![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan vandaag nog steeds slecht zitten. Gisteren dus echt te veel gedaan bij de fysio. Niet liev. Gelukkig pas vrijdag weer fysio.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben er 3 jaar geleden eens mee heengeweest, omdat het nogal kraakte en dat vond ik raar. De dokter zei dat de gewrichten niet soepel over elkaar gaan, maar dat dat geen kwaad kan. Het deed toen alleen maar pijn als ik echt een hele dag een zware rugtas om had ofzo , maar nu heb ik er dagelijks last van. Mijn nek is elke ochtend stijf sinds ik een maand geleden eens ben flauwgevallen en op mijn kin ben terechtgekomen. Dit samen zorgt vaak ook weer voor hoofdpijnen, bah. Maar ik denk wel dat er oefeningen ofzo voor moeten zijn, want als ik met zware dienbladen loop wordt het minder ![]() ![]() OT: Ja wel goed.. werd wel weer erg stijfjes wakker, en heb af en toe wat 'steken' in mijn hoofd.. apart, maar niet erg vervelend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Argh, er is altijd wel iets. Dan eet ik te vettig, dan zijn het de hormonen. Hou gewoon eens op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben n kilo en 3,5 cupmaat kwijt, ben eindelijk de trotse eigenaar van een cup 75C! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |