Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ poesiefox waarom moet je eerst roken voordat je een blow rookt ik blowde ook lang voordat ik ooit een peuk rookte |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsktsk, ben ik even weg, word er gelijk 'n heel eind over me geroddeld. *schudt ouderlijk met hoofd*
![]() Als ik moet beginnen met quoten dan ben ik nog 'n tijdlang bezig, dus dat doen we even niet. Ik maak gewoon 'n lange saaie onderbouwing en dan wordt er maar op gereageerd. Ja, of niet, natuurlijk. ![]() Ik rook. Ik ben ermee begonnen en doorgegaan uit nieuwsgierigheid wat mensen er nou aan vonden, en na een tijdlang begon ik 't te missen als ik het een tijdje niet deed. Een aantal maanden daarna had ik door dat je me verslaafd kon noemen. Ohja, zeker, ik kon en kan best een aantal uur, dagen, in het werkelijk uiterste geval weken zonder nicotine - ik ga niet het aanstellerige pubertje spelen wat elke pauze naar buiten holt met de kreet "OH, ik kan niet meer, ik wil 'n sigaret!" - maar het liefst doe/deed ik dat niet. Goed dan, Evito, nou hebben we vastgesteld dat ik ergens afhankelijk van ben, en dat ik dat toelaat. Nu het verschil tussen ons, en waarom ik vind dat roken geen afbreuk doet aan wat voor persoonlijke kwaliteiten dan ook. Jij pleit voor absolute onafhankelijkheid van de geest door middel van onthouding en wilskracht. Is het nutteloos? Dan doe ik het niet. Doe ik het al? Dan stop ik er mee. Door je los te maken van zo veel mogelijk om je heen wat je hier kan houden, wil je je doel bereiken - zelfvoldoening en controle. Mijn doel lijkt daarop. Ook ik wil zelfvoldoening en controle, maar ik heb daar een andere tactiek voor. Ik denk dat om dat te bereiken, elk mens afzonderlijk enkel voor zichzelf moet leven. Omdat in elk mens solidariteit verborgen zit houdt dat (in de meeste gevallen ![]() Je kunt het geheel vergelijken met een rivier met een klein bootje er op. Door het toegeven aan dat wat je wil bereik je de rust en stabiliteit - je stroomt met de rivier mee, een bepaalde richting op. Waarom die richting dan de juiste is, is een ander verhaal, die hier niets mee te maken heeft, maar waar ik ook een stuk van 'n aantal meter lang over kan schrijven. Dat slaan we dus even over. ![]() Pfff. Kortom. Ik vind het geen slechte zaak om toe te geven aan de verleiding van mijn vriendjes Nicotine, THC, Caffeine en hun naaste verwanten, omdat onthouding (tegenstribbeling) in dit geval juist het tegenovergestelde van het gewilde veroorzaakt. En nog korter komt het neer op: Ik geniet bewust van mijn leven. ![]() Hoewel ik me afvraag hoeveel van die mensen eigenlijk wel uberhaupt feedback hebben. Want je ziet inderdaad vaak genoeg mensen die roken(/drinken/blowen) puur om het stoer-doen en het meestal in de eerste instantie niet eens wilden. Of mensen die er zonder bij na te denken gewoon aan beginnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk, waterpijp of gewoon pijpje, maar die had ik toen nog niet. Nu blow ik helemaal niet meer, de laatste was een superskunk en ik ben waanzinnig out gegaan en het was echt heel naar, met braken en koppijn. Na twee trekjes. Ik hoef niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van waterpijp werd ik de eerste paar keer wel ziek bluh.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
wat vind je van thc? aaaaablabla | 5 | 09-09-2012 20:34 | |
Drugs & Alcohol |
Wat voor merk rook je? Quantes | 132 | 01-03-2006 12:40 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je van deze kleur rood? Touché | 19 | 07-10-2004 16:26 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor wiskunde over roken *Little heaven | 8 | 06-12-2003 17:26 | |
Drugs & Alcohol |
wat kan je allemaal roken? Da Girl | 14 | 11-02-2002 14:55 |