Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog ff over de neuspiercing: kwil graag un ringetje, maar dan kan zeker niet meteen int begin.....? (of zwam ik nou
![]() Enne hoeveel heeft het jullie gekost? Zijn er nog nadelen over een neuspiercing op te noemen? Ja? Dan zou ik die graag weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb de mijne namelijk ook de 1e paar dagen met een ringetje gevuld dus ik kan het weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ga dinsdag mijn tepel laten piercen, maar heb nog wat vraagjes.
* Hoe lang duurt het zetten van zo'n piercing? * Hoe gevoelig is het zetten? * Hoe lang duurt het voor alles genezen is? bij voorbaat dank.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-eh als t goed is wordt t verdooft met een soort van ijsspray ![]() -verschilttttttttttt, maar wordt je ook vast wel verteld |
![]() |
|
![]() |
Ik wil heeel graag een tongpiercing en heb mn moeder nu eindelijk zover dat ik binnenkort er een mag, maarrr... het is heel erg slecht voor je tanden, het tast het glazuur heel erg aan! En aangezien ik al heel erg gevoelige tanden heb is het niet echt verstandig, maar ik wil het ZOOO graag!!
Nu heb je ook een blacklight-piercing, deze tast je glazuur niet aan, maar ik vin het nou niet echt mooi.. Je kan je piercing ook verder naar achter laten zetten, zodat je piercing niet eens bij je tanden kan komen, maar dat vind ik er ook niet echt uitzien... Duuzzz, hebben jullie tips, ervaring of andere ideeen??? Kben echt wanhopig, kwil hm heel graag, maar wil mn tanden er niet voor naar de klote helpen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar iemand gooide er *per ongeluk* een bal tegenaan en toen was ie een klein beetje uitgescheurt...toen liet ik m nog zitten maar hij scheurde langzaam steeds iets meer uit...toen had ik m er maar uitgehaald en dicht laten groeien...nu zie je t bijna niet meer....gelukkig...
ik neem geen piercing meer iig.... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |