Oud 09-10-2009, 14:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Zeker, en dat vind ik ook prima. Er is alleen één probleem. Docenten geven dat soort richtlijnen, maar je kan erop wachten dat niet iedereen zich eraan houdt. Met als gevolg dat sommige mensen heel uitgebreid hebben kunnen zeggen wat ze wilden, en anderen stukken hebben moeten schrappen. Dan krijg je commentaar van de docent dat het wel erg summier was bijvoorbeeld .

Dus ik ga me niet heel erg aan die limiet houden. Ik krijg uiteindelijk toch liever aftrek voor teveel woorden, dan dat ik allerlei belangrijke informatie heb weggestreept.
idd! zo denk ik ook. Maar aan de andere kant leert ons dat om juist selectief en flexibel te zijn. Soms kun je een lap tekst gewoon samenvatten in een paar zinnen. Zo niet, wat soms het geval is, dan moet je wat aan je inleiding, slot of een ander paragraaf sleutelen.

Het gebeurt vaak dat ik teveel woorden heb, maar als je er op tijd mee begint kun je je tijd ook besteden aan het 'verkorten' van je essay
Advertentie
Oud 09-10-2009, 14:16
Verwijderd
Lisa naamzoek, ik snap er niks van!

Carly zegt net dat ze de zus is van Gwen, en haar zoon parker is de broer van Will? Halfbroer dan denk ik? en van wie?
Oud 09-10-2009, 14:17
Verwijderd
nomnom wit brood met speculaas heb ik
Oud 09-10-2009, 14:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
idd! zo denk ik ook. Maar aan de andere kant leert ons dat om juist selectief en flexibel te zijn. Soms kun je een lap tekst gewoon samenvatten in een paar zinnen. Zo niet, wat soms het geval is, dan moet je wat aan je inleiding, slot of een ander paragraaf sleutelen.

Het gebeurt vaak dat ik teveel woorden heb, maar als je er op tijd mee begint kun je je tijd ook besteden aan het 'verkorten' van je essay
Oja kut, een slot. Dat moet nog.
Oud 09-10-2009, 14:18
DmCraanen
DmCraanen is offline
Omg geef dat bröd aan mij
Oud 09-10-2009, 14:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vond het fijn dat ten minste het eerste verhaal in de nieuwe donald duck leuk was. ze hadden het beter uit moeten werken tho want het einde was een beetje in elkaar gefrommeld. ik vind goofy vervelend om te lezen en micky mouse nog veel vervelender stomme muis maar gelukkig zat die er niet in >_>

Oja en mosselen zijn wel lekker --> donald duck
Hey, doen we niet aan spoilers hier?
Oud 09-10-2009, 14:20
DmCraanen
DmCraanen is offline
Sorry!
Oud 09-10-2009, 14:34
Verwijderd
twee boterhammen met tijgervlokken
Oud 09-10-2009, 14:36
Verwijderd
en nu lekker een dubbeltje op zijn kant kijken
Oud 09-10-2009, 14:58
Philosophy
Philosophy is offline
GODVER ik kreeg opeens kramp in beide kuiten. Wat doet dat zeer .
Oud 09-10-2009, 15:02
Tink*
Tink* is offline
Wtf tegelijk ook echt? Dat lijkt me kut. Ik vind kramp in eentje al naar, maar ik heb sowieso nooit kramp overdag.
Oud 09-10-2009, 15:05
Philosophy
Philosophy is offline
Ja ik zat heel lang met mn benen op tafel, maar dat hing te erg door en toen ging ik normaal zitten. Ik heb hier de boel bij elkaar geschreeuwd. Ohh wat deed dat zeer. Ik kan er nu verdomme niet eens op staan zo zeer doet het nog.
Oud 09-10-2009, 15:07
Missy
Missy is offline
Kramp sucks. Gister heb ik tijdens mijn werk een kwartier kramp gehad in allebei mijn voeten.
Oud 09-10-2009, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind kramp lekker
Oud 09-10-2009, 15:09
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb het alleen één keer in mijn rug gehad en dat was minder prettig aangezien ik gewoon helemaal krom trok
Oud 09-10-2009, 15:09
Rationeel
Rationeel is offline
kramp
Oud 09-10-2009, 15:19
Philosophy
Philosophy is offline
Jij mag niet meer met ons trouwens rationeel.
Oud 09-10-2009, 15:27
Verwijderd
pomtiedom

Oud 09-10-2009, 15:34
Verwijderd
Blub. Ik moet topo leren maar geen zin.
Oud 09-10-2009, 15:35
Verwijderd
Misschien heb ik gewoon een heel slecht gevoel voor humor. Peter Crouch can do anything is een van mijn lievelingsmemes <3

Oud 09-10-2009, 15:36
Verwijderd
Die is wel heel slecht. Maar ik moet nog steeds heel hard lachen.
Oud 09-10-2009, 15:38
Tink*
Tink* is offline
Hé ik kan ineens een vissenmondje maken.
Oud 09-10-2009, 15:40
Verwijderd
wat?
Oud 09-10-2009, 15:43
Tink*
Tink* is offline
Ja je weet wel, zo je wangen naar binnen zuigen en dat je lippen dan zo op een bepaalde manier gaan staan.
Oud 09-10-2009, 15:44
Verwijderd
ja maar dat kon je voorheen niet ofzo?
Oud 09-10-2009, 15:44
Verwijderd
ik heb vannacht weer eens mijn wang kapotgekauwd ;x
Oud 09-10-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Haha nee hoor valt wel mee! Ik moet binnenkort wel echt een keer naar Groningen want het blijkt een heel leuke te zijn. Maar ik vind Zwolle al een klere eind weg dus meestal komt die vriend die daar studeert meer naar Utrecht of Amsterdam. Je blijkt in Groningen een heel leuk kroegje te hebben waar je een ZWAARD met bier kan bestellen heb ik mij laten vertellen.
hahahaha, klopt das heeeel veel bier
Oud 09-10-2009, 15:46
Tink*
Tink* is offline
Nee en nu ineens wel! Kauw je in je slaap?
Oud 09-10-2009, 15:47
Verwijderd
Ja ik knarsetand en soms zit er een stuk wang tussen mijn kiezen ;(
Oud 09-10-2009, 15:53
Verwijderd
Naakte disneyprinsen. xD
Oud 09-10-2009, 15:54
Verwijderd
Dingen die Peter Crouch kan
Oud 09-10-2009, 16:14
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn hond staat in de vlooienshampoo en ze huilt .
Oud 09-10-2009, 16:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Holy fucking crap dat was niet grappig *uithijgt*
Oud 09-10-2009, 16:19
Miekje*
Miekje* is offline
Wat isser Chickie?
Oud 09-10-2009, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had om 5 uur een essaydeadline. Maar dat kloterige word deed steeds vervelend. Ik moest heel veel afbeeldingen invoegen en daar onderschriften bijvoegen. Maar elke keer als ik de boel net op z'n plaats had staan en ik een nieuwe afbeelding invoegde, ging alles weer verschuiven. En ik kreeg het echt echt niet goed. Dus ik zat hier heel hard te schelden steeds (Godver bk,jacuebrli qgwlg stom klotending doe het!!!!!!!!!!! ) maar dat werkte natuurlijk niet. En de deadline kroop steeds dichterbij. Uiteindelijk had ik alle afbeeldingen maar in een nieuw worddocument gezet als bijlage (ipv tussen de tekst) maar toen was het al 10 voor en ik moest nog printen. Dus ik als een gek op de fiets naar het harmoniecomplex waar een repro zit. Ren ren ren naar binnen, sluit dat ding om 16.30 dus ik helemaal van aararshfcnhscrf oneeee wat nu?!! enzo. Ging ik maar naar een copyshop. Duurde ook nog lang en breed, computer daar herkende m'n stick eerst niet enzo (stresss!!!!!), lukte uiteindelijk, moest ik verdomme €5,60 betalen voor 11 kleurenkopietjes en een mapje eikels. En toen nog naar m'n gebouw, waar ik bezweet en buiten adem aankwam (rampscenario in hoofd: gebouw al gesloten/postvak leeg +docent al weg), maar gelukkig kwam het toen goed! Pffiieeeeewwwwwww
Oud 09-10-2009, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo. En nu heb ik weekend . *in gat valt*
Oud 09-10-2009, 16:33
Missy
Missy is offline
Hoe kwam het goed, Chick?

Wat een gedoe zeg.
Oud 09-10-2009, 16:34
Miekje*
Miekje* is offline
*chick masseert*
Oud 09-10-2009, 16:34
Tink*
Tink* is offline
Chickie, als de repro dicht is moet je even naar de 1e verdieping lopen, daar hebben ze ook printers!
Oud 09-10-2009, 16:35
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ga ik de hond afdrogen en pizza eten. Toedels!
Oud 09-10-2009, 16:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe kwam het goed, Chick?

Wat een gedoe zeg.
De deur was nog open, het postvakje was ongeleegd en *thank god* ik kwam de docent niet toevallig op de trap tegen .

Citaat:
*chick masseert*
Thanks!

Citaat:
Chickie, als de repro dicht is moet je even naar de 1e verdieping lopen, daar hebben ze ook printers!
Oh. Zo leer je nog eens wat. Maar ook kleur?
Oud 09-10-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik had om 5 uur een essaydeadline. Maar dat kloterige word deed steeds vervelend. Ik moest heel veel afbeeldingen invoegen en daar onderschriften bijvoegen. Maar elke keer als ik de boel net op z'n plaats had staan en ik een nieuwe afbeelding invoegde, ging alles weer verschuiven. En ik kreeg het echt echt niet goed. Dus ik zat hier heel hard te schelden steeds (Godver bk,jacuebrli qgwlg stom klotending doe het!!!!!!!!!!! ) maar dat werkte natuurlijk niet. En de deadline kroop steeds dichterbij. Uiteindelijk had ik alle afbeeldingen maar in een nieuw worddocument gezet als bijlage (ipv tussen de tekst) maar toen was het al 10 voor en ik moest nog printen. Dus ik als een gek op de fiets naar het harmoniecomplex waar een repro zit. Ren ren ren naar binnen, sluit dat ding om 16.30 dus ik helemaal van aararshfcnhscrf oneeee wat nu?!! enzo. Ging ik maar naar een copyshop. Duurde ook nog lang en breed, computer daar herkende m'n stick eerst niet enzo (stresss!!!!!), lukte uiteindelijk, moest ik verdomme €5,60 betalen voor 11 kleurenkopietjes en een mapje eikels. En toen nog naar m'n gebouw, waar ik bezweet en buiten adem aankwam (rampscenario in hoofd: gebouw al gesloten/postvak leeg +docent al weg), maar gelukkig kwam het toen goed! Pffiieeeeewwwwwww
Tip: koop een printer.
Oud 09-10-2009, 16:43
Tink*
Tink* is offline
Dat weet ik zo niet, nog nooit gewild daar. Ik vind het iig een slechte zaak dat de repro altijd zo vroeg dichtgaat. En normaal sluit ie al om 15.30 ofzo geloof ik.
Oud 09-10-2009, 16:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tip: koop een printer.
Dat moet ik ook al een hele tijd doen. Maar op de één of andere manier voel ik de noodzaak nu toch wel wat meer.

Maar had afgelopen week ook al rondgekeken . Dus ga ik even doen volgende week ofzo.
Oud 09-10-2009, 16:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat weet ik zo niet, nog nooit gewild daar. Ik vind het iig een slechte zaak dat de repro altijd zo vroeg dichtgaat. En normaal sluit ie al om 15.30 ofzo geloof ik.
Wow dat is wel heel vroeg .

Mja, ik moet bijna altijd in kleur printen. Het wordt - laat ik het zo zeggen - niet erg gewaardeerd als je dingen in zwartwit inlevert.
Oud 09-10-2009, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
*keihard Janis Joplin draait om te unwinden*
Oud 09-10-2009, 16:47
Tink*
Tink* is offline
Ik moet ook nog steeds een printer, ik wil er één die ook kan kopiëren, zodat ik niet helemaal naar de Harmo hoef te fietsen voor één lullig dingetje.
Oud 09-10-2009, 16:47
Tink*
Tink* is offline
Hmm of ik ben met dat 15.30 door de war met de kantine, want die sluit ook altijd belachelijk vroeg.
Oud 09-10-2009, 16:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet ook nog steeds een printer, ik wil er één die ook kan kopiëren, zodat ik niet helemaal naar de Harmo hoef te fietsen voor één lullig dingetje.
Die dingen zijn helemaal niet zo duur . Zo'n 3-in-1 printer is rond de 50 euro .
Oud 09-10-2009, 16:50
Allure
Allure is offline
Bruine boterham met de Ruijter vlokken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten