Oud 17-03-2003, 18:41
Miesj
Miesj is offline
Nou mensen, ik kap ermee.
Dus voor (lees zelf maar eens terug naar de walgelijke dingen die er gezegd zijn)
misschien zou je toch eerst wat informatie moeten hebben voor je oordelen gaat geven over bepaalde zaken?
veel plezier nog met jullie discussies.de duidelijkheid: ik ben geen kuthoer (tenslotte kun je moeilijk maagd en hoer tegelijk zijn)
Jonathan is geen hypokriet lulletje, maar een zeer getalenteerde zanger/schrijver.
Daddy is het enige nr dat over verkrachting gaat en als je me niet gelooft ga je maar eens op zoek naar de songmeanings.
Of jullie KoRn cool of kut vinden moeten jullie zelf weten, maar ik vind het heel, héél erg grof om iemand verkrachting toe te wensen.
(lees zelf maar eens terug naar de walgelijke dingen die er gezegd zijn)
misschien zou je toch eerst wat informatie moeten hebben voor je oordelen gaat geven over bepaalde zaken?
veel plezier nog met jullie discussies
Advertentie
Oud 17-03-2003, 18:47
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 19:41:
Dus voor (lees zelf maar eens terug naar de walgelijke dingen die er gezegd zijn)
veel plezier nog met jullie discussies.de duidelijkheid: ik ben geen kuthoer (tenslotte kun je moeilijk maagd en hoer tegelijk zijn)
Jonathan is geen hypokriet lulletje, maar een zeer getalenteerde zanger/schrijver.
Daddy is het enige nr dat over verkrachting gaat en als je me niet gelooft ga je maar eens op zoek naar de songmeanings.
Of jullie KoRn cool of kut vinden moeten jullie zelf weten, maar ik vind het heel, héél erg grof om iemand verkrachting toe te wensen.
(lees zelf maar eens terug naar de walgelijke dingen die er gezegd zijn)
veel plezier nog met jullie discussies
applaus
Oud 17-03-2003, 18:50
FireCracker
FireCracker is offline
Miesj, je moet je niet zoveel aantrekken van alles wat ze hier zeggen, vaak lees je over de '''s en de '''s heen, of ze lullen maarzo wat om een discussie uit te lokken
Oud 17-03-2003, 18:50
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-03-2003 @ 19:39:
Hahahahaha

10 - 0 voor de punker
he eehm
Chaos

heb je dat plaatje van mij gejat?
Oud 17-03-2003, 18:57
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 17-03-2003 @ 19:52:
nope...

ok
Oud 17-03-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 17-03-2003 @ 19:52:
nope...
Van mij toch?

Ik postte die ooit 'ns op lifestyle
Oud 17-03-2003, 19:51
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 17-03-2003 @ 15:32:
"KORN frontman Jonathan Davis believes significant sales of the band's last album, "Untouchables", were lost to piracy, and he vows to do something about it. "We got so fucked on our last one — it leaked four months early," he says. "[Next] time there will be no CD going out before release. We're not going to give it to the label until a week before it comes out." ["Untouchables", which has sold "only" 1.3 million units, according to SoundScan, is the worst-selling effort by the group, and its numbers are far below half of KORN's two previous full-length studio releases, 1999's "Issues" and 1998's "Follow the Leader".]"

Een paar jaar geleden vroeg iemand nog of hij het erg vond als mensen zijn muziek downloadde. " als ze het maar horen, maakt niet uit op welke manier' zei hij.

Lachwekkend om te zien hoe iemand de piraterij van internet gebruikt als excuus voor het feit dat het album totaal zuigt en niemand het wil kopen.

en welk zuigende album zou dat dan zijn???
Heb je het uberhaubt aandachtig beluisterd?
En nog steeds ben ik het volledig met hem eens als het gaat om fikken en al die shit gewoon geen respect voor andermans product erg jammer.
Oud 17-03-2003, 20:22
Tsasil
Tsasil is offline
Aan iedereen die loopt te zeiken over objectieve argumenten. Er staan er welgetelt 0 in dit complete topic. En ik ben niet van plan er mee te beginnen.

Jonathan Davis is een homeau, gespeend van elke vorm van zelfkennis en met ontiegelijk veel medelijden met zichzelf. Hij kan zich absoluut niet muzikaal uitten, maar is wel in staat om 'leuke' rifjes te schrijven zodat dat gejank dat ie zo zielig is lekker valt bij jongetjes en meisjes die zich daarmee kunnen identificeren, omdat ze altijd buiten de groep vallen op school, en vaak gepest worden. Daarnaast blijkt hij naast homeau, zielig en lelijk nu ook nog eens de hypocrietheid zelve te zijn.

Oftewel, hij zuigt dikke negerlullen en verdient het om in zijn aars genomen te worden terwijl al zijn fans langzaam en pijnlijk sterven aan longemfyseem.

Mijn persoonlijke mening natuurlijk he
Oud 17-03-2003, 22:02
Verwijderd
Wat een vermakelijke draad!

Tot zover mijn bijdrage aan deze discussie.
Oud 17-03-2003, 22:56
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-03-2003 @ 20:51:
en welk zuigende album zou dat dan zijn???
Heb je het uberhaubt aandachtig beluisterd?
En nog steeds ben ik het volledig met hem eens als het gaat om fikken en al die shit gewoon geen respect voor andermans product erg jammer.
Dat album dat is Untouchables, dat lijkt me duidelijk. Hij lult niet over life is peachy van 6 jaar geleden.

Je kan het wel met hem eens zijn, dat verandert niets aan zijn geloofwaardigheid nu
Oud 17-03-2003, 23:02
Vork
Vork is offline
kan er niet wakker van liggen wat ie allemaal doet en zegt in zijn vrije tijd...
Oud 17-03-2003, 23:02
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 17-03-2003 @ 21:22:

Oftewel, hij zuigt dikke negerlullen en verdient het om in zijn aars genomen te worden terwijl al zijn fans langzaam en pijnlijk sterven aan longemfyseem.

Mijn persoonlijke mening natuurlijk he

Oud 17-03-2003, 23:12
testement
testement is offline
Citaat:
Vork schreef op 18-03-2003 @ 00:02:
kan er niet wakker van liggen wat ie allemaal doet en zegt in zijn vrije tijd...
klopt

wgaf!@
Oud 17-03-2003, 23:46
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Miesj schreef op 17-03-2003 @ 19:41:
gelukkig, kan deze dicht.

enneh..
Citaat:
cHa0s schreef op 17-03-2003 @ 19:12: