Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Voor de duidelijkheid; dit heeft FoL zelf verzonnen, opdat ik het op een kaartje kon schrijven, en met opblaashaai &al op kon sturen. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Maar die waren er dus (gelukkig) afgehaald, veels te warm en kriebelig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ow als jij de fotograaf opracht geeft om foto's te maken VAN JOU mag ie die (c) streepjes niet zomaar toevoegen .. Persoonlijke rechten gaan VOOR Copyright.. ziet toch ook niet uit ![]() maar zoals ik al zei je bent supermooi in die jurk enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zeg, als jullie ooit gaan scheiden... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Alleen "mijn man" ipv "mijn vriend" klinkt nog wat vreemd. ![]() Maar dat zal een kwestie van wennen zijn. ![]() ![]() Enneh: ![]() Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 11:12. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|