Advertentie | |
|
![]() |
|
Pfff ik zit hier te huilen omdat ik het hele weekend moet werken. Komt ook omdat ik ongesteld ben hoor, dan lijkt alles even vervelend. Het is wel zo dat ik nu voor het eerst in het weekend moet werken en dat dat me echt een ongeloofelijk rotgevoel geeft. Ik ben mijn hele leven gewend het weekend vrij te hebben, de meeste mensen zijn vrij in het weekend, in het weekend verlopen de diensten zo anders maar in het weekend zijn de dagen ook zo anders. Ik heb gister en vandaag dan zeg maar weekend gehad maar dat heeft helemaal niet zo gevoelt. Het is net alsof ik helemaal geen vrij gehad heb deze week. Het zal heus wennen, en ook al lijkt het mischien aanstellerij, ik zit er nu toch echt even om te huilen. Kan ook gewoon heel moeilijk omgaan met verandering, wisseling en onduidelijkheid en in die zin zit ik dus ook niet op de goede plek. Maar goed, daar moet ik dan toch maar overheen groeien omdat de rest van het werk gewoon leuk is.
||
Citaat:
|
Ik zag vandaag in Groningen een heel mooi paar laarzen afgeprijsd voor een tientje per paar maar ik kon niet kiezen tussen zwart en bruin dus ik heb ze allebei maar genomen. Een laars van het paar lag in een grote bak en de tweede lag in de doos onder de bak. Ik was eerst nog even bij de buurschoenenwinkel wezen kijken wat die had toen ik besloot om ze toch maar te nemen.
Ik dus de dozen zoeken die bij mijn laarzen hoorden. Kassameisje heeft zelfs nog gecontroleerd of het wel dezelfde maat was. De kassa wilde alleen geen bon uitprinten, maar alleen de pinbon was ook wel goed volgens het kassameisje. Vond ik prima, ik was toch niet van plan ze terug te brengen. Maak ik net de doos open, blijk ik van het zwarte paar twee LINKERlaarzen te hebben ![]() Het was ook nog zo'n leuke naamloze schoenenwinkel aan het begin van de Herestraat dus ik weet ook niet of ik ze nou wel kan bellen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Was net even bij J., z'n broer en nog wat lui waren er ook. Toen kwam C. en K. om iemand op te halen. C. vroeg of ik morgen nog naar het feestje kwam. Het feestje in het pand wat ik met hun gekraakt heb, het feestje waarover iedereen steeds vraagt of ik kom. Ik zeg steeds nee. Nu weer. C. vroeg waarom niet, ik zei dat hij dat zelf wel kon bedenken. Hij zei dat ik niet bang moest zijn. N's vriendin zou me niets doen, en zo wel, dan zou hij bij haar hetzelfde doen als zij bij mij. Dat had hij ook tegen haar gezegd. Een keer is genoeg, nu moest ze me met rust laten. Ik moest gewoon komen en niet bang zijn.
Dat zegt iedereen steeds. Ga gewoon, niet bang zijn, genoeg mensen die haar tegen houden. Maar het gaat niet om bang zijn, ik verwacht niet dat ze op een feestje mij gaat aanvallen maar het lijkt me zeer arelaxed als we er allebei zijn. Ik ga steeds op haar letten. En ik ken haar nauwelijks, maar goed genoeg om te weten welke blikken ik ga krijgen. Vals, vol haat. Ik wil fucking graag naar het feestje, heb zin om weer urenlang voor de boxen te staan, de bas te voelen, verdoofd te worden, maar als zij in de buurt is kan ik me toch niet ontspannen. Dat is toch niet gek? Iedereen kan wel zeggen dat ik gewoon moet komen, maar het is toch logisch dat ik bang ben dat ik me er niet relaxed voel? Godverdomme. Toen C. kwam toenstraks, er is een afstand gekomen. Ik zag hem eerst elke dag, we hadden leuke feestjes hier. Nu ga ik nooit meer naar hun toe omdat ik daar para ben en ik laat de feestjes zitten. Ik ben in elkaar getrapt en een beetje para geworden als ik over straat loop. Alleen omdat N. en ik zwakke sukkels waren. Ik wil morgen gewoon stampen op het feestje, los gaan. Het zou me geen reet uitmaken als alleen N. er zou zijn, graag zelfs, ik wil wel eens weten hoe hij doet als ik bij hem in de buurt ben. Ach, dat weet ik ook wel, hij zal doen alsof ik niet besta. Maar met zijn vriendin erbij, ik weet het gewoon niet, dat gaat geen leuk feestje worden. Vieze fuckzooi, er is zo veel kapot gegaan. Stomme trut, was dan ook weggebleven bij hem. Hij probeerde je te zoenen en je kon hem nog tegen houden. Toen hij twee dagen later belde met z'n vers gebroken rug had je niet moeten zeggen dat je wel op ziekenbezoek zou komen. Ik wist wat hij wilde, ik wist dat ik het niet zou volhouden om hem af te wijzen, ik wist dat hij een vriendin heeft. Stomme trut, kijk nou wat je er allemaal mee bereikt heb. Ruzie, haat, beschadigde spier in je been, angst, vriendschappen kapot, relatie bijna op de klippen, alleen voor een vuile klootzak die zichzelf en de rest voorliegt, zolang hij zijn hachje maar redt.
|
@ Nijn*: Geloof er nou maar in dat het góed is. Nu je alles hebt verteld, kan de verwerking beginnen. En ja, dat is een kutgevoel en je gaat nu door een dal, maar over tien jaar (wat zeg ik? één jaar al) kijk je er echt heel anders op terug. Er komt een moment dat jij door kunt gaan met je leven, dat je gelukkig bent. En dit is de grootste stap in die richting.
@ Roosje: Ja én universitaire graad = win! OT: JEEJ PINKPOPKAARTJE BINNEN <33333 Nu ben ik blij. Mijn rug doet Godverdomme honderd keer pijn, dat wel... dus eigenlijk ben ik niet écht heel blij. Niemand die me ook begrijpt hier thuis, ze maken me allemaal een beetje belachelijk, omdat ik aan iedereen vraag of ze alsjeblieft even willen masseren... en niemand die het doet. Ja ik weet ook wel dat ik dat altijd vraag, maar zou dat niet een signaal zijn van hoe erg de situatie dan is? Dat ik iedere dag zoveel pijn moet verdragen? Ze zullen het nooit begrijpen. Hopelijk maakt de cesartherapeut verschil, want ik ga echt kapot van de pijn. En nu slapen... door die rottige rugpijn is mijn hele hoofd ook naar de knoppen -_-' |
![]() |
|
@Nijn*: wauw.
@Nonaj: is dat niet 'Shoes on Sale' (het staat niet op de buitenkant idd)? Anders: http://telefoongids.vinden.nl/?query...bedrijven&pg=5 OT: Het gaat wel goed ![]()
|
Ik ben nu al moe en op, ik zit er echt doorheen het wordt tijd dat het morgen is en ik weet waar ik aan toe ben.... Maar als het goed is wordt het wel een fijne dag, veel werken en vanavond een feestje <3 Dat valt wel te overleven en het zorgt ervoor dat morgen sneller aanbreekt
![]()
|
@Nijn: O meisje toch... Ik hoop dat je snel trots kan zijn op wat je gedaan hebt, ik denk dat het goed was maar ik snap wel dat je daar nu even heel anders over denkt, dat het vreselijk voelt enzovoorts, dus ik hoop wel dat je er nu iets voor terugziet, dat het geholpen heeft, want je bent zo ontzettend dapper geweest.
OT: Een 7,5 voor mijn essay. Ik ben niet dom. Ja, dommer dan de mensen om mij heen misschien, maar die zijn gewoon allemaal heel erg slim. En vanmiddag mijn bril ophalen, spannend ![]()
|
Slapen was hell vannacht. Ben pas om half drie gaan slapen, eerder durfde ik niet uit angst voor nachtmerries en was ook veel te onrustig. Heel onrustig geslapen en ik had gehoopt dat slapen me wat rust zou geven en ervoor zou zorgen dat ik vandaag weer met een beetje frisse moed kon doorgaan, maar het is alles behalve dat. Ik voel me echt vreselijk en heb geen idee wat ik eraan moet doen. Ik heb geen zin om met iemand af te spreken want geen zin om vrolijk te doen of zo. Geen zin om hier alleen te blijven zitten, niets doen, mijn gedachten op de vrije loop laten. Bang om te am-en, bang om nog iets veel ingrijpenders te doen.
Ik wil iemand waarmee ik kan praten, maar ik heb geen idee waarover. Ik wil niet die paniek, ik wil niet deze shit hebben nu, ik wil een leeg hoofd en een fijn gevoel. ![]()
|
Verwijderd
|
Goed gedaan, Nijn. Dapper dat je hebt durven praten, het is een stap in de goede richting - het komt wel goed. <3
Ben uit m'n tweede bandje gestapt, het was echt niet mijn muziek, het niveau was achterlijk laag (niet dat ik zo goed ben maar pff ![]() |
![]() |
|
Ok, daar ga ik weer..
![]() Ik doe alsof het me niets kan schelen. Alsof het niet waar is, alsof ík het niet ben. Ik trek me terug en verdwijn diep in mezelf, terwijl ik doe alsof ik er ben. Stop me maar vol, ik zal niets zeggen. Overvraag me maar, geef me maar meer dan ik aan kan. De walging is er toch al, maar ik wil het niet voelen. Ik ben een schim van mezelf. Eten, eten, eten. Zal er ooit een ander woord zijn waaraan ik meer waarde hecht dan dat?
|
Ooh, toen ik vanochtend wakker werd snapte ik wel waarom iedereen de hele dag het zo ongeveer over mijn actie had. Echt uren met hem zitten zoenen en het werd op een gegeven moment wel heel gezellig enzo. Omg.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lief meisje, wil je mijn kaartje nog een keer doorlezen alsjeblieft? En me geloven als ik zeg dat ieder woord wat daar op staat waar is? Trek jezelf niet terug in dat dal, je mág er zijn, maar dan moet je het wel doen en durven. Geef je grenzen aan meis, ook voor jezelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de afgelopen week tegen iedereen die ik tegen kwam gezegd dat ik er niet te veel mee bezig ben, dat ik heus geen ongezonde dingen uithaal, dat het allemaal niet erg is, maar ik geloof het zelf niet. Het gaat slechter dan ik zou willen. Ik slaagde ineens een lange tijd heel goed in weinig eten, maar dan blijk ik nog niet afgevallen. Wat is er toch, waarom lukt het niet meer? Ik ben bang dat ik iets kapot gemaakt heb, dat mijn prijs die ik moet betalen is dat er gewoon niks meer af gaat. Tot overmaat van ramp vanochtend uit frustatie meer gegeten dan ik wilde. Helemaal niet absoluut objectief 'veel te veel', maar zo voelt het wel en mijn maag heeft er ook al last van. Mijn lichaam kan er niet meer tegen.
En ik zelf misschien zo langzamerhand ook niet meer. Ik denk aan niets en wat ik erger vind, aan niemand, anders zo veel als hieraan. En dat terwijl ik helemaal geen onredelijke eisen aan mezelf stel, ik hoef niet tot op het bot mager, het enige wat ik wil is dun zijn. Niet máger, nee, ik wil gewoon eindelijk een keer dún zijn. Dun worden. Maar dat lukt ook niet meer. Ik weet niet hoe lang ik dat nog kan aanzien. En ik neem me steeds voor hier nooit meer te posten, maar ik doe het nu blijkbaar toch. En ik lees natuurlijk wel nog steeds. Ik wens iedereen sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-02-2008 om 13:43. Reden: typfout :p |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is niet fijn om weer zo'n weekend thuis in het ouderlijk huis te zijn.. Net even hardgelopen om gewoon even te ontsnappen, vind ik fijn en tegelijk krijg ik eindelijk een goed gevoel over mezelf.
Liever blijf ik gewoon elk weekend in mijn eigen stadje, maar dat kan ik mams ook niet aan doen toch.. Pf.
|
vanmiddag een cadeautje voor me vader gekocht.
hij is vandaag 51 geworden. en vanavond gaan we met zijn vieren uiteten. ik zie wel op tegen dat eten maarja. en ik zit al de hele dag met tranen in me ogen ![]() en de duizeligheid blijft maar.
|
Bleh, hoezo ontzettend onzeker... Waarom neemt hij nou niet op. Ik zal me wel weer voor niets druk aan het maken zijn, maar blehg... Ik wil hem zien en knuffelen en weten dat het goed zit. Nog een nachtje slapen, maar ik ben bang, heel bang
![]() Edit: zie je nou wel... hij zat in de auto en kon daarom niet opnemen... Stomme doos die ik ben, Mja, niet al te laat afgesproken, want anders zit ik me toch maar gek te maken. We zien wel, ik hoop dat het een beetje positief uitloopt, hij klonk wel weer lief <3
Laatst gewijzigd op 23-02-2008 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriendinnen stonden aan het einde van de avond versteld: 'Je had er zin in!' Ik wist niet dat ik zo'n braaf imago had. Ze weten dat ik impulsief kan zijn, maar dit hadden ze niet verwacht, wat ik eigenlijk wel tof vind. ![]()
|
Verwijderd
|
Haha Jesus Christ Superstar is echt briljant, zowel uit 1971 als uit 2000.<333 Vet goede muziek.
En ja hetgaat goed! Vandaag naar de open dag van de Rockacademie geweest met een vriend, eigenlijk voor hem maar ik vond het ook echt leuk. ![]() |
![]() |
|
Vandaag was dus de crematie van opa en het was heel mooi. Ik heb hem gisteren nog gezien in het mortuarium en ik heb het gedicht dat ik voor hem had geschreven zelf bij hem neergelegd, nouja, samen met een nicht van mij, want die had ook een gedicht voor opa geschreven. En nouja, toen het even helemaal stil was, zei ik tegen opa, toen ik het gedicht bij hem neerlegde: Amen, zei de koster van Zjwaame, toen de pasjtoer van Heel, de bôks oëtveel. Een van de grapjes die hij heel veel maakte. En nouja, dat had niemand verwacht, maar ze vonden het wel grappig dat ik dat zei. Vandaag was echter heel erg uitputtend. Ik heb wel meteen een heel groot deel (volgens mij) van het verlies verwerkt, want ik heb vandaag de kist de kerk ingedragen, de kerk uitgedragen en ik heb een stuk aan hem voorgedragen in het crematorium, waarin echt dingen stonden die ik hem mee wilde geven en nouja, ik ben nu helemaal kapot, de energie is gewoon helemaal op. Gelukkig mag ik de komende week bijtanken.
Nou, en nu ga ik gamen.
|||
Citaat:
![]() ![]() Ikkeh... eh... geniet van alles wat op mij af kom en zie 't wel. ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
De enige reden dat ze nog niet uit elkaar zijn, is omdat mijn moeder die pijn mijn broertje niet aan wilt doen. En toch nog wordt er verwacht (door mijn vader) dat ik ieder weekend of iedere vakantie naar hun toe ga om daar te zijn. En een middagje is te doen, maar na een dag moet ik er gewoon weer weg. Je zou zeggen dat 250km afstand reden is om, you know, niet zo vaak langs te komen, maar zo denkt hij dus niet.
|
Verwijderd
|
Gewoon niet meer gaan lijkt me een goede oplossing. Laat ze maar in de poep zakken. Je ontwikkelt je eigen leven en wordt onafhankelijk. Ik ga graag naar mijn moeder, maar ik heb het nu best druk en dan wordt het soms maar één keer per maand aanwaaien. Tjah, jammer dan. Bij paps kom ik vier tot zes keer per jaar en dat vind ik eigenlijk wel best.
En je broertje heeft er waarschijnlijk meer pijn van dat ze bij elkaar blijven. Dat was hier ook het geval. En je moeder en je vader worden er alletwee zo ook niet beter van denk ik. |
![]() |
|
Oké nu is het echt even mis. Ik ben gewoon al van slag door een weekendje werken en doordat ik van zoiets stompzinnigs van slag raak haat ik mezelf dan ook weer.
Vandaag om half 7 op, om half 5 thuis, om half 7 eten, om 7 uur naar een verjaardag, om half 11 thuis, om half 12? naar bed. Zondagochtend (morgen) om half 7 weer op, om half 5 weer thuis, paar uurtjes (om bij te slapen!) voor mezelf....en dan verder aan de nachtrust om vervolgens maandagochtend weer vrolijk ![]() Sorry maar ik word echt gek!!!! Ik kan niet tegen de onregelmatigheid, de verwarring, de onduidelijkheid, het te kort aan rust....ik word psychotisch als ze me dit vaker aan gaan doen. Van mij part laten ze me elke dag 12 uur lang werken, als ik het weekend dan maar vrij heb, in het weekend geen vrij hebben is slopend. Ik zit vast in mijn patronen, ik raak zo verward nu ik werk in het weekend. Het lijkt net alsof ik in een andere wereld leef. Het lijkt als ik dag en nacht door breng op mijn werk...en waar blijft in godsnaam dat weekend. Sorry...o, ik haat mezelf, waarom moetn dingen altijd zo moeilijk zijn voor me. Waarom kan ik nooit normaal zijn? dan heb ik iets gevonden wat ik leuk vind en dan zit er toch weer een kant aan die mij n psychisch in de war maakt en me slecht laat voelen e.d. Kan het nou niet één keer normaal? oh ik smeek het, ik word zo moe van mezelf. oh help!!!! Ik wil normaal zijn, alsjeblieft ik wil normaal zijn, alsjeblieft, normaal wil ik zijn. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Gister de hele dag de verjaardag van m'n vriend gevierd. Ik was om 8uur al op om de kamer te versieren en naar de bakker om een browny voor hem te kopen en de rest van z'n ontbijtje klaar te maken. Daarna het hele huis schoongemaakt voor de visite. Die kwam pas rond half 4, m'n ouders zijn ook nog geweest, zie ik hen ook nog eens
![]() Nu weer verder met het essay. Eens moet het af en dat gaat het deze week ook. Oja, en ik ga echt verhuizen. Heb gisterochtend ergens tussendoor m'n huuropzegbrief geschreven en die ga ik morgen aangetekend laten versturen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het moment dat mijn ogen 's ochtends open gaan, weet ik al precies of het een goede of slechte dag wordt. En dit is weer een slechte. Een heel lief mailtje van mijn Peruaanse gastmama gehad, en gisteren even met een Peruaanse vriend gesproken. Dat was fijn. Maar het doet allemaal gewoon zeer.
Nos hace falta una Marliz q nos pide un mate de manzanilla Knockin'on heavens door |
![]() |
|
Het was gisteren gezellig, echt heel fijn om iedereen weer te zien
![]()
||
Citaat:
Daarnaast vind ik het lullig voor mijn moeder om niet langs te komen want mijn broertje vertoont hetzelfde gedrag als mijn vader. Ik ben de enige (van ons gezin) waar ze nog gewoon mee kan praten en die haar snapt en ook maar enigzins de acties van mijn vader na kan gaan en ongedaan kan maken (de rest zijn digibeten. ![]() Mijn moeder wordt er niet blijer van, nee. Mijn vader en mijn broertje vinden het allemaal niet zo ernstig ondanks dat er genoeg tekenen zijn dat het niet goed gaat. Het is gewoon een hele kromme situatie daar die nu al zo'n 5 jaar aan de gang is. Ik zit er in ieder geval niet meer in, maar ik hoor nog wel alles. Op basis daarvan zie ze nog steeds liever gescheiden omdat mijn moeder er aan onderdoor gaat. En mijn vader? Meh. Okay vent, hoor, maar hij heeft teveel fout gedaan. Hij heeft het eigenlijk verdient en is mijn moeder niet waard. En mijn broertje ... tsja. Die ziet dus niet dat het mis gaat en voor hem zou het al een schok komen. Wat er met hem gebeurt, hangt af van hoe lang mijn moeder het nog uithoudt. Oops. I derailed a bit. ![]()
|
na de droom van vannacht slaat echt nergens op.
ik weet dat mn opa langzaam dement aan het worden is. maar dit slaat op alles. mn opa lag op een slaapkamer met een jongere man en hij was met zich zelf bezig (om t ff netjes uit te drukken) hij was gewoon de normen en waarden kwijt ofzo.. openbaar je dingetje vast houden ![]() echt waar komt zo een droom vandaan.. en ik was weer een weekendje weg met 'mijn' boer en zn vrienden en nu werd er gefilmt en nah sloeg weer nergens op
||
Citaat:
Sorry, nieuwsgierig ![]() OT: het essay typen wordt steeds leuker, ik heb er nu eindelijk structuur in zitten en ik snap het steeds beter (de filosofische achtergronden enzo) Het is nog wel steeds mega ingewikkeld, maar ik denk dat ik er wel een mooi cijfer voor ga krijgen uiteindelijk. |
![]() |
|
Ik word echt helemaal gestoord van dit rotvak. De zelfstudies zijn heel vaag en de antwoorden zijn niet eens compleet. Van de enige vraag waar ik echt geen fuck van snap staan geen uitwerkingen en ik kan nergens vinden hoe het werkt. Aaaaagh, ik kan hier echt helemaal niets van. Kutscheikunde, stomme rot organische chemie. Ik ga het tentamen over twee weken echt zo keihard verneuken, echt.
![]() ![]() Uitgeraasd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Uitstellen, ik moet er nu echt mee stoppen. Want anders komt het 's avonds terug - alle steden en alle studies - en kan ik niet slapen. Bleeeeeeh. Onderzoek of dokter of apotheker. Onderzoekdokterapotheker. Of nog maar iets anders? Naar Engeland ofzo? Waarom doe ik niet gewoon eens even niet zo arrogant alsof ik het allemaal kan en kies ik gewoon wat. Ugh. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Duivelaartje: raar dat de docent dan ook niet de moeilijke dingen gaat uitleggen, maar de makkelijke
![]() Ik ben echt niet opgeschoten met mijn zelfstudie. Niet dat ik niet veel gedaan heb. Ik ben nu klaar met thema 1 - 7, ik heb het herhaald, de werkcolleges uitgewerkt. En ik heb ook wel het idee dat ik alles snap (al valt er niet veel te snappen, het is meer onthouden). Ik moet nu nog 7 thema's en ik heb vandaag eigenlijk geen tijd meer. Maar ach, ik heb wel een gunstig rooster, alleen maandag niet heel vroeg thuis maar de rest van de week wel, en dinsdag vrij, dus op zich moet het wel lukken. En nu heb ik de eerste helft in ieder geval goed geleerd, ik heb alles overzichtelijk in een map zitten dus het moet wel goed komen. En ik hoorde dat thema 11 en 12 niet zo veel lezen is. Het lukt vast wel. En beter de helft goed gedaan, dan alles afgeraffeld. Ik moet zo weg, want ik ga uiteten. Aan de ene kant heb ik er totaal geen zin in. Ik wil lekker thuis blijven en mijn zelfstudie maken en in bed tv kijken. Maar dat slaat nergens op want het wordt gewoon gezellig, met mijn vrienden van hier, van de middelbare school. Het maakt niet uit waar ik heen moet, ik zie er altijd tegen op. Behalve naar de universiteit gaan, daar ben ik nu wel overheen. Ik vind mijn nieuwe werkgroep ook wel leuk, al ga ik met niet zoveel nieuwe mensen om. Ik vind het ook leuk om mensen tegen te komen op de gang die ik ken, om een praatje te maken met mensen die ik nu niet meer elke dag zie. Ik ga nu opruimen en me dan klaarmaken, misschien nog even snel iets lezen uit mijn syllabus. Mijn planning van vorige week is in het water gevallen, maar ik ga het wel redden. Ik hoop wel dat ik vanavond goed slaap. Ik heb nu steeds rare dromen, vlak voordat de wekker gaat. Daardoor word ik niet echt uitgerust wakker. Vannacht dacht ik dat ik allemaal geluiden hoorde. Een raar geluid (toen dacht ik nog dat het het nieuwe rolgordijn beneden wel zou zijn) en daarna alsof mijn radio aanstond. Het klonk heel echt, maar dat was het niet. En toen dacht ik dat het rond 3 uur 's nachts was, maar toen ik op mijn wekker keek was het half zeven en moest ik al bijna opstaan. Ik snap niet waarom ik me altijd moet haasten als ik in de middag weg moet. Ik heb nog twintig minuten en ik moet de chaos nog wegwerken. Het wordt hopelijk, maar vast wel, gezellig ![]() Edit: ik ga samen met een vriend met de trein. Smste hij om 16:20 (ik zie het pas net): kom je nog, de trein gaat over 5 minuten. Terwijl we de trein om 17:36 nemen ![]()
Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 15:53. |
![]() |
|
Ik had me 2 weken geleden al voorgenomen om niet meer zo lui te zijn en wat gestructureerder te gaan leven.
Nu zijn we 2 weken verder, ik eet wel gezond en gestructureerd en mijn kamers zijn netjes, maar ik heb nog steeds geen donder aan mijn scriptie gedaan en mijn huiswerk voor mijn cursus Spaans nog niet eens. Wat ik dan wel weer veel heb gedaan is winkelen ![]() Ik heb ook nog 10 films liggen die ik nog steeds moet kijken maar dat mag ik niet van mezelf als ik die dag niks zinnigs heb gedaan... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |