Oud 16-11-2003, 19:53
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
NN schreef op 15-11-2003 @ 17:30:
Mensen verdiene m.i. respect door hun prestaties, niet door het ophouden van een bepaalde status rond hun persoon.
Ben ik niet met je eens. Bepaalde posities en rangen die mensen bekleden dienen ook een zeker respect uit te stralen, en het al te hard aanvallen van de huidige bekleders van die posten doet ook af aan de status van die posities.
Oud 17-11-2003, 07:24
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McCaine schreef op 16-11-2003 @ 20:53:
Ben ik niet met je eens. Bepaalde posities en rangen die mensen bekleden dienen ook een zeker respect uit te stralen, en het al te hard aanvallen van de huidige bekleders van die posten doet ook af aan de status van die posities.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je een positie met veel status bekleedt, moet je naar mijn mening ook enige status kunnen uitstralen en daarom vind ik balkie geen premier.
Oud 17-11-2003, 10:53
Franse imbeciel
Franse imbeciel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2003 @ 08:24:
Daar ben ik het niet mee eens. Als je een positie met veel status bekleedt, moet je naar mijn mening ook enige status kunnen uitstralen en daarom vind ik balkie geen premier.
maar je beeld van hem is toch wel duidelijk beinvloed door het beeld dat gegeven wordt door bijvoorbeeld kopspijkers. Bovendien ging het volgens mij meer om dat programma van BNN dan om kopspijkers, en BNN is zowiezo zendtijd niet waardig. Bovendien moet je als burger respect hebben voor het gezag en de overheid is ons gezag dus daar moet je respect voor hebben.
Oud 18-11-2003, 07:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Balkenende moet niet zo zeuren. Satire is leuk, relativerend, en naar mijn idee niet schadelijk voor wie dan ook. Als het koningshuis het niet wil moeten ze dat zelf maar gaan verkondigen.
Oud 18-11-2003, 16:46
NN
NN is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 18-11-2003 @ 08:17:
Balkenende moet niet zo zeuren. Satire is leuk, relativerend, en naar mijn idee niet schadelijk voor wie dan ook. Als het koningshuis het niet wil moeten ze dat zelf maar gaan verkondigen.
Je eerste en tweede zin kan ik mij geheel in vinden. De derde valt echter niet uit te voeren vanwege onze constitutionele monarchie. Bea mag niet zelf op t.v. zeggen dat ze Egoland en Kopspijkers leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 07:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Franse imbeciel schreef op 17-11-2003 @ 11:53:
maar je beeld van hem is toch wel duidelijk beinvloed door het beeld dat gegeven wordt door bijvoorbeeld kopspijkers. Bovendien ging het volgens mij meer om dat programma van BNN dan om kopspijkers, en BNN is zowiezo zendtijd niet waardig. Bovendien moet je als burger respect hebben voor het gezag en de overheid is ons gezag dus daar moet je respect voor hebben.
Het is niet beinvloed, doordat ik al zo'n beeld van hem had. Kopspijkers is er pas veeel later mee begonnen...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten