![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Jij zegt dat het niet hoort om 'eet smakelijk' te zeggen voor het eten. Wij zeggen thuis altijd 'eet smakelijk' voor het eten, ik vind het onzin en dat weten ze ook maar toch willen ze graag even dat iedereen het zegt. Dus ik dacht dat het 'eet smakelijk' zeggen beleefd was, de enige reden die ik kan bedenken om het niet te zeggen is omdat niemand smakelijker erdoor zal eten en het dus niets uitmaakt of je het zegt. Afgezien daarvan is het wel vriendelijk om de andere mensen aan de tafel dit toe te wensen. Nu kom jij opeens vertellen dat het niet 'hoort' om 'eet smakelijk' te zeggen. Dat verbaast me en daarom stelde ik de vraag. Dus waar wacht je nog op? Leer me waarom het zo 'hoort'! Nooit gedacht dat ik nog zo'n verhaal zou typen over 'eet smakelijk' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan denk ik meer in de richting van meisjes van 13 op naaldhakjes inclusief push up-beha en minirokjes, die zichzelf lopen aan te bieden bij de plaatselijke hang-outs. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Manieren zijn gebaseerd op de normen en waarden van een individu of een groep individuen. De manieren van de Tokkies zijn voor de gemiddelde inwoner van het Gooi verwerpelijk, terwijl de gemiddelde Bijlmerbewoner vreemd zal opkijken van de manieren van de gemiddelde inwoner van Moddergat. Met andere woorden: Waarom zou je een donder om de manieren van anderen moeten geven? Ze zijn net zo normaal/verwerpelijk als die van jouw. |
![]() |
||
Citaat:
laten we het eens hebben over het uit de lucht grijpen van ongefundeerde toekomstvoorspellingen.....
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Lieve meisjes veranderen in sletjes"... Ik kan je verzekeren dat het percentage van de bevolking dat hoer is nu veel lager is dan een eeuw geleden. Verder is drugsmisbruik afgenomen alsmede criminaliteit, dus ik begrijp je punt niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
Vroeger was het vaker noodzakelijk om hoer te zijn. Vroeger was drugs binnen armbereik, en men wist niet dat het slecht was. Hun samenleving tolereerde het. Deze dingen namen toen niet weg dat die mensen discipline hadden. Dat is nu wel anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoeren waren net zo min sociaal geaccepteerd als nu en men wist heus wel dat drugs niet zo goed waren voor de gezondheid. |
![]() |
||
Citaat:
maar over de meeste 'misdrijven' wordt door de jongeren hetzelfde gedacht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psyche van de mens Verwijderd | 63 | 02-10-2009 16:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de reden dat wij "ZE" niet mogen!!!!!!!!!!!!!! Vervreemd | 6 | 03-12-2002 08:25 |