Advertentie | |
|
![]() |
|
Geslacht: V
Leeftijd: 14 Woonplaats: dinteloord 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja, staat niej veel op or ![]() 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. soms.. ook goed..?? 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. ligt aan ut aantal personen, de afspraak, en wie ut zijn(vrienden, voor werk, familie enzow) 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. jah, behalve stelen enzow.. 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. ![]() 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja(kwerk alleen niej.. ![]() 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja(nogwel..) 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. neej 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. waarom niej... ![]() 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. misschien.. 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. jah 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. neej 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. jah.. kweej niej eigenluk 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. zal bez wel Dank. geen dank ![]()
|
Verwijderd
|
Geslacht:M/V
Leeftijd:15 Woonplaats:Helmond 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja/Nee 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja/Nee 3. Ik heb een spaarrekening. Ja/Nee 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja/Nee 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja/Nee 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja/Nee (Maar dat ligt eraan.. Soms wel, soms niet. het is niet verplicht altijd een ander ook maar te trakteren of zo... 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. Ja/Nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja/Nee 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja/Nee 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Ja/Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja/Nee (tenzij ik de baan zelf ook leuker zou vinden..maar niet alleen voor het geld) 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja/Nee 13. Ik heb een bijbaantje. Ja/Nee (zo'n beetje dan. Pas 1x per week op..) 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja/Nee 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Ja/Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Ja/Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja/Nee 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Ja/Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Ja/Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Ja/Nee |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als je he!
|
![]() |
Geslacht: V
Leeftijd: 18 Woonplaats: Almere 1. Ik vind dat ik anderen moet accepteren zoals ze zijn. Ja 2. Als ik een concertkaartje over heb, verkoop ik het met winst aan iemand anders door. Ja 3. Ik heb een spaarrekening. Ja 4. Als er uitverkoop is, ga ik altijd even kijken. Ja 5. Ik vind het leuk om even bij iemand langs te gaan, voor de gezelligheid. Ja 6. Ik vind het normaal dat je in een restaurant alleen voor jezelf betaalt. Ja 7. Zolang ik er geen last van heb, vind ik alles best. nee 8. Ik gooi oude flessen in de glasbak en oud papier in de papierbak. Ja 9. Ik vind dat de regering er alles aan moet doen om de werkloosheid te bestrijden. Ja 10. Ik droeg vroeger kleren, die ik van iemand anders overgenomen had. Nee 11. Als ik een baan aangeboden zou krijgen, die beter betaalt dan mijn huidige, zou ik die baan aannemen. Ja 12. Ik vind het niet prettig als anderen zich veel met me bemoeien. Ja 13. Ik heb een bijbaantje. Ja 14. Oude spullen, die later misschien nog van pas zouden komen, gooi ik niet weg. Ja 15. In de trein zit ik het liefst niet naast een vreemde. Nee 16. Ik zou contact met iemand kunnen leggen, alleen omdat die persoon me bij dat leuke feest naar binnen kan krijgen. Nee 17. Ik vind dat allochtone immigranten verplicht zijn zo snel mogelijk Nederlands te leren. Ja 18. Economisch gezien is Nederland een gidsland. Nee 19. Als ik een goedkopere arbeidskracht zou vinden, zou ik die aannemen in de plaats van een huidige, duurdere. Nee 20. Ik doe mee aan een spaaractie of heb een bonus- of klantenkaart. Nee Dank. Good luck ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|