Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar bedankt voor de correctie, misschien dat ik het leer na honderd keer vergeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja en ik betaal 20 euro meer aan dat per maand dus ik zei dat zo aan de telefoon en toen zei de huisbaas van jaaaa je kamer is ook veel groter en toen kon ik niks terugzeggen want ik had geen feiten maar nu blijkt dat mijn kamer maximaal de derde van de vijf is qua grootte. Dat er dus nog 2 groter zijn dan de mijne (opgeteld). Dus als ik er in de zomer nog woon
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja nee officieel ook niet, ze zei van jaaa je moet niet kijken naar welk deel van de huur naar zoiets gaat, dat is maar voor het officiele
![]() Het is een beetje vreemd want ze is juriste maar zegt van die rare dingen en bij het tekenen van het contract vergat ze letterlijk me te laten tekenen en zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed. Zoek maar snel iets anders gewoon. ![]()
|
Familie van mij heeft bijvoorbeeld jaaaaaaren geleden een huis gekocht in Amsterdam. En daar zaten toen huurders in op de beneden verdieping. Maar die mogen ze er ook niet zomaar uitgooien. En ze mogen de huur ook maar met heeel weinig per jaar verhogen. Dus die lui zitten er nu nog steeds in tegen een absurd lage huur, en ze kunnen ze er niet uitgooien. En de communicatie tussen hen gaat ook niet bepaald soepel. Als huurder heb je volgens mij dus best veel rechten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja ik ga iets nieuws vinden en dan koop ik een tweepersoonsbed want dat wil ik al heellang :hartje: |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |