Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan je beter werk zoeken, geld verdienen en er iets leukers mee doen
||
![]() |
Citaat:
Heb je op zich wel gelijk in, maar dan heb je ook geen tijd meer om te hangen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En in café's word je waarschijnlijk, ik neem mijn broertje maar weer als voorbeeld, niet echt geaccepteerd. Raar aangekeken, want hé, je bent nieuw. En je ziet er anders uit dan de gemiddelde café ganger. Dan zou ik ook zelf liever buiten gaan zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In een boerendorp als waar ik leef word je zeker aangekeken. Ik weet dat het in de stad minder is, daar is bijna iedereen onbekend voor elkaar. En als ik een vent wil ontmoeten doe ik dat niet in een café. Waar ik overigens bijna nooit kom.
||
Citaat:
Ja, dat je dan buiten gaat zitten in de winter zal er wel mee te maken hebben dat die gasten met zijn allen misshcien niet in 1 huiskamer passen, of dat het een ontmoetingsplek is vanwaar ze later ergens anders heen gaan ofzo... Of ze mogen binnen niet roken.blowen, er zijn heeeeeeel veel redenen voor te verzinnen...
||
Citaat:
En waarom "wij" hangjongeren buiten hang is omdat niemand van ons een huis heeft waar je fatsoenlijk 20 man kwijt kan. En voor een cafe hebben de meeste van ons het geld niet. Want een HBO student als ik heeft het geld niet om elke avond in een cafe te hangen. En zo'n hangplek is handig omdat je niemand hoeft te bellen. Je gaat gewoon naar de hangplek en er is meestal wel iemand te vinden. En ik word zo er ziek van wanneer ik buiten zit met een paar vrienden dat we gelijk door iedereen worden aangekeken alsof we oude omatjes beroven en meisjes verkrachten. We zijn gewoon een groep vrienden die ergens buiten zitten.
||
Citaat:
![]() Als jongeren het gezellig vinden om 's avonds gezellig op een bankje in het park te zitten is het toch niet erg? In de open lucht, nog gezond ook. Jongeren die de boel vernielen en mensen overlast bezorgen is een ander verhaal. Vreemd genoeg wordt dit hier allemaal onder 1 noemer gevat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is geert wilders gelijk ook minder populair want nederland is dan niet echt vol meer ![]() niet grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
welke forum(st)er woont het dichtst bij jou in de buurt? Verwijderd | 500 | 29-01-2019 13:08 | |
De Kantine |
Hallelusaai #611 Miekje* | 500 | 23-05-2009 21:40 | |
Psychologie |
[Meeting] In UTRECHT, stelletje sufferds! :p Pruts0r | 383 | 11-06-2008 16:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Muziek |
Hardcore krootenkoker | 72 | 04-03-2005 23:24 | |
Liefde & Relatie |
vriendje???? rocklover | 59 | 29-06-2004 20:22 |