Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dit is een kwestie van smaak verder natuurlijk. Ik, als quasisemiaudiofiel zijnde, krijg er absoluut een slappe van. Als jij d'r olijk van wordt, is dat heel mooi voor jou ![]() |
![]() |
|
Wolfje heeft het niet NODIG, hij gebruikt het. Hij zorgt ervoor dat de productie (wat eigelijk ook niet helemaal klopt, het geld alleen voor het gitaargeluid. Zet je distortion op zijn max en draai op de equalizer alles wat op het midden lijkt weg en je hebt een gelijkwaardig resultaat) niet gewoon een mooi laagje om de muziek heen is, maar dat het meespeelt. Slechte productie is heel wat anders.
En tja, sommige mensen geilen op Action Man, en weer andere gaan voor de houten treintjes. Dat is een kwestie van smaak ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan me slecht voorstellen dat iemand het leuk vind om te luisteren naar 3:29 minuten gekrijs, de hele tijd ondersteund door hetzelfde gitaar rif, met nauwelijks variatie in de toonhoogte. De "zanger" krijst ook constant dezelfde, onintelligente tekst, die tevens ook de titel is. Het is leuk dat de drummer het voor elkaar krijgt om in razend tempo op zijn kit te hengsten, maar meer is er dan ook niet aan.
||
Citaat:
het is ook geen serieus nummer, 't is een 'dis' naar alle mensen die naar bm luisteren zonder de gedachte e.d erachter te weten. luister bijvoorbeeld eens naar nummers als 7 tears.. en herbstleyd. muzikaal gezien verschilt het niet veel van black metal ist krieg, maar tekstueel gaat het wel wat dieper.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
OK, een woord:
Darkthrone ![]() En je moet de dingen waar verschillende bands over brullen niet letterlijk nemen, dat helpt ook altijd wel in het waarderen van Black Metal. Als Darkthrone niet werkt, dan moet je maar bij CL1 aankloppen, die heeft weer meer verstand van Norsecore dan ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik had ooit een site waar de noorse nummers vertaald waren, ik ga nu op zoek. * Nou de site is dus niet beschikbaar meer Check Judas Iscariot dan maar
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 00:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie trouwens liever 'normale' Lego en technisch Lego als vergelijk, waar technisch Lego dus het equivalent is van een _fatsoenlijke_ productie. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Falkenbach... Plaeghdraegher | 180 | 03-12-2004 07:51 | |
Muziek |
Het grote truie black metal topic Ragnar | 281 | 27-01-2004 23:28 | |
Muziek |
Wat we weer gekocht hebben qua CD's, LP's, tapes, video's, bandshirts e.d. telluriet | 257 | 09-12-2003 21:08 | |
Muziek |
Dimmu Borgir - nieuwe cd + tour Insane Juggalo | 57 | 08-10-2003 16:17 | |
Eten & Drinken |
vegetarisch annetjuh | 34 | 02-04-2003 19:19 | |
Muziek |
Welke genre luistert u het meest? superpoepdoosje | 89 | 03-11-2002 17:14 |