Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan je je moeder wakker schudden op één of andere manier? Samen met je zus?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Misschien kun je in de toekomst met je ouders praten over 'vroeger' (en nu)? Of idd iig je moet 'wakker schudden' en er met haar over praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik wil ook een boek van Tess Gerritsen lenen, maar bij de bieb zijn ze allemaal weg, en nu zag ik bij de boekenwinkel een pocket staan... Maar goed, ik moet eerst Harry Potter maar uit gaan lezen voor ik aan iets nieuws begin ![]() En verder ging het vandaag heel goed ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vandaag weer lekker rustig gewerkt, nog geen 6 uur. De overige dagen wel weer 8 uur werken en dan heb ik vakantie van mijn vakantiewerk. Dan komt het tas-inpakken-gedoe, waar ik eigenlijk toch al mee begonnen ben. En dan volgende week donderdag lekker op vakantie. Ik heb er zin in. En het lekkere van dit vakantiewerk is dat het echt lekker dom uitvoeren en verder niks is. Zodra ik bij de laatste client de deur dichttrek, ben ik vrij. Niks om over na te denken, niks om me druk om te maken (op een enkele keer na dan). En af en toe "lekker" confronterend, zodat ik dingen leer doen die ik normaal niet zou doen (bijv. op straat iets aan wildvreemde mensen vragen). |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nog 24 uur werk in de aanbieding, een zooi strijkwerk, een kamer om op te ruimen en een volle vaatwasser die leeg moet ow en de afwas
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar oke, als ik deel 1 te doen vind zal ik ook nog aan deel 2 beginnen, voor ik m'n definitieve oordeel geef ![]() En boeken van Tess Gerritsen zijn ineens helemaal hot ja. Ik heb ze bij de bieb gereserveerd, dat kan hier gratis. Heb er al 1 binnen en nog 2 (of 3 ![]() Citaat:
Ze heeft ook andere boeken (detectives die niet over dat duo gaan en romantics). Ik weet nog niet hoe die zijn, ga er binnenkort een lezen.
||
Citaat:
Ik herken het triggereffect trouwens, Sonho.. evenals de neven-gedachtes die je beschrijft. Wat een kutziekte is het toch ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat me nu ff helemaal in de war heeft gemaakt is de documentaire op ned 2, "dag mams" vreselijk, t was vreselijk. Ik ben gelijk aan de DD, en misselijk. bah... ![]() ![]() ![]() Ik durf niet te gaan slapen, bang dat ik erover droom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |