Oud 24-01-2009, 11:29
ST*R
ST*R is offline
Súper leuke dagen gehad, waarin ik ook echt minder aan hem dacht. Tot nu hij gisternacht opeens dronken krabbelde. Ook echt een krabbel En natuurlijk ook eentje die je op 1000 verschillende manieren kan interpreteren. Pff, zou me goed doen om een keertje echt met hem te praten.
Verder heel veel zin in volgende week! en ik hoop zoooo dat ik hem dan weer zie, maar ik vertik het weer aan hem te vragen

Laatst gewijzigd op 24-01-2009 om 14:45.
Advertentie
Oud 24-01-2009, 11:37
Verwijderd
@ wup; werk je in het centrum van Groningen achter de bar? Ik ben misschien vrijdag in Groningen, kom ik een wijntje bij je drinken En verder vind ik het erg tof voor je dat je weer lekker gelukkig bent!

OT: Mja, beetje dubbel allemaal. Hij wilt het hardste dat het goedkomt, maar toch is hij juist degene die niet de dingen doet daarvoor. Op een gegeven moment dan ga ik ook gewoon verder (al doe ik dat nu ook al, maar dan zonder hem in mijn leven) en dan is het natuurlijk allemaal mijn schuld. Vanavond gaan we naar de film, misschien daarna onder het genot van een wijntje / biertje maar eens een balletje opgooien en zien wat hij er van denkt.

En jeej, zometeen komt een vriendinnetje deze kant op, heb haar al vanaf eind augustus niet meer gezien, we hadden samen college en zijn allebei afgestudeerd en dit is de eerste van 5 afspraken die nog niet afgezegd is door ziekte / werk / vriendjes
edit; terwijl ik dit typ, smst ze af, de opticien heeft een prikkend spul in d'r ogen gedaan en ze heeft pijn en mag niet auto rijden

Vrijdag dus misschien naar Groningen en ik hoop zozozo hard dat het door gaat, wan ik ben er aan toe en ik heb er zoooooveel zin in Er even tussenuit, samen lekker koken, kletsen, hangen, drinken, lachen, eten, alles. Ik duim hard dat het door gaat
Oud 24-01-2009, 16:51
Verwijderd
Ik sms nu met een jongen die ik donderdagavond heb ontmoet. Alleen was ik heel erg lam en kan ik me niet herinneren hoe hij eruit ziet en uberhaupt niet dat ik hem heb gezien of gesproken.
Blijkbaar kwam ik wel heel normaal over en ik heb hem ook nog niet vertelt dat ik niks van die avond kan herinneren.
Oud 24-01-2009, 17:12
stout!
stout! is offline
Hahaha op stap met de dronkelappen van scholieren.com, ik ben voor
Oud 24-01-2009, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Hee ik ben geen dronkelap! *beledigd*

Oooh ik heb zin om uit te gaan vannacht Maar ik moet wel echt even slapen haha anders val ik om.
Oud 24-01-2009, 17:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
misschien kan ze gewoon heel goed en snel tekenen? wees blij dat er geen trouwring lag iig
Hehehe. En dat zal ook wel, ze heeft een grafische opleiding. Ik heb overigens besloten het nog even aan te kijken en lief te blijven. De hele tijd meteen alle twijfels op tafel smijten heeft ook zo z'n nadelige kanten.

Wat, gaan we weer meeten?
Oud 24-01-2009, 17:38
Verwijderd
Citaat:
heey ho lets go
Oud 24-01-2009, 17:40
Verwijderd
De laatste meet had wel genoeg alcohol
...
Oud 24-01-2009, 17:50
wup
wup is offline
Citaat:
@ wup; werk je in het centrum van Groningen achter de bar? Ik ben misschien vrijdag in Groningen, kom ik een wijntje bij je drinken En verder vind ik het erg tof voor je dat je weer lekker gelukkig bent!

Nou ja, centrum.. Zuiderdiep, iets uit het centrum. Cafe heet Buckshot en ik ben vrijdag aan het werk. En verder dank je, das lief. Jij succes vanavond met film en wat daarna wellicht komt...

Kom net bij hem vandaan en ben helemaal blij. Hij zei dat hij woensdagavond officieel de paniek overboord heeft gezet Tuurlijk is dat niet zo te regelen, maar hij wil in ieder geval. Dus ik zei dat ik dan ook niet meer zijn scharrel wilde zijn, maar zijn vriendin.. en dat was goed. Dus, vanaf nu is het officieel mijn vriend
Oud 24-01-2009, 18:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
De laatste meet had wel genoeg alcohol
...
En er kwamen ook hele leuke feitjes naar boven

en omg @ wup! Ben benieuwd hoe dit verder verloopt
Oud 24-01-2009, 18:23
Changshan
Changshan is offline
^ Ghehe, dat was één van de beste meets die ik ooit heb gehad. Als ik verzekerd word dat de volgende net zo is, count me in.
Oud 24-01-2009, 19:34
snoopy
snoopy is offline
Jamaar... Nu mag ik geen alcohol!

(hahaha, nog beter... dan ben ik nuchter en worden jullie helemaal loslippig )
Oud 24-01-2009, 19:56
Changshan
Changshan is offline
^ Geloof me, van sommige feitjes wil je gaan drinken...
Oud 24-01-2009, 20:29
snoopy
snoopy is offline
Nou, dan moeten we maar een brave middagmeet doen *slaat nukkig armen over elkaar*
Oud 24-01-2009, 21:02
Verwijderd
Gaaf, wup.
Oud 24-01-2009, 21:32
Miek
Miek is offline
Morgen weer een date stiekem wel nieuw en spannend en hopelijk blijft het nog even leuk en zonder gedoe enzo want daar heb ik helemaal geen zin in
Oud 24-01-2009, 21:54
Verwijderd
Zitten hier zovel zuiplappen dan? Dat idee krijg ik op de een of andere vage manier

OT:tentamens dus nu al 2e weekend dat ik suf thuis zit. alleen.

Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 10:08.
Oud 24-01-2009, 22:51
Verwijderd
We houden wel een AA-meet, theekransje ofzo
Oud 24-01-2009, 22:57
Briseïs
Briseïs is offline
Oh oh oh oh oh, huisfeest eindigde met huisgenoot en mij in bed.. Dat was misschien niet zo slim. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij een vriendin heeft. Vraag me af hoe dat nu gaat lopen. Vandaag zijn we allebei voor de 'hoezo, is er wat gebeurd dan?" aanpak gegaan, en dat vond ik niet heel erg. Ik hoop dat ik mijn normale reactie op seks en alles er omheen (obsessie) kan inhouden.
Oud 24-01-2009, 22:59
Verwijderd
Kut. Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van de jongen die mij einddelijk weer een beetje deed opleven..
Oud 25-01-2009, 00:37
Verwijderd
Over 12 uur zie ik hem weer. Eindelijk, verdorie.
Oud 25-01-2009, 01:11
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Nou ja, centrum.. Zuiderdiep, iets uit het centrum. Cafe heet Buckshot en ik ben vrijdag aan het werk. En verder dank je, das lief. Jij succes vanavond met film en wat daarna wellicht komt...

Kom net bij hem vandaan en ben helemaal blij. Hij zei dat hij woensdagavond officieel de paniek overboord heeft gezet Tuurlijk is dat niet zo te regelen, maar hij wil in ieder geval. Dus ik zei dat ik dan ook niet meer zijn scharrel wilde zijn, maar zijn vriendin.. en dat was goed. Dus, vanaf nu is het officieel mijn vriend
Haha werk je bij Buckshot, wat ontzettend cool ik werkte dan 3 meter verderop.. Maar inmiddels niet meer. Dat is echt samen met de Spieghel mijn fav kroeg in Groningen
Oud 25-01-2009, 04:33
Verwijderd
Hij stikt er maar even lekker in. Jeeeezus, vanochtend ruzie gezocht in mijn bed omdat ik moest werken, hij om half 6 's nachts belde met: 'Ik neem nu een taxi naar jouw huis' en me vanochtend het wel heel moeilijk maakte om op te staan. Later nog berichtjes gestuurd maar geen reactie. Ach, flikker dan maar even op.
Oud 25-01-2009, 11:41
tuttebel
tuttebel is offline
afscheid genomen van al mn vrienden in belfast, en ook van hem. groot jankfestijn. bah.
Oud 25-01-2009, 12:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben weer es op t punt dat ik heel erg aan t twijfelen ben of ik niet te veeleisend ben .
Oud 25-01-2009, 13:33
groovy
groovy is offline
Ja, dat vraag ik me ook af. Heb ik nu echt zo'n hoge verwachtingen? Ik dacht dat we weer right on track waren. Maar dan zie ik hem eindelijk irl en ja..dan is het anders.
Tis gewoon alsof we elkaar niet meer begrijpen..en ik probeer echt wel begrip op te brengen voor het feit dat hij overwerkt is, maar op de 1 of andere manier houdt mijn begrip de laatste tijd ook een beetje op..hij doet niks om verandering in zijn situatie te brengen. En als ik er met hem over probeer te praten, als ik zeg dat ik niet weet of ik het zo nog wel wil, dan luistert hij niet eens..maar vervolgens is ie wel boos dat ik in mijn bui blijf hangen. Heb dan eens het fatsoen en de aandacht om écht naar me te luisteren, om te zien dat ik het een dezer dagen misschien wel uitmaak, verdomme..
Af en toe is hij niet meer de jongen waar ik verliefd op ben geraakt. En dat doet pijn.

Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 13:45.
Oud 25-01-2009, 14:38
wup
wup is offline
Citaat:
Haha werk je bij Buckshot, wat ontzettend cool ik werkte dan 3 meter verderop.. Maar inmiddels niet meer. Dat is echt samen met de Spieghel mijn fav kroeg in Groningen

Haha, tof! Volgende keer even hoi zeggen!

Ik wil naar hem toe, maar durf niet goed te bellen, want aan de smsjes van vanacht te lezen zal die wel een beste kater hebben
Oud 25-01-2009, 14:42
Verwijderd
Citaat:
afscheid genomen van al mn vrienden in belfast, en ook van hem. groot jankfestijn. bah.
Jullie foto ziet er ook zo lief uit in het andere topic!
Oud 25-01-2009, 16:19
Roosje
Roosje is offline
Heel fijn. <3 Ik was gisteren weer bij 'm en hij was een beetje geïrriteerd omdat zn toetsenbord stuk ging maar daarna was het vet fijn. Het is echt briljant hoe verliefd ik op hem ben.
Enn verder zit ik een beetje in de knoop met een vriendinnetje dat iets met een vriend van me heeft maar vreemd is gegaan. What the heck. Ze wil met zoveel mensen naar bed. En dat kán helemaal niet als je een relatie hebt. Ik heb geen idee wat ik ermee moet doen. -_-
Oud 25-01-2009, 16:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Heel fijn. <3 Ik was gisteren weer bij 'm en hij was een beetje geïrriteerd omdat zn toetsenbord stuk ging maar daarna was het vet fijn. Het is echt briljant hoe verliefd ik op hem ben.
Enn verder zit ik een beetje in de knoop met een vriendinnetje dat iets met een vriend van me heeft maar vreemd is gegaan. What the heck. Ze wil met zoveel mensen naar bed. En dat kán helemaal niet als je een relatie hebt. Ik heb geen idee wat ik ermee moet doen. -_-
Tegen dr zeggen dat t of t een of t andere is en dat ze niet eerlijk bezig is?
Oud 25-01-2009, 19:54
I C U
I C U is offline
Was gezellig gisteravond. Hij is leuk, zo sexy weetje... Oh well.
Oud 25-01-2009, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vraag ik me ook af. Heb ik nu echt zo'n hoge verwachtingen? Ik dacht dat we weer right on track waren. Maar dan zie ik hem eindelijk irl en ja..dan is het anders.
Tis gewoon alsof we elkaar niet meer begrijpen..en ik probeer echt wel begrip op te brengen voor het feit dat hij overwerkt is, maar op de 1 of andere manier houdt mijn begrip de laatste tijd ook een beetje op..hij doet niks om verandering in zijn situatie te brengen. En als ik er met hem over probeer te praten, als ik zeg dat ik niet weet of ik het zo nog wel wil, dan luistert hij niet eens..maar vervolgens is ie wel boos dat ik in mijn bui blijf hangen. Heb dan eens het fatsoen en de aandacht om écht naar me te luisteren, om te zien dat ik het een dezer dagen misschien wel uitmaak, verdomme..
Af en toe is hij niet meer de jongen waar ik verliefd op ben geraakt. En dat doet pijn.
Mja dat blijft niemand... maar het is suf als hij niet luistert

OT: Vrienden <3 Uit en vandaag bruidsbeurs in mijn functie als getuige Whiehie gaaf jurken! En sjans met de mannelijke modellen whahaha briljant.
Oud 25-01-2009, 22:23
bladertje
bladertje is offline
Verveling
Oud 25-01-2009, 23:46
Darko
Darko is offline
Citaat:
Buckshot? ha. Dat is grappig, daar kom ik praktisch elke dinsdag wel een biertje drinken.
Oud 26-01-2009, 07:36
I C U
I C U is offline
En hartstikke zwanger ook, m'n pa heeft een optie op een BMW... Helemaal geen auto voor hem, maar vooruit, misschien een soort van midlifecrisis
Oud 26-01-2009, 08:00
groovy
groovy is offline
Citaat:
Mja dat blijft niemand... maar het is suf als hij niet luistert

.
Hmm daar heb je ook wel gelijk in..ik was gister een beetje emo . Ja hij luistert normaal wel, maar toen niet, want hij wilde slapen. Maar ik wil me serieus genomen voelen als ik onze relatie aanhaal als 'bespreekpunt'. Maarja. Ik weet ook echt niet hoe het vanuit hier verder moet. Normaal had ik allang weer iets gesmst of gebeld, maar ik weet het gewoon niet. Op de 1 of andere manier heeft hij me dit weekend echt geraakt. Hij liet me zo waardeloos voelen, alsof ik het totaal niet waard ben. Ik weet niet of ik daar nog over heen kan stappen. Van de andere kant schreeuwt soms een stemmetje in me dat ik wel degelijk van hem hou en dat hij niet alleen maar 'slecht' is..
Oud 26-01-2009, 10:00
Lilium
Lilium is offline
Prima. Was weer een typische zondagavond gisteren: knuffelen en kussen omdat we elkaar een tijdje niet gaan zien.
Oud 26-01-2009, 11:41
Verwijderd
Ik mag zijn kettinkje hebben als ik naar Bosnië ga
En hij gaat me mee uitzwaaien
Oud 26-01-2009, 12:34
I C U
I C U is offline
En oh getver, mijn broertje date met zijn zusje. Op een moment waarop ik m'n broertje wel kan schieten. Getver.
Oud 26-01-2009, 13:26
Pluis
Pluis is offline
hij is zondag jarig, en ik weet niet wat ik moet doen. deze week al subtiel smsen of ie nog wat doet komend weekend en dan hopelijk uitgenodigd worden, of wachten tot zondag en dan maar gewoon bellen met felicitaties. ja of allebei, als ik niet uitgenodigd word alsnog bellen zondag. dilemma, dilemma...
Oud 26-01-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
En oh getver, mijn broertje date met zijn zusje. Op een moment waarop ik m'n broertje wel kan schieten. Getver.
Sorry, maar:

En @ Pluis: ik zou 'm gewoon zondag enthousiast bellen om te feliciteren, dan word je vast uitgenodigd.

OT: Ik heb even bezette-vrienden-haat. Zij kan volgende week de hele week afspreken, ik ben op wintersport. Maar dan wil ze een avondje met haar vriendje niet daarheen verschuiven, zodat ik haar nu 1,5 week niet zie. Fijn
Oud 26-01-2009, 15:28
wup
wup is offline
Citaat:
Buckshot? ha. Dat is grappig, daar kom ik praktisch elke dinsdag wel een biertje drinken.

Ow leuk! Ik werk bijna nooit op dinsdag, maar mocht het eens voorkomen: zeg ook hoi!

@ICU: Hoe dat nou?? Haha, wat vreselijk! De vriend van mijn zus wil(de?) mij altijd zo graag aan zijn broertje koppelen, maar nee.. lijkt me maar niets.
Oud 26-01-2009, 15:43
Nebel
Nebel is offline
Verliefd, en daardoor in de war.
Want ik ben nog zo verdrietig en in de rouw, dat die schommelingen er enorm raar bij voelen.
Oud 26-01-2009, 17:01
Verwijderd
Aaw hij is echt veel te lief. <3 Ik doe zo móeilijk soms, verdorie. Ik wou dat ik eens alles uit de knoop kon halen, dan ben ik ook veel liever. Maar komt goed: nog 2,5 dag hier <3
Oud 26-01-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Dit is zó herkenbaar Je mag me altijd mailen hee meis!

@ wup; als ik er ben, zal ik eens vragen of mijn euhm, gastheer ( ) weet waar het is, misschien wandelen we wel binnen

OT: Pff.. Weekend was niet wat ik er van verwachtte. Eerst zei m'n vriendinnetje af, daarna merkte ik maar weer eens hoe erg ik 3.5 jaar geen onderdeel ben geweest van zijn leven. Ik weet niet eens wie zijn vrienden zijn, wat hun bijnamen zijn of überhaupt hoe ze heten
Stiekum ben ik er zó klaar mee, maar ik kan het niet laten rusten zonder alles nog een kans te geven
Oud 26-01-2009, 18:14
Verwijderd
Ik zit een beetje met de vraag of ik hém mis of het hebben van een vriendje mis. Verder gaat het wel ok, al wordt het tijd dat ie eens online komt.
Oud 26-01-2009, 19:02
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
(...)Van de andere kant schreeuwt soms een stemmetje in me dat ik wel degelijk van hem hou en dat hij niet alleen maar 'slecht' is..
Niet alleen maar slecht klinkt toch behoorlijk slecht...
Oud 26-01-2009, 19:20
Verwijderd
sinds gisteravond aan de telefoon is het helemaal uit, ook geen pauze meer van 1,5 maand tijd. hij vond het allemaal te onzeker, en dat snap ik wel. hij wilde dat ik er 100% voor ging, of gewoon niet, en aangezien ik er op dit moment toch niet 100% voor zou kunnen gaan heb ik het maar helemaal afgekapt. voelde raar, en het is ook niet echt een leuk vooruitzicht dat ik nooit meer tegen hem aan kan hangen.... maarrrrr ik weet wel dat het zo veel beter is, en eigenlijk gaat het ook heel goed met me.
Oud 26-01-2009, 20:11
Verwijderd
Nou jaaa zeg. Zelfs beste vriend begon er net over. Had hem zoals gebruikelijk alweer een hele tijd niet gesproken. Wat is het dan toch?!
Oud 26-01-2009, 21:23
Verwijderd
Fijn weekend <3 maar nu wil ik alleen nog maar meer bij hem zijn. *zucht*.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten