Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ja, centrum.. Zuiderdiep, iets uit het centrum. Cafe heet Buckshot en ik ben vrijdag aan het werk. ![]() Kom net bij hem vandaan en ben helemaal blij. Hij zei dat hij woensdagavond officieel de paniek overboord heeft gezet ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh oh oh oh oh, huisfeest eindigde met huisgenoot en mij in bed.. Dat was misschien niet zo slim. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij een vriendin heeft. Vraag me af hoe dat nu gaat lopen. Vandaag zijn we allebei voor de 'hoezo, is er wat gebeurd dan?" aanpak gegaan, en dat vond ik niet heel erg. Ik hoop dat ik mijn normale reactie op seks en alles er omheen (obsessie) kan inhouden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij stikt er maar even lekker in. Jeeeezus, vanochtend ruzie gezocht in mijn bed omdat ik moest werken, hij om half 6 's nachts belde met: 'Ik neem nu een taxi naar jouw huis' en me vanochtend het wel heel moeilijk maakte om op te staan. Later nog berichtjes gestuurd maar geen reactie. Ach, flikker dan maar even op.
|
![]() |
|
Ja, dat vraag ik me ook af. Heb ik nu echt zo'n hoge verwachtingen? Ik dacht dat we weer right on track waren. Maar dan zie ik hem eindelijk irl en ja..dan is het anders.
Tis gewoon alsof we elkaar niet meer begrijpen..en ik probeer echt wel begrip op te brengen voor het feit dat hij overwerkt is, maar op de 1 of andere manier houdt mijn begrip de laatste tijd ook een beetje op..hij doet niks om verandering in zijn situatie te brengen. En als ik er met hem over probeer te praten, als ik zeg dat ik niet weet of ik het zo nog wel wil, dan luistert hij niet eens..maar vervolgens is ie wel boos dat ik in mijn bui blijf hangen. Heb dan eens het fatsoen en de aandacht om écht naar me te luisteren, om te zien dat ik het een dezer dagen misschien wel uitmaak, verdomme.. Af en toe is hij niet meer de jongen waar ik verliefd op ben geraakt. En dat doet pijn. Laatst gewijzigd op 25-01-2009 om 13:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha, tof! Volgende keer even hoi zeggen! Ik wil naar hem toe, maar durf niet goed te bellen, want aan de smsjes van vanacht te lezen zal die wel een beste kater hebben ![]() |
![]() |
|
Heel fijn. <3 Ik was gisteren weer bij 'm en hij was een beetje geïrriteerd omdat zn toetsenbord stuk ging maar daarna was het vet fijn. Het is echt briljant hoe verliefd ik op hem ben.
Enn verder zit ik een beetje in de knoop met een vriendinnetje dat iets met een vriend van me heeft maar vreemd is gegaan. What the heck. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Vrienden <3 Uit en vandaag bruidsbeurs in mijn functie als getuige ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hij is zondag jarig, en ik weet niet wat ik moet doen. deze week al subtiel smsen of ie nog wat doet komend weekend en dan hopelijk uitgenodigd worden, of wachten tot zondag en dan maar gewoon bellen met felicitaties. ja of allebei, als ik niet uitgenodigd word alsnog bellen zondag. dilemma, dilemma...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En @ Pluis: ik zou 'm gewoon zondag enthousiast bellen om te feliciteren, dan word je vast uitgenodigd. OT: Ik heb even bezette-vrienden-haat. Zij kan volgende week de hele week afspreken, ik ben op wintersport. Maar dan wil ze een avondje met haar vriendje niet daarheen verschuiven, zodat ik haar nu 1,5 week niet zie. Fijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow leuk! Ik werk bijna nooit op dinsdag, maar mocht het eens voorkomen: zeg ook hoi! @ICU: Hoe dat nou?? Haha, wat vreselijk! De vriend van mijn zus wil(de?) mij altijd zo graag aan zijn broertje koppelen, maar nee.. lijkt me maar niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ wup; als ik er ben, zal ik eens vragen of mijn euhm, gastheer ( ![]() ![]() OT: Pff.. Weekend was niet wat ik er van verwachtte. Eerst zei m'n vriendinnetje af, daarna merkte ik maar weer eens hoe erg ik 3.5 jaar geen onderdeel ben geweest van zijn leven. Ik weet niet eens wie zijn vrienden zijn, wat hun bijnamen zijn of überhaupt hoe ze heten ![]() Stiekum ben ik er zó klaar mee, maar ik kan het niet laten rusten zonder alles nog een kans te geven |
![]() |
|
Verwijderd
|
sinds gisteravond aan de telefoon is het helemaal uit, ook geen pauze meer van 1,5 maand tijd. hij vond het allemaal te onzeker, en dat snap ik wel. hij wilde dat ik er 100% voor ging, of gewoon niet, en aangezien ik er op dit moment toch niet 100% voor zou kunnen gaan heb ik het maar helemaal afgekapt. voelde raar, en het is ook niet echt een leuk vooruitzicht dat ik nooit meer tegen hem aan kan hangen.... maarrrrr ik weet wel dat het zo veel beter is, en eigenlijk gaat het ook heel goed met me.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |