Oud 29-07-2007, 17:15
Verwijderd
Ik zie er tegenop om straks naar het huis van mijn zus te gaan, omdaar twee weekjes te zitten. Hartje Amsterdam, dichter bij mijn werk, maar...ik ben bang om alleen te zijn denk ik.
En dan had ik net weer contact met de mannen. Ik heb nog nooit iets zó erg gevonden als dit...
Ik heb er gewoonh oofdpijn van.
Advertentie
Oud 29-07-2007, 17:23
Verwijderd
Tnx voor de support. Ik kan het maar niet van me afzetten. Ik haat het om ruzie te hebben, maar dit keer kruip ik niet meer op mijn knieen. In mijn hoofd heb ik alweer tig brieven naar haar geschreven waarin ik haar probeer te helpen, maar ik weet dat ik ze niet moet sturen. Ze laat zich niet helpen. In een paar dagen tijd ben ik van een van haar beste vriendinnen gedegradeerd naar vijand, en dat zal ik waarschijnlijk altijd, of in ieder geval heel lang, blijven.
Ik vind het gewoon heel triest voor haar. Ze heeft duidelijk een probleem. Naar mijn mening een borderline persoonlijkheidsstoornis (dit baseer ik niet op deze ruzie, maar hoe ze over het algemeen met problemen omgaat, en ik ben ook niet de enige die dat zegt. Het RIAGG was me voor, maar daar wil ze om die rede niet meer heen. Ze heeft wel een therapeut, maar ik krijg het idee dat ze die ook helemaal gemanipuleerd heeft zodat hij alleen zegt wat haar zint.) Ze moet geholpen worden, zich laten helpen, want op deze manier wordt ze heel eenzaam. En dat terwijl het best een leuke meid is, als ze maar niet liegt, bedriegt en manipuleert.
Oud 29-07-2007, 18:18
Verwijderd
Was het me gelukt over die crush heen te komen, omdat ik hem al een jaar niet gezien heb. Liet gisteren een vriend z'n vakantiefoto's zien, en wie staat er op een van die foto's? met een meisje? En meteen voel ik me weer kut. Terwijl het gewoon een crush was...is...damn
Oud 29-07-2007, 19:10
Verwijderd
Jeetje, Lentekriebel, heftig. Sterkte ermee.

OT: Ik voel me een beetje stir-crazy. Ik moet iets doen, alleen weet ik niet wat want er is hier niets te doen. Vanmiddag wel een uurtje met mijn moeder wezen autorijden. Leuk! Tachtig over de provinciale wegen, is weer eens wat anders dan voortdurend vijftig in Leeuwarden. Maar de hellingproef is wel simpeler in de les-auto. Ik was bijna achteruit de sloot in gerold. Ik hoop echt dat ze me op de tussentijdse toets niet in 3x op de weg laten keren, dat lukt me (nog) niet. (Maar wie weet hoe het over 15 lessen gaat, optimistisch blijven, Friday.)

Ik wil weer schrijven, maar het enige idee dat ik heb is Jules en ik weiger te beginnen aan een achtdelig fanfiction verhaal. Ook al word ik er elke dag mee wakker en val ik er elke dag mee in slaap.
Oud 29-07-2007, 19:37
Verwijderd
VUILE TYFUS BIJWERKING VAN DE MEDICIJNEN!
Oud 29-07-2007, 19:39
Little_lady
Little_lady is offline
Pff, d'r schoonzusje is weg en T. is weer bij d'r, gelukkig. Nu kan ik tenminste met een gerust hart gaan slapen Maar wáárom moet ik verantwoorden waar ik blijf als ik even met MIJN hondje-lief aan het wandelen ben? Ik ben 17, halló!

@ Lentekriebel; wat een gedoe allemaal meis... *Knuffel!*
@ Kwast: inderdaad weer gauw de goede kant op lopen! *ook een knuffel voor jou*

Morgen...........
Oud 29-07-2007, 20:06
Verwijderd
Zo, ik ben weer thuis van een gezellig weekend bij een oud-groepsgenootje/vriendin. Gister zijn we zelfs gaan eten bij een wok restaurant, ideaal voor eetgestoorden en lekker en gezellig. Ben wel moe en een beetje somber, maar dat is het hele weekend al zo. Misschien toch maar die slappe romantische film kijken en dan slapen.
Oud 29-07-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 29-07-2007 @ 11:36 :
Daar moet je mee oppassen...
Het is de tekst uit een van onze favoriete liedjes.
Oud 29-07-2007, 20:20
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet niet wat de goede kant op is, ik loop maar wat te dwalen..
ik loop rondjes en zie de zelfde boom 1000 keer en loop weer een stukje verder de verkeerde kant op. weer wat rondjes en te weinig kracht om de goede kant op te lopen..
niet dat ik de goede kant weet, er staan hier geen weg wijzers.. alles is donker

ik verdwaal gewoon nog wat verder..

Er is niets waar ik op wacht
Morgen blijft het nacht
Ik overdacht mijn zorgen en de wereld
En alle keren dat ik wakker lag
Ik besloot
Wat een mooie dag, Wat een mooie dag

Wat een mooie dag, wat een mooie dag
Voor de dood
Oud 29-07-2007, 20:23
Heksjuh
Heksjuh is offline
Lentekriebel:
Little_lady: sterkte morgen.

Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, ik had heel erg buikpijn, het regende tijdens mijn krantenwijk, ik moest de hele dag werken en in de ochtend waren we met vier kassa's en er was niks te doen waardoor ik een beetje moest vakkenvullen (glazen en pannen en andere huishoudspullen), ik moest twintig keer de zolder op en weer terug om de overgebleven spullen te sjouwen (terwijl M. een keer spullen naar boven heeft gebracht en verder bleef zitten om de spullen uit te zoeken, en ik maar die trap op en af), ik heb zere schouders van de kassa, ik heb nauwelijks gegeten vandaag en dat is slecht (te weinig tijd in de ochtend +buikpijn, dus niet ontbeten en twee broodjes voor de hele dag meegenomen, slim), ik ben moe en moet morgen alweer vroeg opstaan. Maar het maakt allemaal niet uit. Ik voel me redelijk gelukkig en blij. Mijn ouders kwamen me ophalen vanuit het werk, dat was wel lief (ze waren op visite op de camping). Morgenochtend werken en daarna drie en een halve dag vrij.
Ik voel me, op een paar lichamelijke klachten na, gewoon goed.
Oud 29-07-2007, 20:29
Verwijderd
waarom, waarom droom ik de laatste tijd weer zo verward, zo angstig dat ik 's ochtends bang wakker wordt, echt bang gewoon . het slapen gaan gaat dan ook een stuk lastiger, want de kans is dan weer groot dat je bang wakker wordt.. pfff
Oud 29-07-2007, 20:54
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 29-07-2007, 21:35
Tink*
Tink* is offline
Hmm vandaag was er een soort van festivalletje-iets in de stad. Heengeweest met een vriend en een vriendin en ook nog half eerst met vrienden van die vriendin. En het was best leuk allemaal. Er was straattheater en markt en we kwamen allemaal bekenden tegen zoals oudklasgenoten of vroegere vrienden. Leuk om te horen hoe het nu met hen gaat enzo, ze gewoon weer eventjes spreken. Na het eten hebben we ook nog wel anderhalf uur op een bankje gezeten. Lekker mensen kijken en we hadden een heel goed gesprek over liefde en relaties. En dat was voor mezelf ook wel verhelderend, want ze stelden me ook vragen die ik mezelf ook maar eens goed moet gaan stellen. Waarom ben ik bang als het te dichtbij komt? Maar ook gewoon over alles wat een beetje erop betrekking had allemaal en dat was fijn. Alleen toen liep de jongen op wie ik jaren verliefd ben geweest erlangs en hij zag ons, dat moet wel, en hij negeerde ons. Ik snap het niet, we waren een soort van vrienden en klasgenoten, dan kan je toch wel een blik van herkenning geven. Een lach, een knikje, whatever. Maar nee, meneer moet me weer negeren, net als de vorige keer. En waarom? Ik zit al met zoveel vragen die nooit beantwoord zullen worden en dat is oké, maar waarom doe je niet gewoon normaal nu. Echt waar, ik vind het ook gewoon irritant van mezelf dat ik het me aantrek. Hij heeft me al zo erg gekwetst en nu is het net of ik nog niet over alles heen ben, terwijl dat wel zo is, maar in een zekere mate ook niet omdat je altijd een zwak houdt en je nog met de onbeantwoorde vragen zit. Maar echt aaaaaargh. En toen vroeg die vriendin ook of ik niet gewoon bang was om iemand dichtbij te laten komen omdat die me kon kwetsen en daar kan op zich wel iets inzitten. Ik weet het niet. Deels wel, deels niet, denk ik. Nja ik moet me niet meer door hem laten kwetsen dan dat ie al gedaan heeft. Dus dit is gewoon even van me aftypen en dan is het klaar. Wat kan ik ook whinen om niets.
Oud 29-07-2007, 22:19
Verwijderd
Ik ga komende week weer eens in de bieb zitten werken, kijken hoe lang ik dat vol hou en hoe ik me dan voel. Ik wil een beetje de situaties opzoeken die ik nog wel aan durf, maar bijna niet meer, omdat ik denk dat die het makkelijkst zijn om weer 'terug te winnen'. Dus ik ga naar de bieb, iets drinken bij de V&D met een boekje erbij, en misschien kan ik nog iets bedenken.

Ik slaap vrij onrustig de laatste tijd, in m'n dromen ben ik altijd bij m'n ouders en voel ik me ellendig omdat ik zó graag naar huis wil.

Ik denk dat ik m'n zus nu wel begrijp, ze had het laatst over een 'honger-dorst-heimwee'-gevoel. Het voelt alsof je iets mist, een mengeling van honger, dorst en heimwee. Maar geen van die drie is wat het echt is. Misschien een soort verlangen naar een tijd die ooit (bijna) geweest is, of een tijd die ooit moet gaan komen. Het voelt heel ongrijpbaar.

En ik wil niet naar m'n ouders, want in mijn hoofd zie ik weer hoe dronken m'n vader vroeger kon zijn, en wat een lul hij dan is. Dat deed me zoveel pijn. Als hij dronken was kende hij z'n eigen krachten niet, en soms stompte hij me dan speels tegen m'n bovenarm. Ik zei dan 'au', omdat het gewoon pijn deed, maar vervolgens stompte hij nog een keer, veel harder, zonder te beseffen dat dat écht pijn deed. Ik kreeg er blauwe plekken van.
En het doet pijn omdat hij me het ene moment een blauwe plek bezorgde, en ik hem het andere moment naar bed moest brengen omdat hij dat zelf niet deed. Nu drinkt hij aanzienlijk minder, maar als ik hem langzaam weg zie glijden, dan is het weer precies zoals vroeger. En mijn moeder die 't negeert is bijna net zo erg.
Dus ik vermijd ze de komende tijd een beetje, denk ik. Ik wil ze nu niet zien.
Oud 29-07-2007, 23:21
Faerie
Faerie is offline
Heb gewoon hoofdpijn van het huilen...
Ik wil me zo helemaal niet voelen, maarja, wat doe ik eraan. Voel me ontzettend eenzaam, saai en nutteloos. Nu maar weer proberen om te slapen, of moet ik zeggen: me in slaap huilen..
Oud 30-07-2007, 05:30
rare kwast
rare kwast is offline
jeej we mogen weer gaan werken
Oud 30-07-2007, 09:19
coopergirl
coopergirl is offline
Jezus wat een kater heb ik... gisteren met J een krat Hertog Jan op gedronken... 3.30 uur lag ik in bed en 7 uur was ik wakker & uit bed gegaan. OMG :kater alert:
Oud 30-07-2007, 09:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-07-2007 @ 23:19 :
Ik ga komende week weer eens in de bieb zitten werken, kijken hoe lang ik dat vol hou en hoe ik me dan voel. Ik wil een beetje de situaties opzoeken die ik nog wel aan durf, maar bijna niet meer, omdat ik denk dat die het makkelijkst zijn om weer 'terug te winnen'. Dus ik ga naar de bieb, iets drinken bij de V&D met een boekje erbij, en misschien kan ik nog iets bedenken.

Ik slaap vrij onrustig de laatste tijd, in m'n dromen ben ik altijd bij m'n ouders en voel ik me ellendig omdat ik zó graag naar huis wil.

Ik denk dat ik m'n zus nu wel begrijp, ze had het laatst over een 'honger-dorst-heimwee'-gevoel. Het voelt alsof je iets mist, een mengeling van honger, dorst en heimwee. Maar geen van die drie is wat het echt is. Misschien een soort verlangen naar een tijd die ooit (bijna) geweest is, of een tijd die ooit moet gaan komen. Het voelt heel ongrijpbaar.

En ik wil niet naar m'n ouders, want in mijn hoofd zie ik weer hoe dronken m'n vader vroeger kon zijn, en wat een lul hij dan is. Dat deed me zoveel pijn. Als hij dronken was kende hij z'n eigen krachten niet, en soms stompte hij me dan speels tegen m'n bovenarm. Ik zei dan 'au', omdat het gewoon pijn deed, maar vervolgens stompte hij nog een keer, veel harder, zonder te beseffen dat dat écht pijn deed. Ik kreeg er blauwe plekken van.
En het doet pijn omdat hij me het ene moment een blauwe plek bezorgde, en ik hem het andere moment naar bed moest brengen omdat hij dat zelf niet deed. Nu drinkt hij aanzienlijk minder, maar als ik hem langzaam weg zie glijden, dan is het weer precies zoals vroeger. En mijn moeder die 't negeert is bijna net zo erg.
Dus ik vermijd ze de komende tijd een beetje, denk ik. Ik wil ze nu niet zien.
*knuf*
Misschien kan je je moeder wakker schudden op één of andere manier? Samen met je zus?
Oud 30-07-2007, 10:11
Verwijderd
Ik eet zelfgemaakte pepernoten en ze zijn hééérlijk!!!
Oud 30-07-2007, 10:30
moon
moon is offline
kom op kwast! *knuff*

Het gaat iets beter. Gister met de moeder van B. en B. zelf natuurlijk, de stad in geweest. Moeder was best wel te spreken over me en ze gaf me het idee dat het een byzondere gave was dat ik met B. om kon gaan en B. zich zo goed bij mij voelde. We konden elkaar vinden in het feit dat de buitenwereld zo raar op haar reageert, fijn om met iemand te kunnen praten die daar ook steeds tegenop loopt en zelfs al veel langer. Als ik in de instelling waar B. woont ben voelt het ook zo goed. Allemaal mensen zoals B. ik voel me daar erg goed tussen. Mensen die je niet beoordelen, mensen met emoties die nog zo puur zijn! Ik hoop dit werk nog heel lang te doen, stiekem hoop ik er zelfs later alsnog mijn baan van te kunnen maken.
Toch ook nog een negatief puntje, ik begin terug te vallen in een minderwaardigheidscomplex, voornamelijk gericht op mijn uiterlijk. Ik kan wel huilen, zo lelijk, zo monsterlijk als ik me voel.
Oud 30-07-2007, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 29-07-2007 @ 23:19 :
Ik wil een beetje de situaties opzoeken die ik nog wel aan durf, maar bijna niet meer, omdat ik denk dat die het makkelijkst zijn om weer 'terug te winnen'.
Goed zo. Ik denk dat dat heel belangrijk is. En de rest komt wel als je hulp hebt, toch?
Misschien kun je in de toekomst met je ouders praten over 'vroeger' (en nu)? Of idd iig je moet 'wakker schudden' en er met haar over praten.
Oud 30-07-2007, 10:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen gaan we dan, na meer dan een half jaar voorbereiding (zijn al bezig sinds oktober/november) op Interrail Weinig is nog over van wat we oorspronkelijk van plan waren, m'n relatie liep stuk en nu gaan we met z'n drieen ipv met z'n vieren. Heb er erg veel zin in Ben al bij m'n vriend en vanavond komt onze derde vriend die meegaat ook dus dan zijn we compleet M'n tas is al een paar dagen ingepakt, alle tickets hebben we, planning is uitgeprint. Ik heb er zin in en wil nu ook wel weg want ben het nu echt wel zat met die planning die steeds niet klopt enzo Wordt vast wel tof
Oud 30-07-2007, 12:00
kroot
kroot is offline
@Daantje: heel veel plezier morgen

Ik ben eindelijk vrij vandaag. Gisteren feest gehad, was erg gezellig. Heb me wel een beetje uit de naad gewerkt.
To do:
-langs Halfords
-langs dierenwinkel
-was opruimen
-strijken
-kamer opruimen
-gasten indelen
-HP 6 lezen
-2 bedden opmaken
Oud 30-07-2007, 12:46
Verwijderd
Godverdomme, waarom gaat alles fout!
Oud 30-07-2007, 12:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben een week naar Antwerpen geweest en ik heb niet zo'n zin om alles bij te lezen, dus ik hoop gewoon dat het allemaal net zo goed met jullie gaat als met mij en voor het geval dat niet zo is, een knuffel aan degene die het nodig hebben

Maar het was dus leuk, heel erg leuk. Ik merkte nu pas hoeveel ik eigenlijk last heb van mijn maag, dat ik hem normaal gesproken echt altijd voel, of in elk geval de meerderheid van de tijd. En nu was dat weg en ik voelde me zo bevrijd en ik had vaak ook gewoon honger en dan kon ik eten en ik hoopte natuurlijk dat ik minstens twee kilo was aangekomen, maar het is nauwelijks een halve. Beter dan niets. En ik heb nagedacht over algemene dingen en de enge concrete dingen even genegeerd, dat komt nu wel weer. Het was immers vakantie. Het was geweldig. Antwerpen is heel erg leuk. Mijn vriendin is heel erg lief. Ik wou dat het nog niet afgelopen was
Oud 30-07-2007, 14:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik schrik eigenlijk best wel als ik weer eventjes in dit topic kijk...

Sinds dat ene weekend met háár, toen ik dus een flirt had met haar, was ik even vergeten dat er zoiets bestond als je kut voelen... Alles is ook goed gegaan sinds dat weekend, wat echt duisentveel mooier was als wat ik had durven dromen (letterlijk nemen).

Mja, iedereen iig heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er allemaal bovenop komen *hug*
Oud 30-07-2007, 15:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hallo georganiseerde chaos, ik moet even orde op zaken stellen geloof ik . Ik zou deze week met een vriendinnetje nog wat gaan drinken maar ik krijg haar maar niet te pakken, en ik ga morgen werken. Heum, woensdag nog naar de tandarts, en ik ben vergeten hoe laat ik naar de opticien moet over een week. Jeuj.
Oud 30-07-2007, 16:10
Ann
Ann is offline
bluh, ben gestoken en heb twee bulten ter grote van cd's op mijn arm en zij... naar de apotheek geweest en die wisten mij te vertellen dat het van een steekvlieg was, verdomde beesten.

Verder loonstrookje gehad en ik heb maar 17,5 uur uitbetaald gekregen voor die 40-50 uur die ik gewerkt heb... dat scheelt dus zeker 100 euro, en volgende week op vakantie heel fijn... morgen even boos bellen. het is nu al de tweede keer dat het gebeurd... vorige keer was het ook al 50 euro. Stom gezeik.
Oud 30-07-2007, 16:26
darkfairy
darkfairy is offline
jeej wat een leuke dag
Oud 30-07-2007, 16:41
Balance
Balance is offline
Ik heb Harry Potter 1 geleend bij de bieb. Wil toch eens zien of ik die boeken nou ook zo leuk zal vinden als al die mensen die zo panisch doen over dat laatste boek De film vond ik niks aan, maar misschien het boek wel. EN ik heb ook een boek van Tess Gerritsen geleend whieee <3

Verder heb ik heel veel spelletjes geinstalleerd, heb ik vanmiddag een cake gebakken, heb ik m'n Friends dvdbox en ben ik hard bezig met 21 jaar foto's te herordenen en in te plakken

Volgens mij kom ik de dagen wel door
Oud 30-07-2007, 17:20
Verwijderd
Ik ben deze week bij mijn mamapapa wegens internetproblemen in Utrecht. Ik ben ongelofelijk onrustig, gespannen, hoofdpijn, frustratie. Maar het komt allemaal wel goed, nog 11 nachtjes.<3 Daarnaast heeft ze het ongelofelijk naar haar zin en daar ben ik te blij om ^^.
Oud 30-07-2007, 17:44
Little_lady
Little_lady is offline

Maar er zit er nog 1 in een dip en daar zit ik eigenlijk nog veel meer mee dan met m'n eigen dip..

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 18:21.
Oud 30-07-2007, 17:55
Verwijderd
Ik voel me een beetje down. Een patroon dat steeds terug komt. Ik val niemand in me omgeving ermee lastig, maar heb er zelf wel last van.

Ik moet zo even een topic erover openen, van hoe en wat.

Hopelijk doe ik dit vanavond nog en stel het niet weer uit..
Oud 30-07-2007, 18:53
Verwijderd
het ging bijna 2 weken heel goed met me, en nu ben ik verdomme binnen een paar minuten weer helemaal afgegleden.
Oud 30-07-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-07-2007 @ 17:41 :
Ik heb Harry Potter 1 geleend bij de bieb. Wil toch eens zien of ik die boeken nou ook zo leuk zal vinden als al die mensen die zo panisch doen over dat laatste boek De film vond ik niks aan, maar misschien het boek wel. EN ik heb ook een boek van Tess Gerritsen geleend whieee <3

Verder heb ik heel veel spelletjes geinstalleerd, heb ik vanmiddag een cake gebakken, heb ik m'n Friends dvdbox en ben ik hard bezig met 21 jaar foto's te herordenen en in te plakken

Volgens mij kom ik de dagen wel door
Geef HP een kans; boek 1 vind je misschien niet zo leuk, maar geef boek 2 dan gewoon toch een kans Boek 1 is wel echt een kinderboek, dat wordt in de loop van de reeks minder

Ik wil ook een boek van Tess Gerritsen lenen, maar bij de bieb zijn ze allemaal weg, en nu zag ik bij de boekenwinkel een pocket staan... Maar goed, ik moet eerst Harry Potter maar uit gaan lezen voor ik aan iets nieuws begin

En verder ging het vandaag heel goed Vol energie boodschappen gedaan, en me niet druk gemaakt om onverwachte dingen. Op een gegeven moment blokkeerde iemand compleet m'n pad, maar kon ik me er heel galant uit redden en heb ik breed uit lopen lachen naar een jongen die heel lief terug lachte, ik schaamde me helemaal niet ofzo, 't ging gewoon normaal Morgen naar de bieb én iets drinken bij de V&D En misschien ga ik zelfs bij de V&D naar de wc, als ik dat zo kan timen

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 19:11.
Oud 30-07-2007, 19:08
Verwijderd
bahbah, kut dromen, kut alles.
Oud 30-07-2007, 19:36
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik stond met M. te praten vandaag, toen ik net weg mocht. Ik vroeg of ik ook weer eens bij de croissanterie mocht werken, zei hij dat hij me over een week ofzo wel kon inwerken daar als het rustig was. Ik zei dat ik er al twee keer had gestaan, dus dat ik al wel ingewerkt was. Dat was hij vergeten. Net zoals hij me vorig jaar vijf keer heeft laten inwerken omdat hij steeds vergat dat dat al was gebeurd Hij: 'hoeveelste jaar is dit dan voor je? Tweede?' Het is mijn tweede jaar, blijkbaar lijkt het voor hem alsof ik langer werk. Hij zei eerst je zus, toen ging zij weg en kwam je andere zusje, en volgend jaar ga jij weg. Ik zei dat ik weer terugkom volgend jaar, als het mag. Hij: 'graag'. Dat vond ik leuk om te horen. Hij zei ook dat hij merkt dat er meer mensen voor het eerste jaar werken, dat er meer zijn met minder ervaring. Het gaat langzamer. Als ik er ben krijg ik de pas, dan gaat het wat vlotter (nouja, dan hoeft M. minder vaak te lopen ). Ik werk er pas voor het tweede jaar, en hij heeft alle vertrouwen in me. Bijna niemand mag de pas. Een ander meisje werkt er voor het derde jaar, maar net zolang als ik achter de kassa, en zij mag de pas niet. Het voelt goed dat hij me vertrouwt. Het voelt fijn om met hem te praten.

Nu heb ik drie daagjes vrij. Dat voelt vreemd, ik heb al een tijd geen drie dagen vrij achter elkaar gehad. Ik verveel me nu al

Morgen maar eens aan mijn lijstje beginnen. Ik moet nodig eens opruimen en andere dingen regelen.
Oud 30-07-2007, 19:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-07-2007 @ 20:07 :
Geef HP een kans; boek 1 vind je misschien niet zo leuk, maar geef boek 2 dan gewoon toch een kans Boek 1 is wel echt een kinderboek, dat wordt in de loop van de reeks minder [/SIZE]
Ik heb ooit op vakantie, bij gebrek aan beter, deel 1 en 2 gelezen (die had m'n zusje meegenomen), maar ik vond het echt helemaal niks . Dat soort boeken is echt niet aan mij besteed. Maar ja, dat is natuurlijk persoonlijk.

Vandaag weer lekker rustig gewerkt, nog geen 6 uur. De overige dagen wel weer 8 uur werken en dan heb ik vakantie van mijn vakantiewerk. Dan komt het tas-inpakken-gedoe, waar ik eigenlijk toch al mee begonnen ben. En dan volgende week donderdag lekker op vakantie. Ik heb er zin in. En het lekkere van dit vakantiewerk is dat het echt lekker dom uitvoeren en verder niks is. Zodra ik bij de laatste client de deur dichttrek, ben ik vrij. Niks om over na te denken, niks om me druk om te maken (op een enkele keer na dan). En af en toe "lekker" confronterend, zodat ik dingen leer doen die ik normaal niet zou doen (bijv. op straat iets aan wildvreemde mensen vragen).
Oud 30-07-2007, 20:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 30-07-2007 @ 20:36 :

Nu heb ik drie daagjes vrij. Dat voelt vreemd, ik heb al een tijd geen drie dagen vrij achter elkaar gehad. Ik verveel me nu al

ik heb nog 24 uur werk in de aanbieding, een zooi strijkwerk, een kamer om op te ruimen en een volle vaatwasser die leeg moet
ow en de afwas
Oud 30-07-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-07-2007 @ 17:41 :
EN ik heb ook een boek van Tess Gerritsen geleend whieee <3

waar gaat dat boek/ die boeken over
Oud 30-07-2007, 21:52
Verwijderd
Ik dacht dat ik het wel kon om naar The way of life over anorexia te kijken en om haar te zien. Maar damn nu voel ik me naar. De drang om af te vallen is nu weer zo groot. En nu vraag ik me af of ik wel een eetstoornis heb, of ik wel het recht heb het zo te noemen en in behandeling te zijn. Bij mij valt het toch allemaal wel mee, ik ben nooit zo dun geweest etc. Grr, morgen moet ik toch echt naar de kliniek (wat doe ik daar? ) en op de weegschaal en een Mars eten. Bluh, ik wil niet meer...
Oud 30-07-2007, 21:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-07-2007 @ 20:07 :
Geef HP een kans; boek 1 vind je misschien niet zo leuk, maar geef boek 2 dan gewoon toch een kans Boek 1 is wel echt een kinderboek, dat wordt in de loop van de reeks minder

Ik wil ook een boek van Tess Gerritsen lenen, maar bij de bieb zijn ze allemaal weg, en nu zag ik bij de boekenwinkel een pocket staan... Maar goed, ik moet eerst Harry Potter maar uit gaan lezen voor ik aan iets nieuws begin
Ik ben al begonnen en nu bij hoofdstuk 5. Tot nu toe vind ik het leuk, alleen wel kinderlijk geschreven ja. Ben wel benieuwd wat ik straks van dat tovergedoe vind, want tot nu toe heb ik alleen nog maar het stuk gelezen dat ik in de film ook nog leuk vond
Maar oke, als ik deel 1 te doen vind zal ik ook nog aan deel 2 beginnen, voor ik m'n definitieve oordeel geef

En boeken van Tess Gerritsen zijn ineens helemaal hot ja. Ik heb ze bij de bieb gereserveerd, dat kan hier gratis. Heb er al 1 binnen en nog 2 (of 3 ) gereserveerd staan. Ze zijn echt de moeite waard!

Citaat:
QP schreef op 30-07-2007 @ 22:01 :
waar gaat dat boek/ die boeken over
Haar grootste reeks gaat over een vrouwelijke rechercheur en een vrouwelijke patholoog-anatoom. Zij lossen moorden op. Het wordt altijd erg spannend en vaak ook persoonlijk en ik vond de 3 die ik tot nu toe gelezen heb totaal niet voorspelbaar, dus het blijft ook echt spannend. Je wil constant door blijven lezen.

Ze heeft ook andere boeken (detectives die niet over dat duo gaan en romantics). Ik weet nog niet hoe die zijn, ga er binnenkort een lezen.
Oud 30-07-2007, 22:12
Yana
Yana is offline
Citaat:
sonho schreef op 30-07-2007 @ 22:52 :
Ik dacht dat ik het wel kon om naar The way of life over anorexia te kijken en om haar te zien. Maar damn nu voel ik me naar. De drang om af te vallen is nu weer zo groot. En nu vraag ik me af of ik wel een eetstoornis heb, of ik wel het recht heb het zo te noemen en in behandeling te zijn. Bij mij valt het toch allemaal wel mee, ik ben nooit zo dun geweest etc. Grr, morgen moet ik toch echt naar de kliniek (wat doe ik daar? ) en op de weegschaal en een Mars eten. Bluh, ik wil niet meer...
Ik heb het ook gezien... Ik kwam op Onzin en daar was er een topic over, meteen naar toe gezapt en ik kon het gewoon niet meer wegzappen.. Die Vivi blijkt ook nog eens in dezelfde stad te wonen als ik in de weekenden.

Ik herken het triggereffect trouwens, Sonho.. evenals de neven-gedachtes die je beschrijft. Wat een kutziekte is het toch Momenteel voel ik me alleen maar heel dik en wil ik echt nooit meer eten
Oud 30-07-2007, 22:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Yana schreef op 30-07-2007 @ 23:12 :
Ik heb het ook gezien... Ik kwam op Onzin en daar was er een topic over, meteen naar toe gezapt en ik kon het gewoon niet meer wegzappen.. Die Vivi blijkt ook nog eens in dezelfde stad te wonen als ik in de weekenden.

Ik herken het triggereffect trouwens, Sonho.. evenals de neven-gedachtes die je beschrijft. Wat een kutziekte is het toch Momenteel voel ik me alleen maar heel dik en wil ik echt nooit meer eten
Ik heb het boek gelezen, en ook een stukje van de documentaire... T heeft me niet echt geholpen, tegendeel eigenlijk...

Wat me nu ff helemaal in de war heeft gemaakt is de documentaire op ned 2, "dag mams"
vreselijk, t was vreselijk. Ik ben gelijk aan de DD, en misselijk. bah...
Ik durf niet te gaan slapen, bang dat ik erover droom.
Oud 30-07-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 30-07-2007 @ 23:31 :

Wat me nu ff helemaal in de war heeft gemaakt is de documentaire op ned 2, "dag mams"
vreselijk, t was vreselijk. Ik ben gelijk aan de DD, en misselijk. bah...
Ik durf niet te gaan slapen, bang dat ik erover droom.
Ja, ik heb het ook gezien, en kan het ook niet loslaten .. Was behoorlijk heftig.
Oud 31-07-2007, 01:54
Verwijderd
Het is de bedoeling dat ik nu bijslaap van tien dagen heel hard fysiek werk, maar ik kan de slaap nog steeds niet vatten. Ben zo moe dat ik er bijna derpi van word. Verder ben ik heel gelukkig geloof ik. Het was heel leuk op werkvakantie, heb alles met een goede vriendin die mee was bepraat wat er te bepraten valt, en heb een heel lief meisje leren kennen. Deze week nog wat afspreken met mijn vrienden hier en dan weer met die vriendin weg, op vakantie. Jeej het gaat zo leuk worden. Mijn collega's zijn ook al leuk, het was heel gezellig om te werken vanavond. Zoveel comlimenten gekregen (notabene van de oude directeur!) dat ik er verlegen van werd, maarja, het is wel een feit dat ik beter werk dan de gemiddelde vrijwilliger die op tempo nul een glas frisdrank klaarmaakt. En dan ook nog mensen die begonnen over mn kledingstijl en en en.
En bij de weg, mensen die mijn band lekmaken zijn stom. Bah, onaangename verrassing vanmiddag, kan ik dat óók nog gaan regelen in deze toch al drukke week.
Oud 31-07-2007, 09:37
Verwijderd
Zo, vandaag was ik vroeg op, voor mijn doen, ik ben meteen onder de douche gesprongen en ga zodra m'n haar wat droger is op pad. Ik ga denk ik even langs de bouw, om te zien hoe de zon op ons huis staat en waar we dus in de tuin zon gaan hebben, dat is nog best lastig te bepalen
En ik wandel daarvoor even naar de bieb om een paar boeken in te leveren en te snuffelen naar nieuwe boeken.
's Middags wandel ik even de stad in, als ik dat dan nog wil, en ga ik in ieder geval langs de boekenwinkel

Vol energie en goede moed

Oh, en vanavond komt een collega van mijn man hier een film kijken, de film lijkt me zeer leuk. Die man zelf is geen sociaal wonder, dus dan heb ik telkens het idee dat ik iets moet zeggen ofzo, heel lastig... Maar goed, daar ga ik me pas druk over maken als hij er is, nu nog niet

Laatst gewijzigd op 31-07-2007 om 09:45.
Oud 31-07-2007, 09:37
Perikles
Perikles is offline
Citaat:
Yana schreef op 30-07-2007 @ 23:12 :
Momenteel voel ik me alleen maar heel dik en wil ik echt nooit meer eten
Herkenbaar. En vanavond komt er nog iets op tv en ik weet nu al dat ik dat wéér wil, maar beter niet kan, zien. Het is zo ingewikkeld.
Oud 31-07-2007, 09:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben blij dat ik het niet heb gezien. En eigenlijk wil ik alleen al om zulke redenen helemaal niet naar een zelfhulpgroep of wat dan ook, want die mensen zijn er vast erger aan toe dan ik en dan voel ik me óf totaal niet op mijn plaats óf het triggert en dat wil ik gewoon vermijden, want het gaat allemaal juist zo goed. Ik moet gewoon nog wat aankomen, klaar. (Bluh, gewoon)

Ik heb wel met mijn vader gepraat Dat was wel eng, maar het voordeel van mijn vader is dat hij me totaal niet dwingt om iets te zeggen. Maar ze maken zich zorgen om me. Ik wil ervoor zorgen dat niemand zich meer zorgen om me hoeft te maken.
Oud 31-07-2007, 10:51
Until My End
Until My End is offline
Godverdomme, ik mis dr damn erg. Alleen al heel simpel de nonsense talk over sms enzo. Ik wil zo graag weten hoe t met dr gaat, want ben echt bang dat t nu zo slecht met dr gaat en dat wil ik niet... Dit is kut!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten