Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2010, 21:59
Verwijderd
Ik was gisteren al schor tijdens de eerste helft.
Advertentie
Oud 13-10-2010, 21:59
Rationeel
Rationeel is offline
over hard schreeuwen gesproken: ik ga naar bed. trusten
Oud 13-10-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
komt goed
gaaf ik verheug me er serieus op
Oud 13-10-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
gaaf ik verheug me er serieus op
Haha ik ook!

Wanneer is het? Misschien is het wel net geweest!
Oud 13-10-2010, 22:03
Verwijderd
In april, nog een half jaar!
Oud 13-10-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
In april, nog een half jaar!

Moeten we echt doen! Desnoods maken we er een hoer-schreeuw-meet van
Oud 13-10-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:

Moeten we echt doen! Desnoods maken we er een hoer-schreeuw-meet van
Ik ben voor! Ik ben erbij
Oud 13-10-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
ik las laatst nog een aardige review van editie 2010.

check http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=17284
Ik vind het maar een matige review. Geeft niet echt een beeld van de sfeer, want die is veel leuker dan een paar keer HOERRR en HOMOOO.
Oud 13-10-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben voor! Ik ben erbij
ik ook!
Oud 13-10-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar een matige review. Geeft niet echt een beeld van de sfeer, want die is veel leuker dan een paar keer HOERRR en HOMOOO.
Vertel dan nog meer dingen

Ik wil het weten
Oud 13-10-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
ik ook!
Je beseft wel dat je nu instemt met 'die enge sann' meeten he?
Oud 13-10-2010, 22:12
Verwijderd
"Dat lang niet iedereen het idee achter de feestnacht kent, werd in een pauze triomfantelijk verkondigd door Mr. Horror Jan Doense: twee arme zielen hadden hun geld teruggeeist omdat ze door het geschreeuw de films niet konden volgen."
Oud 13-10-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Je beseft wel dat je nu instemt met 'die enge sann' meeten he?
Nee, nu ik weet dat je 1m67 bent, vind ik je niet eng meer Als ik hakken aandoe ben ik veel langer dan jij
Oud 13-10-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, nu ik weet dat je 1m67 bent, vind ik je niet eng meer
ik moest echt hardop om je lachen
Oud 13-10-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
"Dat lang niet iedereen het idee achter de feestnacht kent, werd in een pauze triomfantelijk verkondigd door Mr. Horror Jan Doense: twee arme zielen hadden hun geld teruggeeist omdat ze door het geschreeuw de films niet konden volgen."
Oh, dat vind ik serieus sneu
Oud 13-10-2010, 22:14
Tink*
Tink* is offline
1.67 Ach zo klein is dat niet en bij Sann stel ik me ook een kleintje voor.
Verwijderd
Citaat:
ik moest echt hardop om je lachen
yes
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ksjt, nu maak je haar weer bang! Ze vond met net niet meer eng!
Verwijderd
Citaat:
Jij bent best lang toch?

Ik vind 1.67 ook niet echt klein, maar ik had Sann op zich best wel lang voorgesteld.
Oud 13-10-2010, 22:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ksjt, nu maak je haar weer bang! Ze vond met net niet meer eng!
Nee ik zeg juist dat je klein bent en dan vindt ze je minder eng! Maar het kon kleiner, op zich.
Oud 13-10-2010, 22:15
Tink*
Tink* is offline
Ik ben 1.80, ik ken chickies die langer zijn. Ook chickies die echt nog een kop groter zijn, dat vind ik altijd maar een beetje gek maar ook sneu voor ze.
Oud 13-10-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Nee ik zeg juist dat je klein bent en dan vindt ze je minder eng! Maar het kon kleiner, op zich.
Ik las het verkeerd. Blame it on the wine
Oud 13-10-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 1.80, ik ken chickies die langer zijn. Ook chickies die echt nog een kop groter zijn, dat vind ik altijd maar een beetje gek maar ook sneu voor ze.
1.80 is vrij lang voor een vrouw.

Draag je vaak hakken? Want ik voel me soms al zo lang als ik hakken draag, en ik ben 'maar' 1.71!
Oud 13-10-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Vertel dan nog meer dingen

Ik wil het weten
Bij thuiskomst wilde ik het ook graag mededelen, maar door het bier en de lange nacht was ik alles weer vergeten En het is inmiddels alweer vier jaar geleden geloof ik De films waren hartstikke geschikt; vooral Dead Riot, over een vrouwengevangenis was prima afkraakvoer.

Er zijn heel veel gevatte opmerkingen en kritisch commentaar over wat er op het scherm gebeurt.
Als een stel seks heeft en de ander verandert in een zombie, roept men: "KOOP EEN CONDOOM, HOMO!" of als een invalide in een rolstoel wegvlucht: "RUN FORREST, RUN!".
Oud 13-10-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik las het verkeerd. Blame it on the wine
:wijnboks:

Ik heb al weer bijna een hele fles op, ernstig hoor
Oud 13-10-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Als een stel seks heeft en de ander verandert in een zombie, roept men: "KOOP EEN CONDOOM, HOMO!" of als een invalide in een rolstoel wegvlucht: "RUN FORREST, RUN!".
Triest of tokkie, misschien, maar dat is (ook) echt mijn soort humor
Oud 13-10-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
:wijnboks:

Ik heb al weer bijna een hele fles op, ernstig hoor
Ik heb m'n 3e glas bijna leeg. Ik besloot: ik zondig nu toch al, dan doe ik het ook maar goed
Oud 13-10-2010, 22:21
Verwijderd
Ruim dertig minuten voordat de deuren van Tuschinski opengaan staan er al een paar heel fanatieke bezoekers voor de deur. Eentje slaat hard op het glas en roept "HOER!", hij begint af te tellen: 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 en alle vijftig man die samen met hem staan te wachten schreeuwen in koor "HOERRR!". Een nietsvermoedende medewerkster van Pathé komt kijken wat er aan de hand is maar loopt al snel weer weg als ze ziet dat het een stel infantiele horrorfans is. "VLUCHTHOERR!! LAAT ME ERIN! IK KOM NOG MAKKELIJKER IN JE MOEDER!!", krijgt ze als reactie.

Oud 13-10-2010, 22:21
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
1.80 is vrij lang voor een vrouw.

Draag je vaak hakken? Want ik voel me soms al zo lang als ik hakken draag, en ik ben 'maar' 1.71!
Nooit, ik ben al blij dat ik tegenwoordig op normale schoenen niet meer constant door mijn enkel ga. Mijn enkels willen geen hakken.
Oud 13-10-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Nooit, ik ben al blij dat ik tegenwoordig op normale schoenen niet meer constant door mijn enkel ga. Mijn enkels willen geen hakken.
Ik zwik soms ook als ik mijn hakken aanheb, echt fucking dom ziet dat eruit volgens mij
Verwijderd
Citaat:
Ruim dertig minuten voordat de deuren van Tuschinski opengaan staan er al een paar heel fanatieke bezoekers voor de deur. Eentje slaat hard op het glas en roept "HOER!", hij begint af te tellen: 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 en alle vijftig man die samen met hem staan te wachten schreeuwen in koor "HOERRR!". Een nietsvermoedende medewerkster van Pathé komt kijken wat er aan de hand is maar loopt al snel weer weg als ze ziet dat het een stel infantiele horrorfans is. "VLUCHTHOERR!! LAAT ME ERIN! IK KOM NOG MAKKELIJKER IN JE MOEDER!!", krijgt ze als reactie.

Verwijderd
Bwuh, geen zin meer in werk :\
Verwijderd
Mooi he schat <3

Ga je ook mee?
Oud 13-10-2010, 22:25
Verwijderd
Toen wij er waren, was het in Pathe De Munt en toen ging een groepje fanatieke bezoekers bij de ingang de halogeenlampjes uit het plafond draaien Heel tokkie, maar ik kon er wel om gniffelen
Oud 13-10-2010, 22:26
Verwijderd
Ik keek net in de spiegel, en ik heb helemaal rode wangen van de drank en van de pret

Oud 13-10-2010, 22:27
Verwijderd
"Al vanaf elf uur zaterdagavond is het druk voor Tuschinski. Over een uur pas gaan de deuren open, maar enthousiastelingen bonken nu al tegen de ramen en teisteren de festivalmedewerkers verbaal. Die staan als angstige gazelles bij elkaar geschaard. Ze bereiden zich voor op het moment dat de horde naar binnen mag. BAARDHOMO, DOE OPEN! De baardhomo lacht terug als een boer met kiespijn. Bezoekers van een eerdere voorstelling komen uit hun film en kijken angstig naar de rellende meute voor de bioscoop. Schreeuwt die tegen hen? Wat een schorriemorrie."
Oud 13-10-2010, 22:29
Verwijderd
http://www.filmgids.nl/2010/04/20/im...ight-of-terror

betere review ;D
Oud 13-10-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
"Al vanaf elf uur zaterdagavond is het druk voor Tuschinski. Over een uur pas gaan de deuren open, maar enthousiastelingen bonken nu al tegen de ramen en teisteren de festivalmedewerkers verbaal. Die staan als angstige gazelles bij elkaar geschaard. Ze bereiden zich voor op het moment dat de horde naar binnen mag. BAARDHOMO, DOE OPEN! De baardhomo lacht terug als een boer met kiespijn. Bezoekers van een eerdere voorstelling komen uit hun film en kijken angstig naar de rellende meute voor de bioscoop. Schreeuwt die tegen hen? Wat een schorriemorrie."
Baardhomo

Maar het zijn zeker alleen maar mannen?
Oud 13-10-2010, 22:30
Verwijderd
Over dat hoerroepen:
ik ken alleen maar de Meezing-Sound of Music, waarbij je BERGEN!! moet roepen als er bergen in beeld zijn. "Je kunt het Maria je kunt het!" als ze twijfelt of ze de poort wel open durft te doen... "Tsss" als de barones in beeld komt en 'Boooeee!" bij de nazi's.

Oud 13-10-2010, 22:30
Verwijderd
Volgens traditie mag er alles naar het scherm geroepen worden. Het publiek laat geen moment onbenut: KIJK UIT VOOR DIE PRIESTERRR, HIJ IS EEN PEDOOOOO

Oud 13-10-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Nou sorry, maar dat vind ik dan weer duisent-lame
Nou sorry, maar ik natuurlijk ook Wat dacht je dan.
Oud 13-10-2010, 22:31
Verwijderd
Waarom haal je je post nou weer weg?
Oud 13-10-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Nou sorry, maar ik natuurlijk ook Wat dacht je dan.
Kom je ook gezellig naar de Night of Terror-meet?

je moet wel meeschreeuwen hoor!
Oud 13-10-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom haal je je post nou weer weg?
Ja sorry
Oud 13-10-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Kom je ook gezellig naar de Night of Terror-meet?

je moet wel meeschreeuwen hoor!
Ik kan niet tegen horrorfilms
Oud 13-10-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ach, als je een beetje indrinkt, en iedereen lompe dingen aan het schreeuwen is, is het vast niet eng
Oud 13-10-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Over dat hoerroepen:
ik ken alleen maar de Meezing-Sound of Music, waarbij je BERGEN!! moet roepen als er bergen in beeld zijn. "Je kunt het Maria je kunt het!" als ze twijfelt of ze de poort wel open durft te doen... "Tsss" als de barones in beeld komt en 'Boooeee!" bij de nazi's.

Vertaalgids SOM-NOT:

"BERGEN!!": "TIETEN!!"

"Je kunt het Maria": "JODELHOERR"

"Tss" naar de barones: "KAKHOERRRR!"

"Boee" bij de nazi's: "SCHWEINHOMOOOOS"
Verwijderd
Citaat:
Ik in principe ook niet, maar volgens mij zijn dit vooral van die slasher-films, waarin allemaal wijven vermoord worden. Dat vind ik niet zo erg.
En dat roepen lijkt me gewoon echt vet.
Verwijderd
Citaat:
Vertaalgids SOM-NOT:

"BERGEN!!": "TIETEN!!"

"Je kunt het Maria": "JODELHOERR"

"Tss" naar de barones: "KAKHOERRRR!"

"Boee" bij de nazi's: "SCHWEINHOMOOOOS"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic