|
|
Citaat:
mookid schreef op 29-07-2006 @ 13:14 :
haha die olifant was toch omdat EPD die onder elke post deed. En om Sooz op de kast te jagen
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
mookid schreef op 29-07-2006 @ 13:14 :
haha die olifant was toch omdat EPD die onder elke post deed. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Avelon schreef op 27-07-2006 @ 21:28 :
pfew ik ben niet helemaal vergeten. maar echt de lifestyle meeting in rotterdam die was echt te gaaf daar was roos ook en nouja wizz? maar ik weet gewoon nog dat daar de kakkers en de alto's waren. ik werd toen vrienden met de alto's en mijn gothicheid was geboren ![]() aw hartje aan kelly toen ik paranoide ontmoete had ze zwarte driehoekjes onder haar ogen :') [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
|
||||
|
|
|||||
|
|
oh en ik ben langer lid als er in me info staat, eerst heette ik Mr.Ed ( zonder . ) dat was al best wel erg lang
erna werd het in een foute opwelling Gianluca*, gelukkig kreeg ik mijn verstand terug en maakte een nieuwe acount aan onder: Mr.Ed.
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Hehe, de sig van deze forummer: http://forum.scholieren.com/member.p...fo&userid=7127 |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 31-07-2006 @ 12:10 :
ja secreet was zwanger gemaakt door iemand van het forum, ik weet alleen niet meer door wie, ze had ook nog een broertje op het forum, die was minstens net zo irritant ![]() In die tijd had je ook OPTIMA en HADES en ALMEREGIRL |
||||
|
|
|||||
|
|
|
||||
|
|
Verwijderd
|
ik zit hier al veel te lang, ik ben begonnen op de klaagmuur, ik zat op school bij HADES en x-spekkie-x en ik ben ook nog op een feest van Secreet geweest!!! ook op een stuk of 5,6,7 meetings maar niemand herkende me of wist later nog dat ik geweest was.
lifestyle is een lekker zeikforum net zoals de klaagmuur eerst was eigenlijk. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 31-07-2006 @ 12:20 :
en wat is er eigenlijk terecht gekomen van de oude lifestyle-iconen italianboy, bubbeltjes (of was het bubbels) en prada? |
||||
|
|
|
Citaat:
Electriq schreef op 27-07-2006 @ 21:43 :
omfg dat is de meeting dat Hidde zn arm uit de kom had en er een man doodging vlakbij het grasveldje -nostalgie- |
||||
|
|
Verwijderd
|
ja en rodina's hipverantwoorde meetings die nooit doorgingen. en rosalini, de enige daarvan die nog post is roos volgens mij?
waren secreet en devotee nou lesbo's en van wie was zaagmanz het broertje? firefly is inderdaad oldschool, waar is die gebleven? goeie ouwe tijd waarin een rel met death britney mijn avond opleukte! volgens mij was ik dat zelfs met die velours grap omg
|
||||
|
|
|||||
|
|
Jaaaaaaaaaaa! DAT is lang geleden. Daar ben ik weer, forumpappa alias Monkeyboy
![]() Oe nostalgisch. Nou hier is ~(S-|-)2v!lL~ met Cha0s Bij de meeting met Hidde's arm uit de kom (waar is Hidde nu? Hij verdween destijds spoorloos) Hebben we toen ook niet bolussen gemaakt van koek op dat bankje? |
||||
|
|
|
Citaat:
Hermione schreef op 31-07-2006 @ 14:43 :
ja en rodina's hipverantwoorde meetings die nooit doorgingen. en rosalini, de enige daarvan die nog post is roos volgens mij? waren secreet en devotee nou lesbo's en van wie was zaagmanz het broertje? firefly is inderdaad oldschool, waar is die gebleven? goeie ouwe tijd waarin een rel met death britney mijn avond opleukte! volgens mij was ik dat zelfs met die velours grap omg
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Ieme schreef op 31-07-2006 @ 18:42 :
Jaaaaaaaaaaa! DAT is lang geleden. Daar ben ik weer, forumpappa alias Monkeyboy [afbeelding] Oe nostalgisch. Nou hier is ~(S-|-)2v!lL~ met Cha0s [afbeelding] Bij de meeting met Hidde's arm uit de kom [afbeelding] (waar is Hidde nu? Hij verdween destijds spoorloos) Hebben we toen ook niet bolussen gemaakt van koek op dat bankje?
|
||||
|
|
|
Citaat:
ja en rodina's hipverantwoorde meetings die nooit doorgingen. en rosalini, de enige daarvan die nog post is roos volgens mij? waren secreet en devotee nou lesbo's en van wie was zaagmanz het broertje? firefly is inderdaad oldschool, waar is die gebleven? goeie ouwe tijd waarin een rel met death britney mijn avond opleukte! volgens mij was ik dat zelfs met die velours grap omg |
||||
|
|
|
Citaat:
loos schreef op 31-07-2006 @ 13:07 :
ik zit hier al veel te lang, ik ben begonnen op de klaagmuur, ik zat op school bij HADES en x-spekkie-x en ik ben ook nog op een feest van Secreet geweest!!! ook op een stuk of 5,6,7 meetings maar niemand herkende me of wist later nog dat ik geweest was. lifestyle is een lekker zeikforum net zoals de klaagmuur eerst was eigenlijk.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Hella schreef op 31-07-2006 @ 22:32 :
neee, firefly was dat meisje met die dreads. JA DIE ENE JA |
||||
|
|
|
nou daar zag je er beter uit dan de laatste foto die ik van je zag.
Citaat:
June bug schreef op 31-07-2006 @ 23:02 :
volgens mij heette die firefly manon (net als freakjuh geloof ik?) |
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
mixtape schreef op 31-07-2006 @ 15:00 :
omg triest ik heb ergens nog oudere foto's van de utrecht muziek meeting 2001 met jnieuwelaar enzo . Wie ben jij dan?Volgens mij kwam ik deze meetinggroep toen nog per ongeluk tegen in A'dam .
|
||||
|
Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 23:38. |
|||||
|
|
Citaat:
June bug schreef op 31-07-2006 @ 23:02 :
volgens mij heette die firefly manon (net als freakjuh geloof ik?) |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
firefly is inderdaad oldschool, waar is die gebleven? (jahaa, dat weet ie dan zomaar ff heh...) |
||||
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Old school hiphop | Verwijderd | Muziek | 20 | 22-02-2007 21:26 |
| DRUMMER gezocht! - melodic old school hc! SINT NIKLAAS area | hxc | Muziek | 13 | 22-11-2005 01:00 |
| DRUMMER gezocht! - melodic old school hc! | hxc | Muziek | 3 | 04-11-2005 20:39 |
| Flippen! | Junkfood Junkie | Drugs & Alcohol | 18 | 11-06-2002 14:19 |
| Written by a seventeen year old school girl | Verwijderd | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 10 | 15-01-2002 21:53 |