Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Toetsen maken met dit weer buiten is aan mij niet besteed, heb ik net weer gemerkt. Wordt mijn eerste herkansing van dit jaar gok ik
![]()
||
Citaat:
![]()
Spoiler
Ik heb geen idee wat jij in die colleges hebt geleerd en die vraag is best wel breed, dus geen idee of je hier wat aan hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Dan is dat eerste deel van die vraag eigenlijk een beetje flauw en ook raar gesteld, want 'goverment' is dus domweg iets anders dan 'governance', hoewel beide begrippen wel samenhangen. Je kunt met beleid ook niet verwijzen naar een regering op zich, want beleid is juist iets dat zo'n regering produceert, het is niet de regering zelf.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Best een goeie avond.
Veel bier. Goed gekickerd. Goed gepraat, zelfs over iemand zijn zelfmoordpoging. Veel manly tears en knuffels. In een rolstoel gereden. Gratis bier en levensadvies. Mogelijks een cheape studio geregeld en gratis poolen bij iemand thuis. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En we hebben al lang een Europese regering. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|