Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Als je vecht met piraten Citaat:
Op de jas van de toneelspeler (ben z'n naam kwijt) ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 07:50. |
![]() |
|
![]() |
Allrighty, "Je kunt je wezen goed of secht laten worden, aan jou de keuze" w00t, die is van B&W
ahum, "The commander just lets his units die *en daarna nog een stukje, maar die ben ik vergeten*" (ander spel)HAHAHA, DIE, YOU SCUMBAG! YOU THINK THAT HURTED? etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps, weet jij in hemelsnaam wat de site van dat spel is??? Ik keek eerst op een site met een review en daar zeiden ze dat het www. blood .com was (ik maak der geen link van, want de site heeft wel iets met bloed te maken ja...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en deze: "Braddock, this is Burns. you're on my territory now, braddock. i've got my people on watch... and you will be so proud on what they can accomplish in battle. let the games begin....." iets lastiger ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En deze: "Man who buy drowned cat pay for wet pussy" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, is dat leisure suit larry ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() *MaDjOeY Over het algemeen iedere dag WEL EEN KEERTJE online, HC-Only Wake up you, wake up. We've got to get out of here.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
"You no mess with Lo Wang!"
![]() (okee dat is een kadootje maar kvinnem wel cool) "Good riddance... Freak!" [Frans accent]"Surrendeur! No, I don't mean I surrendeur, I mean you surrendeur!"[/Frans accent] Nah okee toen was m'n inspiratie op.... Op de 2e na lijken ze me niet zo moeilijk.... 2e is ook niet heel tough als je 'm kent ![]() ~JOOST ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Raad van State: school mag homoleraar wegsturen' Gatara | 40 | 10-06-2009 14:30 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Raad de Quote (Ter gelegenheid van de 100.000ste post). CSN | 292 | 16-10-2005 14:11 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Vrije tijd |
forumbazen: fuck ya'll br4m | 27 | 19-08-2003 18:24 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |