Hoorde ook van de verpleging hier (die nauw contact hebben met mijn arts) dat het zelden gebeurt dat iemand twee infuusbehandelingen krijgt. Het is nu gewoon afwachten. Even tot juli doorbikkelen en dan is het afwachten. Misschien dat ik na dit infuus al opknap, I don't know, is niks over te zeggen. Hopen dat het iets geholpen heeft en het vooral stabiel blijft en ik weer enigszins een normaal leven kan hebben in de zin van dagelijkse dingen kunnen uitvoeren enzo. Dan ben ik al blij! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ze zeggen niks van over 2-5 jaar oid? Of moet je altijd zo door? ![]() Ja snap ik, daar moet je ook van genieten! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als deze antibiotica niet helpt vermoed ik dat mijn behandeling ophoudt, want heb nu al ZOveel antibiotica gehad en nu super lang. Dat betekent dat ik zo zal blijven, want Lyme gaat niet spontaan over. Maar dat wist ik ook van te voren: ben al zo achterlijk lang besmet. Als ik destijds meteen een antibiorica kuurtje had gekregen was ik waarschijnlijk niet eens ziek geworden. Is altijd raar om bij stil te staan. ![]() Gelukkig heb ik wel de bacterie die alleen ernstige vermoeidheids- en gewrichtsklachten veroorzaakt. Ik had ook de andere bacterie kunnen krijgen met zenuwproblemen, dan is de kans wel aanwezig dat je in de loop der jaren flink achteruit gaat. Ik denk niet dat het bij mij nu nog flink achterui zal gaan, ook omdat ik nu al jaaaaaren in deze toestand ben. Dus dat is wel weer fijn! Lijkt me doodeng om te weten dat je ineens niet meer kan lopen ofzo, of zware neurologische problemen kan krijgen. Die mensen kunnen vaak ook geen licht verdragen, bizar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar moet je niet aan terug denken. Dat kan je niet veranderen. Helaas. ![]() ![]() ![]() Zenuwproblemen? Parkinson achtig? Blij dat je dat niet hebt idd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja, in de zin van uitval of enorme zenuwpijnen, tintelingen etc. Of totaal geen licht kunnen verdragen. Er zijn mensen die dan gewoon de hele dag op bed liggen met verduisterende gordijnen. Lijkt me bizar, vooral die uitval. Dan liever gewrichtsklachten enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd, je kan iig autorijden! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Met mij gaat het goed. Ik merk nu pas hoeveel last ik had van een cliënt die heel ziek was. Zij is gisteravond in slaap gebracht eb hoeft niet meer te vechten en dat is fijn ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|