Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Maastricht is
- klein - lelijk - ongestructureerd - voorzien van een vuile rivier - vol arrogante inwoners - met benauwende pleinen - behept met een drugsprobleem en het ligt verkeerd. Het had in België moeten liggen. Maar de Belgen zijn wel zo slim geweest om de grens net onder die verderfelijke stad te leggen. Eén Luik is wel genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
2) Dus omdat jij het onpartijdig kan beoordelen is het een feit? Of trek ik nu de verkeerde conclusie.
||
Citaat:
2) Wat vind je er zo lelijk aan? 3) Uitbreiding vind plaats 'in' zo'n beetje elke stad. Gebouwen gaan ook met hun tijd mee. 4) Zijn er wel schone (grote) rivieren? 5) Je scheert iedereen over één kam, had ik niet verwacht van je. 6) Wat bedoel je hier precies mee? 7) Is dat niet in elke stad zo?
|
![]() |
Ga toch niet in op die abt. Gun hem dat plezier nu niet. De hele provincie Limburg is een obsessie voor hem. Waarschijnlijk is hij er verketterd, eruit gezet of weet ik veel wat. Hij is namelijk wel Limburger geloof ik, maar hij wordt klaarblijkelijk niet als dusdanig gerespecteerd en daar heeft hij nu nog steeds een dilemma van.
Natuurlijk is Maastricht namelijk een mooie stad. Niet voor niets werd het Onze Lieve Vrouwenplein onlangs door de ANWB uitgeroepen tot het mooiste plein van Nederland. Daarnaast behoort Maastricht tot de 10 grootste steden van Nederland.. Abt heeft de nare gewoonte totaal geen argumenten te gebruiken. En als je daar wat van zegt is zijn argument: 'je moet de argumenten zoeken'. Het spijt mij, maar in de korte tekst 'Maastricht is te klein' vind ík geen argument. Waarschijnlijk gaat hij als hij dit leest alleen maar in op dingen waar hij iets tegen terug kan zeggen. Op andere zaken gaat hij niet in. Maak jullie dus niet zo druk om hem, hij weet geloof ik niet beter. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En je vertelt niet eens dat je zelf in Heerlen woont. Dan zien we dus weer hoe trots je bent op jou stadje. ![]()
|
Ik snap niet dat jullie niet inzien dat Heemskerk echt Tha PLace To Be is. (we krijgen heus binnenkort stadsrechten!)
![]() En als in een dorp dat toevallig nu al stad is dan kies ik voor Amsterdam op 1 en Utrecht op 2...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
k woon in venlo en moet zeggen vind het een mooie stad...
en van dat mensen gaan zegge van ooe is slechte stad.. het is net ook in wat voor deel je gaat kijken in venlo... dat vind ik teminste.. want venlo-west... (blerick) vind ik bijvoorbeeld weer wel een ''goede buurt''...
|
Verwijderd
|
Rotterdam...
Heerlijke mooie stad met dan wel een overdaad aan moderne gebouwen, maar wanneer je je daar overheen zet zie je de schoonheid...die geweldige skyline...de erasmusbrug bij nacht...de havens...de architectuur...de sfeer...en de brede schone winkelstraten...dat is heel wat anders dan amsterdam met zijn in staat van ontbinding verkerende smalle donkere straten. En afgelopen weekend heb ik toegegeven dat Utrecht ook een sfeervolle stad is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De omgeving van Bennekom/Renkum/Wageningen, is inderdaad een wereldSTAD ![]() Mooie steden in volgorde: 1) Den Haag (statig, koloniale sfeer, veel groen) 2) Rotterdam (manhattan maar dan in t klein) 3) Utrecht (grachten, gezelligheid) 4) Maastricht (echte zuidelijke gezelligheid, mooi met de maas erdoorheen)
||
Citaat:
Noord is inderdaad vrij saai, Goverwelle vind ik toch wel aardig meevallen, daar leeft de boel nog wel aardig. En crimineel, ja ok dat is waar. Maar Factor op Nederland 1 schepte wel een heel erg verschrikkelijk beeld, moet ik zeggen. Pleiten voor je stad ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Utrechtse Introductie Tijd (UIT) vorming | 2 | 24-07-2011 12:38 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #95 Verwijderd | 500 | 13-12-2007 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Vrije tijd |
In welke (Nederlandse) voetbalstadions ben jij geweest? Mr.Oizo | 135 | 15-01-2005 19:05 | |
Lifestyle |
Promoot je hometown Otis | 250 | 25-07-2004 16:46 | |
De Kantine |
Als je een politieke partij zou maken III Needle_damage | 427 | 03-11-2003 22:11 |