Citaat:
Mucky schreef op 12-12-2005 @ 20:49 :
Respect over hoe je met de kritiek omgaat, echt veeeel beter dan sommige onder ons 
Over je tekening. Mja zoals de andere zeggen het personage is nogal raar, vooral rond de nek. Achtergrond is heel goed, behalve die zandheuvels had ik er nooit uit kunnen halen.
|
dank je

ik vind sowieso dat jullie kritiek stukken beter is dan die die ik van m'n omgeving krijg, want die zeggen alleen maar 'ja, is goed, ga zo door, 't wordt steeds beter'. Aan deze kritiek heb ik meer, zelfs al vindt iemand het de dochter van yoda

het geeft een andere kijk op je tekening, en dat vind ik belangrijk. Je moet niet alles van één kant bekijken, zeg ik maar
Citaat:
Nevertheless schreef op 13-12-2005 @ 09:28 :
@ Yavanna:
Volgens mij heb je dat bosje en die boom niet zelf getekend. Het ziet er erg 'stripfilter' uit. Vooral dat bosje 
En, als ik het fout heb, dan sorry. Maar het oogt wel zo
|
Ik gebruik wel filters, maar probeer het zo veel mogelijk te beperken. Sowieso zit ik alles met een muis te doen en dan is het erg verleidelijk iets te gebruiken waardoor het wat sneller gaat

maar het is niet zo dat ik alles door de computer laat doen ofzow.... heb die bomen zeker niet genept
Goed dat je zegt dat je het een bosje vindt, want ik had het meer bedoeld als rots met mos erop

weet ik dat ook weer