Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had verschillende dromen, waardoor nudisme de rode draad was. Het begon met nudistische blackies die hun hele lichaam corpsepainten en het eindigde met een vriend van me die door de telefoon zei dat hij naakt 'gewoon een fijn gevoel' vond.
Daartussendoor zat een keiharde actiefilm met Claudia de Breij als heldin.
|
Verwijderd
|
Een van mijn beste vrienden had een e-mail van mij aan mijn groepsgenoten gelezen (eentje die ik nooit geschreven heb) en vond wat daarin stond een reden om mij totaal de grond in te boren en me een minderwaardigheidsgevoel van hier tot Tokio aan te praten. Bovendien voelde hij zich persoonlijk beledigd en nam hij het mij heel kwalijk dat ik mijn groepsgenoten ''zo'' behandelde en dat ik die mail vanaf mijn moeders e-mailadres verstuurd had.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh, ik sliep bij iemand (dat was ook zo) en toen werd ik wakker en zij moest weg naar haar werk. En ik ging braaf opruimen, de dekens opvouwen en de lakens eraf halen en alles netjes op stapeltjes. Toen ging ze zeggen dat ze echt weg wilde, maar ik was nog niet aangekleed. Dus toen ging ik verder met opvouwen (want dat moet voor je je aankleedt) en toen stonden mijn ouders voor de deur. Van een verdieping lager hoorde ik ze zeggen dat ze me wel even zouden bellen, maar dat wilde ik niet want ik was nog helemaal niet klaar en mijn gastvrouw stond boos te zijn dat ze niet weg kon.
![]() Maar mijn ouders wisten niet eens waar ik was...
|
Verwijderd
|
Ik droomde over een fatfetish café waar allemaal monsterachtig dikke mensen aan het dansen waren. Sommigen schaamden zich voor hun aanwezigheid daar en hadden daarom sjaals om hun hoofd/gezicht gebonden. Ze leken een beetje op deze tekening van ecnelis:
![]() Alleen dan dikker, rimpeliger en zonder het internet. Net ijsbergen van vlees en reuzel met kleren aan. Ik liep daar een beetje rond van 'haha wat'. Volgens mij kwam Katje ook nog langs om ook even 'haha wat' te zeggen, maar dat weet ik niet zeker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik deed aan een soort van wedstrijd mee in een of ander Aziatisch land. Een aantal klasgenoten deden ook mee, evenals een man van 250 kilo. Bij de wedstrijd werden we beoordeeld op hoe we aten. Iedereen kreeg een voorwerp/iets eetbaars dat hij zo netjes mogelijk moest opeten. Sommigen moesten daarom een schotel of een stuk hout naar binnen werken, maar zelf had ik een gele saus en sultana's. We zaten aan een lange tafel met daar omheen de lokale bevolking en een dikke man met veel ringen en een botje door zijn neus, die het geheel leidde. Toen alles was opgegeten werden we met een bestelbusje naar mijn huis gebracht. We mochten alleen niet in het busje zitten: we moesten aan de zijkanten hangen. Door de dikke man dreigden we dan ook steeds bijna om te vallen als we door een bocht gingen, maar na een tijdje viel hij af omdat hij op de markt afgeprijsde dekbedhoezen had gezien die hij wilde gaan kopen. Toen we in het huis waren kreeg ik van de leider te horen dat ik moest beslissen wie er nog meer zou afvallen. Dat was een belangrijke taak, want de afvallers werden opgegeten door de bevolking. Een dik iemand kon die bevolking van vlees voorzien, en een dun iemand kon worden uitgewrongen zodat hij veranderde in gele saus, dus daar moest ik rekening mee houden. Ik koos voor een meisje uit mijn klas dat tussen dik en dun inzat, want dat scheen twee-in-een te zijn. Toen het uur om was kwam het bestelbusje terug en werd mijn klasgenootje meegenomen, en bij het opendoen van de deur rende mijn hond er vandoor. Ik wilde haar achterna gaan, maar toen werd ik wakker.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had drie dromen vannacht In de eerste droom zat ik op een soort markt in tunesië ofzo en ik zat daar op een vierkant plein samen met sterrenmeisje en wat mensen van de vooropleiding. En sterrenmeisje was met kraaltjes bezig, je weet wel, van die strijkkraaltjes en die was ze de hele tijd tussen haar duimen aan het rollen. Op een gegeven moment begon ze in emoticons te praten. Ik vroeg aan iemand die er bij zat 'vind jij dat normaal?' en zij zo:'ach, rare dingen wennen wel'. Toen vroeg ik 'hoe komt het eigenlijk dat jij weer leeft?' want ze leeft helemaal niet meer en toen zei ze:' ik ging mijn leven ruilen met een ander heel lief meisje.' Toen rende ik huilend de markt af en kreeg ik allemaal flashbacks van een begrafenis want in mijn droom waren mijn zus en moeder en vader omgekomen in een vliegtuigongeluk. Droom 2, aangezien zo heel mijn gezin blijkbaar dood is ben ik maar op kamers gegaan. Het is een grote luxe kamer met aan een kant allemaal ramen. Ik besluit naakt op het bed te gaan liggen rollen ofzo en als ik me omdraai staan er opeens allemaal andere flats heel dicht bij het raam zodat iedereen naar binnen kan kijken. Als ik me weer de andere kant opdraai staat er opeens een klasgenoot in de kamer. Maar hij doet een beetje vreemd en ik trek snel wat kleren aan. Opeens realiseer ik me dat hij een hersenspinsel is want hij kan nooit door de deur zijn gekomen, die is op slot. Ik begin hier een discussie over met hem en ik merk steeds meer en meer dat hij een hersenspinsel is. En dat vind ik stiekem wel fijn want dan kan ik hem oproepen wanneer ik maar wil. Vervolgens realiseer ik me dat ik de twee honden van me tante heb die telkens buiten over de vensterbank blijven rennen. Ik hoor iemand zeggen:'is dat niet gevaarlijk?' En iemand anders antwoord:'je moet wel een idiote hond zijn als je er af valt'. En gelijk daarna valt er natuurlijk eentje af die meters en meters naar beneden valt en daar voor dood blijft liggen. Ik schreeuw heel hard:'GODVERDOMME', gelijk staan al mijn neefjes op de vensterbank (die nu trouwens meters breder is en met gras overdekt en schuin afloopt naar beneden) en ze zeggen:'oh manon je mag niet vloeken!'. Ik zeg dat ze nu van het vensterbank af moeten komen maar ze willen niet dus ik kom ze halen. Een van mijn neefjes sla ik met een schoen omdat hij niet wil luisteren en er vliegt gelijk een straal bloed uit zijn neus waar je u tegen zegt ![]() Opeens denk ik: 'shit, dit kan helemaal niet, zo heftig bloeden. Dit zijn ook hersenspinsels.' En ik kijk om me heen en de hond ligt er helemaal niet meer en ook mijn neefjes zijn weg. ![]() |
![]() |
|
Ik keek een visueel schitterende vampierfilm die zich afspeelde in een pittoresk Europees dorpje in de winter.
Sterrenmeisje had een boek geschreven over SM-slaven met mooie foto's erin. Ik werkte ook voor een of andere sexy koningin in een soort fantasyrijk. De koningin had seks gehad met de duivel en ik moest dat aan het volk vertellen. Ik had een msn-gesprek met Paranoide.
Laatst gewijzigd op 22-10-2008 om 12:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me nog maar een paar dingen herinneren. Het ging over twee broers. Met één van de twee stond ik in een lift, en normaal ga ik altijd naar de 3e verdieping, maar nu had een van ons (per ongeluk?) op het knopje van de 19e gedrukt, en ik probeerde de lift nog te stoppen door op alle andere knopjes te drukken zodat we er eerder uit konden, maar ik was steeds net te laat. Naarmate de lift hoger ging werd hij rammeliger en het gebouw brakker en heel gammel met losse plankjes en stuff, en hij ging belachelijk snel. Toen was hij op de 19e verdieping, en toen was het net een achtbaan, en stortte hij heel hard naar beneden. Het was heel eng.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik droomde dat ik m'n broer in elkaar had geslagen. Hij lag in een coma en kwam pas na een paar weken bij. Toen hij was bijgekomen bleek hij blind te zijn en ik vond het heel erg dat het door mij kwam. Ik legde uit waarom ik hem geslagen had en hij begreep het helemaal, want blijkbaar had hij me destijds willen vermoorden ofzo. Maar nu was het weer goed. En aan het eind van mijn droom kwam zijn zicht weer terug. Maar toen was ik eigenlijk al half wakker en liet ik bewust m'n droom goed aflopen
![]() Wat een leuke broer-zus relatie hebben we toch.
|
Ik was op een Deslyxie-meet en daar stond een fruitautomaat. Ik ging samen met Minke proberen om geld te winnen.
Ik deed er een muntje van 1 cent in en toen rolde er een heleboel muntjes van 1 cent uit. Zoveel dat het bakje overstroomde. En toen ging Minke op haar knieën zitten om alle muntjes op te rapen en die deed ze allemaal in haar zakken en zo. En toen schrok ik wakker omdat Vlinder ineens uit bed sprong omdat ze haar pilletje was vergeten ![]()
|
Verwijderd
|
Oja, hier wilde ik ook nog posten, want ik had twee dingen gedroomd. Of eigenlijk bekruipt mij het gevoel dat het er drie waren en dat ik de leukste vergeten ben, maar goed.
Eerst droomde ik dat ik onder water leefde. Dat was behoorlijk amusant, dus ik heb me een tijd beziggehouden met een beetje rondzwemmen en rondwandelen en lachen om hoe gek het voelde om te ademen onder water. Alle bewegingen die je maakt worden vertraagd en alles is blauwachtig. Het was ook aangenaam warm en knus. Toen kwam ik bij een ananashuis ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik verhuisd was naar een enorm wooncomplex. Het was echt zo groot als een heel land, een gebouw dat duizenden kubieke kilometers besloeg. Er woonden vele miljoenen mensen in, waarvan de meeste in enorme gezamenlijke slaapzalen sliepen. Het verhuizen ging niet geheel vrijwillig, in mijn droom werd ik gewoon wakker en bleek toen opeens in dat gebouw te wonen. Gedurende het grootste gedeelte van die droom liep ik een beetje rond in het gebouw, het had de architectuur van een ander gebouw waar ik ooit over gedroomd had. Sommige delen waren heel Jugendstil-achtig met krulpatronen en veel koper, heel verfijnd, met wenteltrapjes en fonteintjes, andere bevatten qua interieur vooral enorme blokken gepolijst marmer. Maar de meeste kamers, zalen en gangen waren zalmroze met lichtoranje. Toen was ik opeens op een concert van KISS. Dat was een aangename verrassing, want ik vond het idee van zo'n bioindustriehuis voor mensen maar niks. De inleidende lichtshow begon en de eerste accoorden klonken door de zaal, maar toen besefte ik me plotseling dat er wel heel weinig mensen in de zaal waren. Sterker nog, er liepen steeds meer mensen weg. Toen riep iemand heel hard 'ssssst!' door de intercom en het licht ging aan. Het podium bleek zich in een van de slaapzalen te bevinden en een paar duizend mensen lagen al op bed te slapen. Ik wist dat ik eigenlijk ook moest slapen want in die zaal stond ook mijn bed, ik zag 'm staan, met een klein bordje ernaast en mijn naam erop. Maar ik had helemaal geen zin om in zo'n stomme zaal te gaan zitten slapen, ik bedoel, hállo, ik zat in dezelfde kamer met de beste heren van KISS en ze hadden niks te doen want iedereen was weggelopen. Ik besloot naar ze toe te gaan om een praatje met ze te maken en te schelden op de stomme gebouwbewoners, maar bleef net iets te lang rommelen met mijn handtasje, omdat ik eigenlijk wel geïntimideerd was door hun aanwezigheid en niet goed durfde. Toen ik weer opkeek waren ze al weg. Ik had nog steeds geen zin om te gaan slapen, dus ik ging weer op onderzoek uit. Al snel vond ik een heel klein spierwit kamertje ergens onder een trap, achter een los tegeltje in de muur. Het zag er heel knus uit, zo klein en verborgen. Ik kroop erin en ging eens rondkijken, hoewel er weinig te zien was. Enkel wat hoekige uitsteeksels in de muur, die de bewoner van de kamer gebruikte als bijzettafeltjes. Er stond ook een bed in en een koffiezetapparaat. Op het koffiezetapparaat zat een briefje geplakt, waarop 'waterige thee' geschreven stond. Ik reikte net met mijn hand naar het aan-knopje om te kijken of er inderdaad waterige thee in plaats van koffie uit zou komen, toen ik wakker werd. Jammer. |
![]() |
|
Het was nazomer en ik liep door amsterdam. Ik zocht in de toeristenwinkeltjes naar een boxer met het amsterdamse metro-plan erop (omdat ik er ook al een met het londense en een met het parijse metroplan heb). In de toeristenwinkeltjes waren echter alleen maar engelse souvenirs te koop: britse vlaggen, I love England enzo. Heel raar. Dus ik liep het winkeltje van een oud vrouwtje in en vroeg een kop thee. Ik kreeg echt zo'n hippe starbucksbeker met engelse thee alleen ze had er koffiecreamer in gedaan. Dus ik ging naar de tent er tegenover en vroeg om een scheutje normale melk. Na heel lang overleg met haar baas besloot het meisje dat ik dan een heel glas melk moest kopen omdat een scheutje al 80 cent zou kosten.
![]() Toen ik dat wilde gaan doen, kwam ik er achter dat ik mijn thee al op had. The End |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik bij de opname was van een clip van Spinvis. We stonden op een schoolplein en gedurende de hele droom hoorde ik 'Herfst en Nieuwegein' op de achtergrond. Ik moest een bepaalde straat vinden, en toen ik langs een steegje liep ontdekte ik daar een paar reusachtige stofzuigers met wild bewegende slangen. In de slangen zaten lachende kinderen; het was een soort attractie. Na dat gezien te hebben liep ik weer terug naar de school, die opeens ergens anders stond en zeven verdiepingen had gekregen. Ik liep naar binnen omdat ik ergens alleen wou zitten, maar alle tafels waren bezet. Nog een verdieping hoger dan maar. En nog een. Uiteindelijk stond ik bovenop het gebouw en toen zag ik dat de school uitkeek op een zee met een steiger. Ik wilde naar de steiger toe, dus ik ging weer naar beneden. Daar aangekomen zag ik de vader van een vriendin. Hij wilde dat ik een boom op de steiger schilderde, want dat paste mooi bij zijn nieuw gekochte boot. Ik probeerde te ontdekken over welke boot hij het had, maar er was nergens een boot te bekennen. Toen werd ik wakker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik had een erg bizarre en leuke droom. Ik was een undercover detective ofzo, en ik zat in een auto want ik moest een ultrageheim voorwerp van iemand krijgen en vlakbij stond een gevaarlijke dikke Chinees die het niet mocht zien. Toen gooide iemand door het raampje een kaart van Hongkong op mijn schoot. Ik probeerde hem met mijn handen te bedekken, maar mijn handen waren te klein en de dikke Chinees keek naar binnen en ik was bang dat hij het zou zien maar hij liep weer weg
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat de straten van Amsterdam volliepen met gesmolten boter die langzaam verhit werd, zodat de mensen levend gefrituurd zouden worden. Toen kwam er een oud dametje langvaren in een reusachtige gemotoriseerde ovenschotel. Ze ging heel hard en ik denk dat zij achter het frituurplan zat, want ze was maniakaal aan het lachen.
|
![]() |
|
Even zien.
Eerst droomde ik dat ik pijnloos gaatjes in mijn oren maakte met van die kerstballen-haakjes en er vervolgens van die biggen-snoepjes aan wilde hangen om te kijken hoe dat stond. (?) Alleen, alle spiegels in huis waren steeds bezet, ik wilde het alleen doen dus ging ik naar de badkamer. Kwamen opeens mijn broer en vader binnen om daar aan de wasbak te zitten lezen, enzovoort. Daarna droomde ik over school en dat er een gek soort competitie was. Ik had het met nog een aantal mensen over een woord omdat we wilden kijken waar het vandaan kwam. Onze lerares zei toen iets en het klopte niet, het was contaminatie en toen lachten we haar allemaal uit. Of nou ja, ze zei "Geblinker' en we wisten wel dat ze 'geflikker' bedoelde, maar het klopte niet. Om een of andere reden vonden we dat contaminatie.
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik door de bossen liep en mannen tegenkwam in rode jassen. Toen bleek ik ook een rode jas aan te hebben en toen dacht ik 'aha, ik ben een communist'. En ik ging mensen met donkerblauwe jassen afschieten en voor ze uit rennen etc.
Op een gegeven moment kom ik in een verlaten huisje dat op een helling staat. Ik ga naar de bovenste verdieping en kijk uit het raam. Er staan zes mensen in donkerblauwe jassen en ik besluit bijen te gaan kweken om ze mee aan te vallen. Ik heb namelijk een magische bij en daar groeien telkens twee andere bijen aan die ik moet plukken. Ik pluk ze, wat trouwens tering veel pijn doet en zodra ik er genoeg heb ik stuur ze op de mannen in de tuin af. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|