Oud 30-03-2009, 23:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Onderzoek iets wat je zelf interessant vind, stel dat je sport interessant vind, onderzoek wat het verschil is tussen wat er aan sport gedaan word op highschools in amerika en middelbare scholen in Nederland.
vindt, vindt en wordt
Oud 30-03-2009, 23:24
Verwijderd
Ik heb mijn eigen plankje maar een huisgenoot flikkert daar ook altijd haar spullen op
Oud 30-03-2009, 23:25
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik ben dodelijk moe, ik ga pitten.

een zeer plezierige nacht nog

ciao!
Oud 30-03-2009, 23:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb mijn eigen plankje maar een huisgenoot flikkert daar ook altijd haar spullen op
Ik vraag me af of dat erg is? Zolang al je spullen er maar in passen, toch?
Oud 30-03-2009, 23:26
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
vindt, vindt en wordt
hehe oh shit, vergeten.

maar bedankt voor de correctie, misschien dat ik het leer na honderd keer vergeten.
Oud 30-03-2009, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of dat erg is? Zolang al je spullen er maar in passen, toch?
Maar dat is dus niet altijd zo en dan kom ik thuis met duisent boodschappen en kan ik allemaal andere plekken voor dingen gaan zoeken en haar ding zit dan propvol en waar moet het dan want hallo ze heeft genoeg dingen erin zitten dus ik wil mijn spullen gewoon daar leggen want daar heb ik recht op. ZO
Oud 30-03-2009, 23:31
Laisve
Laisve is offline
Wij hebben geen plankjes, althans, ik gooi mijn spul neer waar er plek is (en andere mensen blijkbaar ook )
Oud 30-03-2009, 23:32
Verwijderd
O. Ik zou best mijn eigen koelkast willen maar dat mag niet ;o
Oud 30-03-2009, 23:35
Laisve
Laisve is offline
Ik denk dat hier de boel er ook uit zou vliegen als ik eentje aankoppel
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
O. Ik zou best mijn eigen koelkast willen maar dat mag niet ;o
waarom niet?
Verwijderd
De FBI.
Oud 30-03-2009, 23:36
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 30-03-2009, 23:38
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Stroom :')
Oud 30-03-2009, 23:45
justmeai
justmeai is offline
Citaat:
IS duur
Oud 30-03-2009, 23:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh, dat is bij ons straks ook niet incl.
Oud 30-03-2009, 23:49
Verwijderd
ja en ik betaal 20 euro meer aan dat per maand dus ik zei dat zo aan de telefoon en toen zei de huisbaas van jaaaa je kamer is ook veel groter en toen kon ik niks terugzeggen want ik had geen feiten maar nu blijkt dat mijn kamer maximaal de derde van de vijf is qua grootte. Dat er dus nog 2 groter zijn dan de mijne (opgeteld). Dus als ik er in de zomer nog woon Nee Ik zie wel.
Oud 30-03-2009, 23:56
Verwijderd
Je betaalt 20 euro per maand meer omdat je kamer groter is en je daarom meer aan elektriciteit gebruikt? Haha, wat een bullcrap.
Oud 31-03-2009, 00:01
Verwijderd
Ja nee officieel ook niet, ze zei van jaaa je moet niet kijken naar welk deel van de huur naar zoiets gaat, dat is maar voor het officiele

Het is een beetje vreemd want ze is juriste maar zegt van die rare dingen en bij het tekenen van het contract vergat ze letterlijk me te laten tekenen en zo Ze doet een beetje vreemd over die dingen. Maar ik plan over 3 tot 6 maanden te verhuizen als ik een kamer via de ssh krijg want nu betaal ik fucking duisent ;(
Oud 31-03-2009, 00:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja nee officieel ook niet, ze zei van jaaa je moet niet kijken naar welk deel van de huur naar zoiets gaat, dat is maar voor het officiele

Het is een beetje vreemd want ze is juriste maar zegt van die rare dingen en bij het tekenen van het contract vergat ze letterlijk me te laten tekenen en zo Ze doet een beetje vreemd over die dingen. Maar ik plan over 3 tot 6 maanden te verhuizen als ik een kamer via de ssh krijg want nu betaal ik fucking duisent ;(
huh, dat is volgens mij best belangrijk. het onderscheid tussen de huur en de servicekosten.
Oud 31-03-2009, 00:05
Verwijderd
Citaat:
huh, dat is volgens mij best belangrijk. het onderscheid tussen de huur en de servicekosten.
Ja dat is het ook want officieel mogen huurders zeggen eh hallo ik wil het overzicht zien waar de servicekosten naartoe zijn gegaan. Ze moet alles aan service hebben uitgegeven en daar een overzicht van hebben. Maar dat heeft ze niet en ik heb zoiest van nog een paar maanden, hooguit een halfjaar, dan gaat mijn huur meer dan 150 euro omlaag en zit ik beter dus ik zit het nog wel uit.
Oud 31-03-2009, 00:10
TopDrop
TopDrop is offline
dan zou ik dat gewoon eisen, zo'n overzicht. als je daar recht op hebt, en je hebt het vermoeden dat ze 'rommelt'.. waarom niet?
Oud 31-03-2009, 00:11
Verwijderd
Ommmmdat ze dan nog veel vervelender kan gaan doen, in de tijd dat ik er nog zit.
Oud 31-03-2009, 00:14
TopDrop
TopDrop is offline
Hoe dan?
Oud 31-03-2009, 00:17
Verwijderd
De huur nog even snel omhoog gooien, mijn kamer binnengaan op verdenking dat ik het verwaarloos of wat dan ook, me laten opdraaien voor kosten van ja dat heeft deze huurder kapotgemaakt of weetikveel.
Oud 31-03-2009, 00:18
Verwijderd
In het particuliere huurgedeelte in utrecht wordt gewoon veel gedaan wat niet mag. De huur is 150 euro hoger dan bij de ssh en je zit vaak een stuk kutter en je hebt niks om op te staan want voor jou kunnen ze nog 10 andere perfecte huurders vinden.
Oud 31-03-2009, 00:19
Verwijderd
kunnen we bewegende ava's verbieden?
Oud 31-03-2009, 00:19
Verwijderd
Zo, House S06 ook weer helemaal gekeken.
Oud 31-03-2009, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben voor.
Oud 31-03-2009, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben voor.
Hoera! maar nu twijfel ik want ik was op een ander forum en daar heb ik deze ava:

Oud 31-03-2009, 00:22
Verwijderd

of zal ik hier een gifje van maken
*makkelijk zwicht*
Oud 31-03-2009, 00:23
Verwijderd
.
Oud 31-03-2009, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Lalala
Oud 31-03-2009, 00:25
Verwijderd
lisa, die van jou is echt echt echt irritant :"(
Oud 31-03-2009, 00:26
Verwijderd
en dan ook nog van de grootste retard van dat programma : para:
aan het rondrennen als een kind dat teveel skittles opheeft.
Oud 31-03-2009, 00:29
Verwijderd
Ik vind het zo leuk Ik vind het echt geweldig, ik heb er een crush op ofzo ;x
Oud 31-03-2009, 00:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In het particuliere huurgedeelte in utrecht wordt gewoon veel gedaan wat niet mag. De huur is 150 euro hoger dan bij de ssh en je zit vaak een stuk kutter en je hebt niks om op te staan want voor jou kunnen ze nog 10 andere perfecte huurders vinden.
je hebt echt wel rechten als huurder hoor. je kunt best een hoop doen. en zomaar de huur een stuk omhoog gooien mag ook echt niet zo maar. als je je erin verdiept, kun je als huurder best nog wel wat leuke dingetjes voor elkaar krijgen. alleen is het wel een hoop onzinnig gekloot om niks. dat ben ik wel met je eens.
Oud 31-03-2009, 00:48
Verwijderd
Citaat:
je hebt echt wel rechten als huurder hoor. je kunt best een hoop doen. en zomaar de huur een stuk omhoog gooien mag ook echt niet zo maar. als je je erin verdiept, kun je als huurder best nog wel wat leuke dingetjes voor elkaar krijgen. alleen is het wel een hoop onzinnig gekloot om niks. dat ben ik wel met je eens.
Ik weet dat niet zomaar alles mag en uiteindleijk krijg ik vast mijn gelijk maar dan ben ik een jaar verder en een hoop kosten en moeite en als ze de kans krijgt kickt ze me gewoon eruit, dat is het hele punt.
Oud 31-03-2009, 00:58
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik weet dat niet zomaar alles mag en uiteindleijk krijg ik vast mijn gelijk maar dan ben ik een jaar verder en een hoop kosten en moeite en als ze de kans krijgt kickt ze me gewoon eruit, dat is het hele punt.
Dat kan ook niet zomaar

Maar goed. Zoek maar snel iets anders gewoon.
Oud 31-03-2009, 01:00
TopDrop
TopDrop is offline
Familie van mij heeft bijvoorbeeld jaaaaaaren geleden een huis gekocht in Amsterdam. En daar zaten toen huurders in op de beneden verdieping. Maar die mogen ze er ook niet zomaar uitgooien. En ze mogen de huur ook maar met heeel weinig per jaar verhogen. Dus die lui zitten er nu nog steeds in tegen een absurd lage huur, en ze kunnen ze er niet uitgooien. En de communicatie tussen hen gaat ook niet bepaald soepel. Als huurder heb je volgens mij dus best veel rechten.
Oud 31-03-2009, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ook niet zomaar

Maar goed. Zoek maar snel iets anders gewoon.
Dat kan ze ook niet zomaar Daar zijn bepaalde voorwaarden voor. Zoals verwaarlozing .En ik heb al gemerkt wat het oplevert als je ruzie hebt met een medebewoner: Dingen die uit de vriezer worden gegooid enzo :') het is gewoon: je schiet er niks meer op en bla.

En ja ik ga iets nieuws vinden en dan koop ik een tweepersoonsbed want dat wil ik al heellang :hartje:
Oud 31-03-2009, 01:07
Verwijderd
Bewegende schermafbeeldingen overal, .
Oud 31-03-2009, 01:12
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 31-03-2009, 01:13
Verwijderd
Wat is dat voor een faal, maarten
Oud 31-03-2009, 01:14
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 31-03-2009, 01:16
Verwijderd
yeah well.

Lisabedtijd.

Dag jaegerbagagedrager en maarten.
Oud 31-03-2009, 01:47
TopDrop
TopDrop is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1747819

Oud 31-03-2009, 03:57
Verwijderd
Ik heb serieus gereageerd en ik moet de hele tijd lachen om je avatar.
Oud 31-03-2009, 03:58
Verwijderd
Citaat:
Alhoewel iemand hier ook kilo's wortelen in de koelkast (zo'n campingding) gooit terwijl daar duidelijk geen ruimte voor is. Nu moet ik eerst een heleboel wortelen eruit halen voordat ik bij m'n kipfiletje kan.
Hier moest ik ook om lachen.
Oud 31-03-2009, 03:58
Verwijderd
Ik ben makkelijk te amuseren als ik eigenlijk huiswerk moet maken ;x
Oud 31-03-2009, 04:04
Verwijderd
Privespamtopic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken