|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie hier van | |||
Terecht |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 20.00% |
Onterecht, maar begrijpelijk |
16 | 32.00% |
Onterecht en absurd |
23 | 46.00% |
Geen mening |
1 | 2.00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2 Als je het niet leuk vindt, waarom doe je het dan? ![]()
||
Citaat:
Ga je hard van jezelf of heb je met je neusgaten het bureau van Oudkerk leeggehaald? Die man heeft gewoon de fout gemaakt dat hij niet Hille Flapsma uit Genemuiden was, waarmij hij enkel zijn gezin op het spel zou zetten. Hij is bekend en dan is het ineens landelijk nieuws. Wat de één verwerpelijk vind is voor de ander een normale zaak of in ieder geval niet verwerpelijk. Met een zanger, voetballer of acteur had hetzelfde kunnen gebeuren. Echter, deze maken de wet niet mede mogelijk...... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor volgend jaar ga ik een andere studie doen, waarbij ik er meer naar kijk wat ik leuk vind. ![]() |
![]() |
|
Wat dat naar de hoeren gaan betreft, tsja...ik vind ergens ook wel dat ie dat zelf moet weten, probleem is alleen dat zodra hij zich in de 'lagere kringen' ophoudt, mensen zich gaan afvragen wat ie daar dan NOG MEER doet. Dat ie zich met zaakjes bezighoudt die het daglicht niet verdragen zeg maar.
Van die coke snuiven, als dat waar is, dan vind ik dat wel knap stom van hem. Dr wordt zo'n ophef gemaakt over drugs enzo, gaat hij het vervolgens zelf gebruiken. Ik denk dat dat niet zo goed is voor z'n geloofwaardigheid
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|