Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() zie ik opeens een goud fubu shirt rondlopen daar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als al die n-sync groupies net als jij zijn word t nog wat bij t concert ![]() ![]() ![]() ow..bloemendaal is idd erggg last weekend, maar ook wel weer een klein beetje next weekend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Aaahh je beledigde me trouwens zwaar met de nsync opmerking ![]() maar de gesprekken die nergens over gaan zijn trouwens vaak het leukst (mjah of niet natuurlijk ![]() Owjah ik ga komend weekend niet naar bloemendaal trouwens ![]() let trouwens op je woorden, als ik je toevallig voorbij zie hobbelen met JT kan ik je anoniem en ongemerkt gaan stalken Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
doe ik t ook gewoon voor & ga dat gouden fubu shirt echt niet aantrekken omdat hij me zo geweldig staat hoor... aandacht junkie! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan beloof ik dat ik mijn nsync tshirt aan doe ![]() moet ik er wel eerst een weten te fixen, maar neem aan dat jij er nog wel eentje voor me hebt |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij ging tenminste weer in op t topic & daardoor redde je 't ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() = verliefd op nieuwe avatar ![]() & heb al blond haar hoor... ben nl. niet alleen JT wannabe maar ook Eminem wannabe (nickname ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een jongen die zowel fan is van eminem als van Justin Timberlake, thirtjes heeft van Nsync, zijn stijl meet naar zijn idolen, brieven schrijft naar de Hitkrant .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen idee, maar denk ook niet dat het open is .. Owjah pass me het adres van je fanclub ff ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() & nu mocht t toeval ook nog eens zo zijn dat op de avond van het concert een fanclub dag georganiseerd staat dus dan kun je mooi mn standje voor t gelredome bezoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aaahhh word nu al zenuwachtig als ik er aan denk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(denk dat je ze vooral tijdens beachbop tegenkomt en dan vooral bij q-beach ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En fuck al die duizenden voor mij, ze waren allemaal vast niet zo leuk als ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() neem je ook wat eten , drinken en een comfortabele lounge bank mee???? |
![]() |
|
He don't mess met mijn zelfopblazendtweepersoonsaerodynamischbed!
Ik heb geen loungebank nodig Owjah om nog ff voor t eggie: Black Eyed Peas komt als voorprogramma .. kunnen we allemaal mee gaan zingen met Where is the love .. ![]() Mijn hoop op de aanwezigheid van N*E*R*D gaat hiermee trouwens een beeeetje verloren |
![]() |
||
Citaat:
Black Eyed Peas heeft nog een veel mooier nummer met Nelly Furtado gemaakt ![]() & gewoon blijven hopen op NERD ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 08:20. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|