Oud 10-05-2005, 16:04
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 10-05-2005 @ 15:22 :
Een tijdje geleden had ik van een paar mensen gehoord dat als je op jonge leeftijd kleine borsten hebt (zovan je hebt al een paar jaar cup A ofzo), dat ze vaak klein(er) blijven, dat die op hun 17e/18e al uitgegroeit zijn en mensen die op een jonge leeftijd grotere borsten krijgen, dat die juist doorgroeien totdat ze ongeveer 21 jaar zijn ofzo.

Het klinkt wat vaag, maar ik denk wel dat het vaak wel klopt.
oohoooh..help...
ik had volgens mij op mn 13e al C en nu nog steeds (bijna 17) ...als ze nog willen groeien hadden ze daar nu wel mee mogen beginnen. ik hoop niet dat ze dat doen trouwens.
(hangt het niet een beetje af van de groei van de rest van je lichaam?) ik ben nu wel uitgegroeid.....in de lengte.
Oud 10-05-2005, 16:38
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 09:13 :
mijn huisarts zei dat de pil juist wel vaak effect heeft op de borsten als meisjes nog niet volgroeit zijn en volledig ontwikkeld...
Nou, bij mij heeft het helaas geen enkel effect gehad en zo te lezen aan andere posts is het gewoon BS.
Oud 10-05-2005, 16:53
snoopy
snoopy is offline
jeeej! Ik heb een verwijskaart voor de plastisch chirurg. Het is niet zo dat ik per se wil dat ze dr af gaan, maar ik wil wel een second opinion, en die krijg ik dus ook
Oud 10-05-2005, 16:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 10-05-2005 @ 17:38 :
Nou, bij mij heeft het helaas geen enkel effect gehad en zo te lezen aan andere posts is het gewoon BS.
het is natuurlijk wel deels erfelijk, als je moeder en familie kleine borsten hebben, is de kans erg klein dat je wel grote krijgt...

bij mij in de familie hebben bijna al m'n tantes kleine borsten, behalve 2 hele dikke. M'n moeder heeft wel weer grote en ik niet, maar het zit dus wel in de familie...
Oud 10-05-2005, 17:02
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 17:56 :
het is natuurlijk wel deels erfelijk, als je moeder en familie kleine borsten hebben, is de kans erg klein dat je wel grote krijgt...
Familie kun je inderdaad veel beter naar kijken dan naar de groei of ongesteld worden, is een betere voorspelling.
Oud 10-05-2005, 17:10
Love_Fulfilled
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 17:56 :

bij mij in de familie hebben bijna al m'n tantes kleine borsten, behalve 2 hele dikke. M'n moeder heeft wel weer grote en ik niet, maar het zit dus wel in de familie...
Mijn moeder had vroeger op mijn leeftijd ook zowat niks (just like me) en sinds d'r 16e zijn ze gaan groeien en nu heeft ze cup D.
Oud 10-05-2005, 17:33
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 10-05-2005 @ 15:22 :
Een tijdje geleden had ik van een paar mensen gehoord dat als je op jonge leeftijd kleine borsten hebt (zovan je hebt al een paar jaar cup A ofzo), dat ze vaak klein(er) blijven, dat die op hun 17e/18e al uitgegroeit zijn en mensen die op een jonge leeftijd grotere borsten krijgen, dat die juist doorgroeien totdat ze ongeveer 21 jaar zijn ofzo.

Het klinkt wat vaag, maar ik denk wel dat het vaak wel klopt.
Jah.... dat is bij een vriendin van mij dus ook! Die had in groep acht al A, en nu heeft ze een klein B'tje! Dus lijkt wel of het klopt!
Oud 10-05-2005, 18:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 10-05-2005 @ 18:33 :
Jah.... dat is bij een vriendin van mij dus ook! Die had in groep acht al A, en nu heeft ze een klein B'tje! Dus lijkt wel of het klopt!
volgens mij is dat echt het tegenovergestelde van wat zij bedoelde...
Maar misschien begrijp ik t helemaal verkeerd
Oud 10-05-2005, 18:19
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-05-2005 @ 19:04 :
volgens mij is dat echt het tegenovergestelde van wat zij bedoelde...
Maar misschien begrijp ik t helemaal verkeerd
Ze bedoelde toch dat als meisjes al op hele jonge leeftijd borsten hebben/krijgen... ze dan klein blijven. Of ik heb het helemaal mis... (zou best kunnen hoor )
Oud 10-05-2005, 20:14
Verwijderd
Lijkt me niet helemaal waar.
Ik had in groep 8 een b cup en nu d/e, dus ja...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 20:19
Mara
Mara is offline
Ze bedoelt dat als je klein begint, dat wanneer 't langzaam gaat, je hoogstwaarschijnlijk klein zal blijven.
Groeien op jonge leeftijd je borsten al veel, dat je dan dus al een grote cup hebt, dat ze dan waarschijnlijk langer doorgroeien en ze dus nóg groter worden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:11
Tamaida
Tamaida is offline
Over de vorm enzo ben ik opzich wel tevreden alleen ze zijn absoluut niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik ben klein en slank en heb cupmaat 70E...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 09:25
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
80/85 B/C Ligt er wel eens aan, ja wel tevreden mee.
Oud 11-05-2005, 09:46
saartjeh
saartjeh is offline
Ik ben 1,68 ongeveer
Ik ben op het moment weer 45 kilo maar moet voor mijn bouw ongeveer 48 kilo zijn (ben van nature *thank god* niet nederlands, vandaar)
Ik heb net B, gelukkig, maar misschien heb ik wel nog net cup A, want ik koop altijd bh's die net iets te groot zijn, vink lekker zitten, jah is raar I know maar ik koop meestal 70 of 75B
Van mij mogen ze wel iets groter hoor niet dat ik ooit comentaar heb gehad mijn vriend vind ze perfect maarja, ik ben ook een dun meisje.

Een vriendin van mij had paar jaar geleden net zo'n postuur als mij, ik was toen ook 1,65 en zelf iets van 45kg toen en zij was 55kg (zware botten) maar was even slank. Toen had ze net B. Nu is ze 70 kilo geworden en heeft ze C. Ze is weer afgevallen en volgensmij heeft ze nog steeds C, godverdomme

Maarja, ik zou ook nooit cup D ofzow willen hebben, ik bedoel, groter dan B hoeft echt niet. Heb je later weer voordeel mee

Sommige vriendinnen van mij hebben echt cup D of E en vet last van hun rug gehad en anderen hebben ook D of E en je hebt nu af en toe al een beetje het idee van ehm... tja hangtieten

Ik weet niet wat ik altijd had, ik heb eigenlijk altijd kleine B gehad, nooit echt veranderd. mm, dan heb ik dus niet zo veel hoop als ik het zo moet lezen
Oud 11-05-2005, 10:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 11-05-2005 @ 10:46 :

Een vriendin van mij had paar jaar geleden net zo'n postuur als mij, ik was toen ook 1,65 en zelf iets van 45kg toen en zij was 55kg (zware botten)
Je botten wegen heus geen 10 kilo hoor. Bij lange na niet, minder dan 1 kg zelfs.
Oud 11-05-2005, 11:51
gewoonik
gewoonik is offline
hm... ben nu opeens best wel ontevreden met mijn borsten
zat foto's te kijken en ik had echt zoiets van 'wow borsten' en dan niet wow van mooi maar dat ze echt teveel opvielen..
en laatst geprobeer kleren te kopen maar veel dingen zaten niet mooi.. bah cup ff terwijl ik verder 58 kilo ben en 1,75 ..
en t is misschien stom maar als mn vriend dan zegt dat hij ze mooi vindt is t voor mij meer een soort bevestiging van dat ik een meisje met grote borsten ben en verder niet veel voorstel ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:29
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-05-2005 @ 21:19 :
Ze bedoelt dat als je klein begint, dat wanneer 't langzaam gaat, je hoogstwaarschijnlijk klein zal blijven.
Groeien op jonge leeftijd je borsten al veel, dat je dan dus al een grote cup hebt, dat ze dan waarschijnlijk langer doorgroeien en ze dus nóg groter worden.
Dat bedoelde ik idd

Het heeft inderdaad ook met erfelijkheid te maken. Aan mijn moeders kant zijn de borsten niet zo heel groot, ongeveer een cup B, maar aan de kant van mijn vader, daar hebben zijn zussen grote borsten, en ik heb ze dan van zijn kant ...

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 11-05-2005 @ 10:46 :
Ik ben 1,68 ongeveer
Ik ben op het moment weer 45 kilo maar moet voor mijn bouw ongeveer 48 kilo zijn (ben van nature *thank god* niet nederlands, vandaar)
waarom thank god?
wat ben je dan 'van nature'?
en waarom verklaart dat je gewicht/lengte verhouding?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:01
Naru
Naru is offline
1,65, 57 kg en 75D
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:35
Optima
Optima is offline
75 C

ik ben 1,78 en weeg 68 kilo

op zich passen ze bij mijn lichaam, maar ik ben niet tevreden over de vorm, de groote vind ik goed zoe. maar ze staan ies naar buiten, van mij mochten ze iets meer 'naar voren wijzen' zeg maar
Oud 11-05-2005, 14:37
JJ13
JJ13 is offline
ik heb 75-80B, ben 1.69 en weet niet hoeveel ik weeg. ik ben zeker niet dun, meer gewoon eigenlijk. ben wel blij met mn borsten, zeker de linker want daar zit n piercing in en daar ben ik ontzettend blij mee, ziet er mooi uit.
Oud 11-05-2005, 15:12
morango
morango is offline
ik ben 1.65, en 65 kilo,
cup e...

ben er niet heel blij mee, maar baal dr ook niet ontzettend van ofzo. Ze hadden gewoon wel wat kleiner gemogen, omdat het lastig is met bh's / bikini's kopen, en inderdaad die opmerkingen.
maar verder... tsjah, ze horen ook wel bij me
Oud 11-05-2005, 15:21
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
gewoonik schreef op 11-05-2005 @ 12:51 :
hm... ben nu opeens best wel ontevreden met mijn borsten
zat foto's te kijken en ik had echt zoiets van 'wow borsten' en dan niet wow van mooi maar dat ze echt teveel opvielen..
en laatst geprobeer kleren te kopen maar veel dingen zaten niet mooi.. bah cup ff terwijl ik verder 58 kilo ben en 1,75 ..
en t is misschien stom maar als mn vriend dan zegt dat hij ze mooi vindt is t voor mij meer een soort bevestiging van dat ik een meisje met grote borsten ben en verder niet veel voorstel ofzo...
Als je er erg mee zit kun je ze altijd laten verkleinen! Dat wordt vergoed vanaf cup DD/E, dus voor jou ook van toepassing!
Oud 11-05-2005, 16:06
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 11-05-2005 @ 16:21 :
Als je er erg mee zit kun je ze altijd laten verkleinen! Dat wordt vergoed vanaf cup DD/E, dus voor jou ook van toepassing!
Je doet er wel een beetje licht over hoor. Het is niet iets wat je zo even laat doen.
Oud 11-05-2005, 16:13
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 11-05-2005 @ 17:06 :
Je doet er wel een beetje licht over hoor. Het is niet iets wat je zo even laat doen.
precies
Oud 11-05-2005, 16:15
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 05-05-2005 @ 11:50 :
Bh's en bikini's zijn dúúr (en vaak onvindbaar), maar ik doe gewoon geen consessies en koop alleen maar Marie Jo bh's, omdat die ge-wel-dig zitten én mooi zijn (tip!)
Waar koop je die?
Sportbeha's van Fila zitten ook fijn maar zijn niet zo mooi...

Heb trouwens 75D, ben 1.60m en 57kilo.
Oud 11-05-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 11-05-2005 @ 13:47 :
waarom thank god?
wat ben je dan 'van nature'?
en waarom verklaart dat je gewicht/lengte verhouding?
dat vroeg ik me ook af, want 1.68 en 45 lijkt me in geen geval heel erg gezond.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 16:44
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 11-05-2005 @ 16:21 :
Er zijn ook verzekeringen die wel moeilijk doen met vergoeden, en denk er inderdaad niet al te licht over.

Ik heb er zo'n 2 jaar over gedaan om eindelijk de definitieve beslissing te nemen voor een borstverkleining, en vandaag kwam er een brief op de mat dat het vergoed word gelukkig
Oud 11-05-2005, 17:27
gewoonik
gewoonik is offline
hm ja.. ik denk er dus ook al zo'n 2 jaar regelmatig aan.. heb ook al 2 jaar cup f toen g en nu ff.. maarjah..
soms ben ik er wel blij mee en t is meteen zo definitief...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:28
-Gurwl-
-Gurwl- is offline
70A, 1.72 en 52kg
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:49
Nyawa
70A bij 1.63m. Misschien klein, maar ik ben er wel tevreden mee .
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:54
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 11-05-2005 @ 19:49 :
70A bij 1.63m. Misschien klein, maar ik ben er wel tevreden mee .
Same here (ik ben 3 cm kleiner )
Ik ben er ook tevreden mee, al had een cup meer iets leuker geweest. En dan past een BH mooier... Ach, niets aan te doen, en ik hoor geen klachten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:49
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 11-05-2005 @ 17:06 :
Ik zeg toch ook... als je er heel erg mee zit! Maar het blijft natuurlijk een grote stap, snap ik ook wel!! Ik denk dat ik het wel zou laten doen als ze nog groter worden... aangezien ik nu al zoiets heb van minder had ik fijner gevonden (heb nu D en dat past echt niet bij mij)! Maar hou je daar nu eigenlijk nog grote littekens aan over, of kunnen ze dat tegenwoordig heel erg beperken?
Oud 11-05-2005, 21:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 11-05-2005 @ 22:49 :
Ik zeg toch ook... als je er heel erg mee zit! Maar het blijft natuurlijk een grote stap, snap ik ook wel!! Ik denk dat ik het wel zou laten doen als ze nog groter worden... aangezien ik nu al zoiets heb van minder had ik fijner gevonden (heb nu D en dat past echt niet bij mij)! Maar hou je daar nu eigenlijk nog grote littekens aan over, of kunnen ze dat tegenwoordig heel erg beperken?
zoek eens op zo'n topic, is een meisje dat een borstergroting had gedaan en had een site van een belgische kliniek, daarop stonden een hoop foto's van voor en na verkleiningen...

[edit] deze site: http://www.plastischchirurgdhondt.be/
Oud 12-05-2005, 13:06
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik heb 75D, zou liever 75C willen ivm met kleren/lingerie/bikini kopen.
En waarom zie nu zelfs bij de hunkemuller bh's met een vulling voor maat D?!
Ik heb echt niet NOG meer nodig
Oud 12-05-2005, 13:43
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 12-05-2005 @ 14:06 :
jaaa da vin k ook debiel...
ik heb dan 75C maar als ik een strepless (of hoe je dat ook mag schrijven) bh koop zit daar ook nog vulling in voor een borstvergrotend effect
en met 75C is kleren kopen soms ook nog best lastig..al moet ikz eggen dat het beter wordt.
Oud 12-05-2005, 16:44
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 12-05-2005 @ 14:06 :
Jah inderdaad.... echt stom! Zie je eindelijk een keer een leuke bh, zit er een vulling in van drie cm dik .... alsof we D nog niet groot genoeg moeten vinden!
Oud 12-05-2005, 18:42
Verwijderd
Goede genade, een hele topic omtrent mijn favoriete onderwerp, tieten!
Om ontopic te blijven, mijn mantieten zijn cupje AAA volgens mij, en ze zijn perfect gespierd, net als de rest van m'n goddelijke lichaam.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:48
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Ninh schreef op 12-05-2005 @ 19:42 :
Goede genade, een hele topic omtrent mijn favoriete onderwerp, tieten!
Om ontopic te blijven, mijn mantieten zijn cupje AAA volgens mij, en ze zijn perfect gespierd, net als de rest van m'n goddelijke lichaam.
jjjjjuist..
waar is je fotoboek?
Oud 13-05-2005, 12:34
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 11-05-2005 @ 22:49 :
De chirurg die mij gaat opereren heeft mij verteld dat de littekens zo dun als een pennenstreepje worden. Zelf zit ik er niet mee als er wat littekens ontstaan, het gaat mij erom dat ik van mijn pijn afkom, het maakt mij er niet minder aantrekkelijk door ofzo.

Op internet kun je genoeg fotoos en informatie vinden hierover.
Oud 13-05-2005, 15:10
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 13-05-2005 @ 13:34 :
De chirurg die mij gaat opereren heeft mij verteld dat de littekens zo dun als een pennenstreepje worden. Zelf zit ik er niet mee als er wat littekens ontstaan, het gaat mij erom dat ik van mijn pijn afkom, het maakt mij er niet minder aantrekkelijk door ofzo.

Op internet kun je genoeg fotoos en informatie vinden hierover.
Jah ik had er al foto's van bekenen en de littekens waren idd bij de meesten bijna niet zichtbaar! Maar goed, als je moet kiezen tussen iedere dag pijn of hele kleine littekens dan zou ik het ook wel weten ! Vind het knap dat je het durft... het is en blijft een grote stap! Veel succes ermee! Wanneer wordt je eigenlijk geholpen?
Oud 13-05-2005, 16:31
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 13-05-2005 @ 16:10 :
Jah ik had er al foto's van bekenen en de littekens waren idd bij de meesten bijna niet zichtbaar! Maar goed, als je moet kiezen tussen iedere dag pijn of hele kleine littekens dan zou ik het ook wel weten ! Vind het knap dat je het durft... het is en blijft een grote stap! Veel succes ermee! Wanneer wordt je eigenlijk geholpen?
Ze kunnen niet met zekerheid een data geven. Ik sta nu op de wachtlijst, en die is ongeveer een half jaar .. dat zou betekenen dat ik ongeveer in september/oktober geopereerd zal worden .. maar het kan zo zijn dat als er mensen afzeggen (wat in de zomer veel schijnt voor te komen) dat ik eerder geholpen word. Het is gewoon afwachten ...
Oud 16-05-2005, 16:14
kebkebe
kebkebe is offline
Ik ging laatst mijn borsten opmeten om in een tabel te kijken welke cupmaat ik nou precies had. Daar kwam 75AA uit, terwijl ik eigenlijk altijd dacht dat ik B had! Maakt me niet echt uit, want ik ben tevreden met m'n borsten, maar toch wel raar. Ik pas bh's met cup AA ook zeker niet, A meestal nog wel, maar B past toch beter.

Ik vind ook niet dat m'n borsten er klein uit zien, maar AA is toch eigenlijk wel heel klein?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:30
Love_Fulfilled
Citaat:
kebkebe schreef op 16-05-2005 @ 17:14 :
Ik ging laatst mijn borsten opmeten om in een tabel te kijken welke cupmaat ik nou precies had. Daar kwam 75AA uit, terwijl ik eigenlijk altijd dacht dat ik B had! Maakt me niet echt uit, want ik ben tevreden met m'n borsten, maar toch wel raar. Ik pas bh's met cup AA ook zeker niet, A meestal nog wel, maar B past toch beter.

Ik vind ook niet dat m'n borsten er klein uit zien, maar AA is toch eigenlijk wel heel klein?
Goh, je meent het ..
Oud 16-05-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:

Heb ik ook hoor..
Als ik m'n borsten ga opmeten klopt er niks van, dan komt er ook AA uit ofzo, terwijl ik met geen mogelijkheid in een AA cup pas.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 11:30
Verwijderd
Citaat:

tabellen geven mij óf 75AA, óf 70B, afhankelijk van of ik vlak voor het meten in adem of uit adem, en dat past me allebei niet in een 75AA kom ik wel, maar de cups knellen dan een beetje, en 70B is te groot.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 12:14
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik heb 75 C, en ik vind ze prima!
Oud 17-05-2005, 12:39
****Alicia****
****Alicia**** is offline
80 D... ben er happy mee...
(het is soms wel lastig om de goede maat bh te vinden... )
Oud 17-05-2005, 13:03
*~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Ik heb maat 75C en ben er echt niet tevreden mee. Ze passen opzich wel bij mn lichaam (1.70m en 58kg) maar ik weet niet...had ze liever kleiner gehad. In tegenstelling tot veel van jullie vind ik kleine borsten in strakke truitjes namelijk mooier en je lijkt er ook slanker door... Eigenlijk heb ik best een hekel aan de mijne
Oud 17-05-2005, 16:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 16-05-2005 @ 19:30 :
Goh, je meent het ..
jaaaaa! Dat is een reactie waar je wat aan hebt!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten