Oud 27-11-2010, 09:16
Verwijderd
Het sneeuwt Wat raar. Voor mijn gevoel was het eergisteren nog gewoon augustus.
Advertentie
Oud 27-11-2010, 09:22
Verwijderd
Volgens mijn gevoel was het eergisteren november.
Oud 27-11-2010, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen (ik ben al 2 uur wakker )
Feestje vanmiddag
Oud 27-11-2010, 09:33
Verwijderd
Sneeeeeuuuuheeeuuuwwww <3333333
Ik zit al de hele dag met een idiote grijns op mijn gezicht. Sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeuw, ik ben een beetje verliefd op sneeuw.
Oud 27-11-2010, 09:35
Verwijderd
Sneeuw Godverdekut.
Oud 27-11-2010, 09:40
Uice
Uice is offline
Ik ben wat laat met reageren, maar 'the hunter becomes the hunted' o.i.d. is toch echt een afhaakmoment.
Oud 27-11-2010, 09:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
QI van vandaag al te downloaden, .
Eentje met David Mitchell. Met hem erbij is het programma meteen twee keer zo goed. Jeremy Clarkson is dan weer jammer.
Oud 27-11-2010, 09:49
Verwijderd
Weet trouwens iemand waar ik seizoenen van Dead Ringers kan "kopen"? In de "winkel" vond ik alleen seizoen drie.
Oud 27-11-2010, 09:49
Verwijderd
Mijn vader houdt ook van sneeuw. Hij liep net naar boven terwijl hij een liedje zong over "Glorieuze gevoelens bij het aanschouwen van witte sneeuw op de toppen van de beeeeeer-gen!"
Oud 27-11-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
stefenootje zegt:

Dat is toch niet echt zo?

Wat is Sonja Bakker toch een kutwijf.
Dat ze dat zegt is echt zo. Dat het zo is klopt niet, zie ook de rest van mijn post een olijf weegt vijf gram ofzo, tien als het een grote is, en 100 gram is 120 kcal, dus drie olijven is 18 à 36 kcal. Sonja kan gewoon niet rekenen.
Oud 27-11-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik doel niet op de karakterontwerpen he, die zijn inderdaad relatief generiek. Maar zulk soort dingen, dat zul je niet gauw tegenkomen in Kim Possible en dergelijke. (De plaatjes kun je uitvergroot zien als je erop klikt.) Zeker niet als 'standaard', iets met zoveel detail en doordachtheid vind je hooguit in de grote establishing shots, terwijl ze bij Samurai Jack overal zitten. En bij Samurai Jack maken ze bijvoorbeeld ook gebruik van de oude smudgetechniek (of hoe heet dat) waarbij er blurs bij bewegingen worden gesimuleerd door de verf met een sponsje uit te smeren, like so. (Hoewel het nu misschien digitaal wordt nagebootst.) Dat wordt ook niet meer gedaan. Nouja, en zo zijn er wel meer dingen die gaaf zijn, en waar veel meer zorg aan is besteed dan bij de meeste nieuwe tekenfilms.

Ik vond die karakterontwerpen trouwens wel heel lelijk eerst Pas toen ik een keer een hele aflevering keek bij gebrek aan betere dingen te doen, viel het me dus opeens op hoe belachelijk mooi het eigenlijk allemaal was. En toen ik eenmaal meer begon te kijken raakte ik dus ook erg onder de indruk van de verdiensten van de betrokken schrijvers.

Ik denk ook dat 't uiteindelijk gewoon Miranda wordt, ja. Ook omdat daar een IRC client bij zit. Hoewel je dat bij Trillian en Pidgin misschien ook hebt, ik heb dat nog niet opgezocht.

wouter tulp achtige achtergronden!
Oud 27-11-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het is spijtig genoeg dus wel zo. Je krijgt wel wát les in die dingen, maar echt te weinig om een stevige basis te leggen. Vraag het anders binnenkort eens aan egon, die zei laatst nog dat het bij hen op de academie ook 't geval is.

Ja, doen! Het is naast de mooie tekenstijl ook erg goed geschreven. In het eerste seizoen valt dat nog mee, hoewel daar ook goede dingen in zitten, maar in het tweede en derde seizoen kregen ze meer vrijheid en dat leidde tot echt supergave verhaallijnen. Ik heb alle afleveringen nu drie keer gezien en nu ik er weer over vertel heb ik zin om 'm nog eens te kijken, zo gaaf is het.
Spoiler
Oud 27-11-2010, 11:06
Verwijderd
dai the flu
Oud 27-11-2010, 11:12
Verwijderd
mijn tekenskills lopen in verhouding ook achter ik vind het veel leuker om schetsboeken te vullen met kleine ideeën i.p.v echte studies naar de waarneming enzo.

dus alle pagina's zijn een beetje zo:
http://4.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...Ls/s1600/9.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...chetsboek4.jpg

en niet zo van, nou, nu ga ik eens een appel met verschillende kleuren tekenen. Daar ben ik niet zo gevoelig voor.
Oud 27-11-2010, 11:13
Martiño
Martiño is offline
Jezus staat Queen eens niet bovenaan in de top 2000, is het Hotel California, suf zeikliedje...
Oud 27-11-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Jezus staat Queen eens niet bovenaan in de top 2000, is het Hotel California, suf zeikliedje...
Als ik een strafkamp mocht openen kwamen the eagles er zeker in.
Oud 27-11-2010, 11:15
Martiño
Martiño is offline
Is er al sneeuw bij jullie? Hier is het enorm koud, maar gelukkig nog geen sneeuw. Zodadelijk sinterklaasinkopen doen, ik denk dat ik maar de bus pak.
Oud 27-11-2010, 11:16
Verwijderd
goddank nog geen sneeuw hier.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als ik een strafkamp mocht openen kwamen the eagles er zeker in.
Achja, de top 2000 is prut vind ik, maarja, als je collega's graag de hele dag naar radio 2 willen luisteren...
Tink*
Tink* is offline
Hier ligt die kutbende helaas wel.
Oud 27-11-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 27-11-2010, 11:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
goddank nog geen sneeuw hier.
Citaat:
Hm, en in Den Bosch? Etmakas naamzoek. Ik wil weten wat me maandag te wachten staat.
Oud 27-11-2010, 11:18
Verwijderd
ik moet echt mijn winterjas terug krijgen
Oud 27-11-2010, 11:18
Sherlock
Sherlock is offline
De top 2000 mag sowieso wel eens openstaan voor andere genres dan pop.
Oud 27-11-2010, 11:19
Verwijderd
de top2000 zijn allemaal van die kutnummers die iedereen al 392485789234579832457 keer heeft gehoord. Waarom zou je daar elk jaar nog eens extra's naar gaan luisteren, nooit begrepen.
Oud 27-11-2010, 11:23
Tink*
Tink* is offline
Ik heb vanavond een gala en dan moet ik door de sneeuw in een panty.
Oud 27-11-2010, 11:24
Verwijderd
ik woon nu al dik twee jaar in breda ofzo. En iedere keer praten mensen als ze me ergens heen willen sturen over de haagdijk, als algemeen oriëntatie punt. Dan zei ik altijd: 'ohja, ja, uhu uhu' Want wie kent nu de haagdijk niet! maar ik verdwaal zeg maar al tien minuten voorbij mijn eigen huis. Nu heb ik het opgezocht. En ik herken het nog niet
Oud 27-11-2010, 11:24
Verwijderd
ik ga vandaag misschien een fiets kopen of anders volgende week.
Oud 27-11-2010, 11:29
Verwijderd
Eigenlijk zou ergens in de Top 2000 heel het album Rift van Phish moeten staan, alle nummers achter elkaar. Godnakende, wat een superband.

Téring wat geil.
Oud 27-11-2010, 11:30
Verwijderd
als sog ga ik even de plekken in breda markeren die ik wel ken
Oud 27-11-2010, 11:34
Verwijderd

zo. Die rode slinger is de weg naar school en school. Die vlek bovenin, daar woont meneer mijn ex ergens. Al het andere is een groot hilarisch raadsel voor me. Als ik naar vrienden ga schrijf ik héél precies op hoe ik moet fietsen, vervolgens kan ik onderweg mijn eigen aantekeningen niet meer lezen en bel ik ze op. Gelukkig woont er een groot deel wel in het rode gebied.
Oud 27-11-2010, 11:37
Verwijderd
urgh sneeuw, winter licht kots
Oud 27-11-2010, 11:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

zo. Die rode slinger is de weg naar school en school. Die vlek bovenin, daar woont meneer mijn ex ergens. Al het andere is een groot hilarisch raadsel voor me. Als ik naar vrienden ga schrijf ik héél precies op hoe ik moet fietsen, vervolgens kan ik onderweg mijn eigen aantekeningen niet meer lezen en bel ik ze op. Gelukkig woont er een groot deel wel in het rode gebied.
En je teleporteerde als je naar je ex ging of ben je de route gewoon vergeten?
Oud 27-11-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook heus wel op andere dingen stemmen (ik weet niet wat jij onder "pop" verstaat). Alleen die andere dingen halen de lijst niet omdat de meeste mensen die stemmen veertigers zijn.
Oud 27-11-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
En je teleporteerde als je naar je ex ging of ben je de route gewoon vergeten?
bus
Oud 27-11-2010, 11:53
Verwijderd
Nog ééntje dan voor de liefhebbers en dan zal ik mijn ordinaire spam staken:

Oud 27-11-2010, 11:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eigenlijk zou ergens in de Top 2000 heel het album Rift van Phish moeten staan, alle nummers achter elkaar. Godnakende, wat een superband.

[filmpje]

Téring wat geil.
Hm... *ponders*
Oud 27-11-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Hm... *ponders*
Oh maar dan moet je ook eigenlijk die tweede even luisteren. Maar eigenlijk moet je gewoon Rift "kopen", of Junta, en dan lekker laidback op de bank zitten en gewoon alleen maar luisteren. Het is zó gaaf wat die gasten maken en eigenlijk doen deze twee nummers nog geen recht aan een goede impressie.
Oud 27-11-2010, 12:04
Verwijderd
Medeia en Absinthe naamzoek hoe laat gaan we richting Driebergen?

Lorelei naamzoek is het het handigst met de trein of met de bus?
Oud 27-11-2010, 12:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat lijkt me onmogelijk. Dan moet je opeens jazz en klassiek met pop gaan vergelijken.

Ze zouden er beter gewoon wat betere nummers in kunnen stoppen.
Oud 27-11-2010, 12:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Medeia en Absinthe naamzoek hoe laat gaan we richting Driebergen?

Lorelei naamzoek is het het handigst met de trein of met de bus?
Wat gaan jullie vanavond allemaal voor spannende dingen doen?
Oud 27-11-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Wat gaan jullie vanavond allemaal voor spannende dingen doen?
Lorelei's verjaardag vieren
Oud 27-11-2010, 12:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Lorelei's verjaardag vieren
Ohja! Natuurlijk!
Oud 27-11-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me onmogelijk. Dan moet je opeens jazz en klassiek met pop gaan vergelijken.

Ze zouden er beter gewoon wat betere nummers in kunnen stoppen.
Je kunt toch gewoon zelf nummers erbij zetten? Volgens mij kun je 5 van de 15 nummers als vrije keuze aangeven.
Oud 27-11-2010, 12:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je kunt toch gewoon zelf nummers erbij zetten? Volgens mij kun je 5 van de 15 nummers als vrije keuze aangeven.
Ja, maar ik bedoel gewoon dat de lijst altijd waardeloos is.
Oud 27-11-2010, 12:48
Verwijderd
Ik heb gestemd, maar je kon alleen kiezen uit kutnummers.
Oud 27-11-2010, 12:50
Martiño
Martiño is offline
Internet <3 Alle sinterklaasaankopen lekker vanuit je luie stoel doen...
Oud 27-11-2010, 13:42
Tink*
Tink* is offline
Oh joy, het was Sinterklaas in het winkelcentrum hier.
Oud 27-11-2010, 13:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh joy, het was Sinterklaas in het winkelcentrum hier.
Citaat:
Internet <3 Alle sinterklaasaankopen lekker vanuit je luie stoel doen...
Dit is de eerste sinterklaas dat ik niet loop te stressen om alles op tijd gekocht te krijgen.
Oud 27-11-2010, 13:47
Tink*
Tink* is offline
Ja, maar ik was er gewoon om boodschappen te doen. En voor make-up. :')

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten