Oud 10-12-2002, 11:39
nps
nps is offline
prweziez

Ja dat spikeje zit in me oor nu, op een labret *hoera*
Oud 10-12-2002, 12:00
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef:

Weet iemand wat goede piercingmensjes in Arnhem zijn? Uit ervaring ofzo?
De extremist...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:30
flipm0
flipm0 is offline
oke david mag een septum piercing *tussen je neus* eindelijk!!
maar ik heb paar vraagjes :

>doet het zeer?

>hoe duur is het ong.?

Groetjes

DaViD
Oud 12-12-2002, 11:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ga een navelpiercing laten zetten (uch, vergeleken met de andere piercings nogal gewoon ) maar nou hoor ik verschillende dingen over de soort piercing in het begin wanneer je hem laat zetten.

de 1 zegt namelijk dat je als eerst een ringetje moet nemen, maar de ander zegt dat het niet uitmaakt en je ook gewoon direct een staafje kan laten zetten.

waar ik het ga laten doen, mag ik dus ook direct een staafje. maar ik vraag me nu dus af of dit echt niet uitmaakt of dat het echt beter is als je eerst een ringetje neemt?

en weet iemand waar je lichaam het beste tegen kan? dus goud, zilver, titanium, etc.?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:21
drakootje
drakootje is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ik ga een navelpiercing laten zetten (uch, vergeleken met de andere piercings nogal gewoon ) maar nou hoor ik verschillende dingen over de soort piercing in het begin wanneer je hem laat zetten.

de 1 zegt namelijk dat je als eerst een ringetje moet nemen, maar de ander zegt dat het niet uitmaakt en je ook gewoon direct een staafje kan laten zetten.

waar ik het ga laten doen, mag ik dus ook direct een staafje. maar ik vraag me nu dus af of dit echt niet uitmaakt of dat het echt beter is als je eerst een ringetje neemt?

en weet iemand waar je lichaam het beste tegen kan? dus goud, zilver, titanium, etc.?
Een titanium ringetje is het beste, volgens mij nu ook volgens de GGD ofzo verplicht, maar dat weet ik niet zeker. Bij een staafje kun je de piercing niet zo goed op en neer bewegen omdat je daarbij minder ruimte hebt als bij een ringetje en daardoor hem minder goed kunt schoonhouden en dat kan dan gaan ontsteken. Titanium is het gladste materiaal, waardoor er minder kans is dat er bacterien erin gaan zitten.
Ikzelf had er een titanium ringetje erin, en die man die hem had gezet zei dat dat het beste was en uit voorzorg deed hij dat ook alleen maar.
Succes ermee!
Oud 12-12-2002, 13:52
Aéquitas
Aéquitas is offline
Geld dat voor tongpiercing trouwens ook ? Titaniumstaafje het beste???
Oud 14-12-2002, 17:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nog een vraag: zijn er voorzorgsmaatregelen voordat je een navelpiercing laat zetten? kan me haast niet voorstellen, maar t zou kunnen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:46
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Nog ff over de neuspiercing: kwil graag un ringetje, maar dan kan zeker niet meteen int begin.....? (of zwam ik nou )
Enne hoeveel heeft het jullie gekost?
Zijn er nog nadelen over een neuspiercing op te noemen? Ja? Dan zou ik die graag weten
Oud 14-12-2002, 23:00
Stevill
Stevill is offline
mensen een ringetje of staafje verschilt niet veel het enige verschil is dat je met een ringetje ergens makkelijker achter kan blijven haken en met een staafje minder snel, titaan is overigens het best.
Oud 15-12-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
mensen een ringetje of staafje verschilt niet veel het enige verschil is dat je met een ringetje ergens makkelijker achter kan blijven haken en met een staafje minder snel, titaan is overigens het best.
en bij je lip maakt het wel uit, je lip kan nml nog opzwellen int begin, en dan kan een ringetje er te strak omheen gaan zitten....dus dan kan je beter wel een paar daagjes een labretje nemen ipv ringetje
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:02
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
en bij je lip maakt het wel uit, je lip kan nml nog opzwellen int begin, en dan kan een ringetje er te strak omheen gaan zitten....dus dan kan je beter wel een paar daagjes een labretje nemen ipv ringetje
nee, groter ringetje...
Oud 15-12-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
nee, groter ringetje...
dat vind ik er dus nie uitzien, zoown mega ring in je lip
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 00:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
dat vind ik er dus nie uitzien, zoown mega ring in je lip
maar als je toch een ringetje gaat dragen is 't beter (was althans bij mn vriendin dat ze last kreeg van 'n ringetje de eerste paar keren, omdat ze 'm had laten zetten en helen met labret)
Oud 17-12-2002, 00:38
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
euhm het ringetje moet sowiezo groter zijn ivm vervormen van je lip met praten maar euhm hoever denk je wel niet dat je lip opzwelt?

ik heb de mijne namelijk ook de 1e paar dagen met een ringetje gevuld dus ik kan het weten.
Oud 17-12-2002, 09:29
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
euhm het ringetje moet sowiezo groter zijn ivm vervormen van je lip met praten maar euhm hoever denk je wel niet dat je lip opzwelt?

ik heb de mijne namelijk ook de 1e paar dagen met een ringetje gevuld dus ik kan het weten.
...ik heb zelf ook een labret, ik weet hoeveel het opzwelt en dat is bijna niets..maar de piercers raden gewoon aan om ff een groter ringetje te nemen, voor het geval dat het wel opzwelt...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 18:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ga dinsdag mijn tepel laten piercen, maar heb nog wat vraagjes.

* Hoe lang duurt het zetten van zo'n piercing?

* Hoe gevoelig is het zetten?

* Hoe lang duurt het voor alles genezen is?

bij voorbaat dank.
Oud 20-12-2002, 20:41
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
mens als je lip opzwelt heb je daar net zo geod last van met n labret
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 20:44
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik ga dinsdag mijn tepel laten piercen, maar heb nog wat vraagjes.

* Hoe lang duurt het zetten van zo'n piercing?

* Hoe gevoelig is het zetten?

* Hoe lang duurt het voor alles genezen is?

bij voorbaat dank.
-paar seconden :\
-eh als t goed is wordt t verdooft met een soort van ijsspray dat zou t iets minder gevoelig moeten maken... verder is t voor iedereen verschillend, daarnaast: als je je daar nu al druk om gaat maken moet je geen piercing nemen
-verschilttttttttttt, maar wordt je ook vast wel verteld
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 15:37
clevergirl
clevergirl is offline
Ik wil heeel graag een tongpiercing en heb mn moeder nu eindelijk zover dat ik binnenkort er een mag, maarrr... het is heel erg slecht voor je tanden, het tast het glazuur heel erg aan! En aangezien ik al heel erg gevoelige tanden heb is het niet echt verstandig, maar ik wil het ZOOO graag!!
Nu heb je ook een blacklight-piercing, deze tast je glazuur niet aan, maar ik vin het nou niet echt mooi..
Je kan je piercing ook verder naar achter laten zetten, zodat je piercing niet eens bij je tanden kan komen, maar dat vind ik er ook niet echt uitzien...

Duuzzz, hebben jullie tips, ervaring of andere ideeen???
Kben echt wanhopig, kwil hm heel graag, maar wil mn tanden er niet voor naar de klote helpen..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 00:08
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
clevergirl schreef:
Ik wil heeel graag een tongpiercing en heb mn moeder nu eindelijk zover dat ik binnenkort er een mag, maarrr... het is heel erg slecht voor je tanden, het tast het glazuur heel erg aan! En aangezien ik al heel erg gevoelige tanden heb is het niet echt verstandig, maar ik wil het ZOOO graag!!
Nu heb je ook een blacklight-piercing, deze tast je glazuur niet aan, maar ik vin het nou niet echt mooi..
Je kan je piercing ook verder naar achter laten zetten, zodat je piercing niet eens bij je tanden kan komen, maar dat vind ik er ook niet echt uitzien...

Duuzzz, hebben jullie tips, ervaring of andere ideeen???
Kben echt wanhopig, kwil hm heel graag, maar wil mn tanden er niet voor naar de klote helpen..
geen blacklightpiercing, maar gewoon een plastic (of wat voor materiaal dat ook is) piercing, heb je ook hele leuke/simpele van
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:40
clevergirl
clevergirl is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
geen blacklightpiercing, maar gewoon een plastic (of wat voor materiaal dat ook is) piercing, heb je ook hele leuke/simpele van
jah? heb je die wel dan? en ziet dat er niet heel nep uit???
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:55
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar iemand gooide er *per ongeluk* een bal tegenaan en toen was ie een klein beetje uitgescheurt...toen liet ik m nog zitten maar hij scheurde langzaam steeds iets meer uit...toen had ik m er maar uitgehaald en dicht laten groeien...nu zie je t bijna niet meer....gelukkig...

ik neem geen piercing meer iig....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten