Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en welk zuigende album zou dat dan zijn??? Heb je het uberhaubt aandachtig beluisterd? En nog steeds ben ik het volledig met hem eens als het gaat om fikken en al die shit gewoon geen respect voor andermans product erg jammer.
|
Aan iedereen die loopt te zeiken over objectieve argumenten. Er staan er welgetelt 0 in dit complete topic. En ik ben niet van plan er mee te beginnen.
Jonathan Davis is een homeau, gespeend van elke vorm van zelfkennis en met ontiegelijk veel medelijden met zichzelf. Hij kan zich absoluut niet muzikaal uitten, maar is wel in staat om 'leuke' rifjes te schrijven zodat dat gejank dat ie zo zielig is lekker valt bij jongetjes en meisjes die zich daarmee kunnen identificeren, omdat ze altijd buiten de groep vallen op school, en vaak gepest worden. Daarnaast blijkt hij naast homeau, zielig en lelijk nu ook nog eens de hypocrietheid zelve te zijn. Oftewel, hij zuigt dikke negerlullen en verdient het om in zijn aars genomen te worden terwijl al zijn fans langzaam en pijnlijk sterven aan longemfyseem. Mijn persoonlijke mening natuurlijk he ![]()
||
Citaat:
Je kan het wel met hem eens zijn, dat verandert niets aan zijn geloofwaardigheid nu ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|