Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jezus doe eens normaal a.u.b., zijn het werkelijk waar alleen duitsers? en alle duitsers? als ze een keertje over je lullen wil het niet zeggen dat ze dat allemaal doen. dus niet zo respectloos tegenover de duitse bevolking graaag ![]() niet dat veel duitsers geen lompe sukkols zijn met lelijke sandalen met geitewollensokken he.
||
![]() |
Citaat:
![]() die trap suckt ass ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik hou niet van hele naar bier stinkende voetbalgang-clans in de trein. En niet van huilende kinderen in de trein en in winkels. verder houd ik niet zo van mensen die in een tempo lopen alsof ze de rest van de dag geen fuk te doen hebben en dus maar zo langzaam mogelijk lopen om maar wat te doen te hebben terwijl jij juist even snel door de stad moet racen om wat te halen. en oja, ik háát de trams als ik ga shoppen in Amsterdam, op 1 of andere manier moeten ze me altijd hebben. trrrrinnggg! *splutsh* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hier erger ik me als winkelpersoneel aan: Ik werk bij de bruna, en alsik achter de kassa sta krijg ik echt de rillingen van mensen waarbij echt zo'n stuk snot half uit de neus bungels, of mensen met een poeplelijk smerig gebit...ieehhhhhh hoe vies is dat, en je blijft er maar naar kijken. of van die slomme mensen waardoor de rij te lang wordt, die artikel voor artikel op de balie leggen, en als je alles hebt afgeslagen, moet er nog een pakje sigaretten bij. het meest smerige: voeze naar zweet riekende opaatjes, die al kwijlend een sextijdschrijft komen afrekenen, en je dan zo aankijken, op een manier die mij niet bevalt...gatver. bahbahbah |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan de ene kant is het komisch om te zien, aan de andere kant heel zielig. maar sommige hebben echt een zweet lucht om zich heen hangen waar ik zo ongeveer stijl van achterover sla. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
DIe trap is niet gemaakt op anouken en gary's ![]() dus een dag winkelen zit er niet in ? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
K probleem in de klas:S Verwijderd | 27 | 20-12-2009 15:40 | |
Lifestyle |
Yo was jouw dag ook zo fijn? Crimson | 499 | 11-06-2007 13:03 | |
Muziek |
Stropstrikkers zetten video clip op het net... Allochthony | 96 | 03-01-2007 19:46 | |
Muziek |
Treble-zusjes interview SunChaser | 5 | 16-05-2005 18:37 |