Advertentie | |
|
![]() |
|
In map: Operation Battleaxe
Ik was aan het vliegen in een Spitfire die ik als Duister van de Britten had gestolen.. Ik werd achterna gezeten door een gestolen Duitse vliegtuig waar ik de naam niet van weet En ik kreeg hem maar niet achter me weg.. Ik vloog richting vliegveld van Britten.. Stijgt er een andere Spitfire op.. die ziet mij.. draait om en begint recht voor mee een aanval in te zetten.. Ik wilde hem ontwijken dus ik vlieg omhoog waardoor die voor mij zat rechtdoor vloog tegen de andere die achter mij zat aan Ik hoorde toen een crah maar wist niet zeker wat het was Stond er opeens bovenin; "<naam> has killed a teammate <andere naam> is no more <andere naam> has killed a teammate <naam> is no more" En ze begonnen tegen elkaar te vloeken dus toen wist ik dat ze tegen elkaar aan waren gevlogen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En er komt ook een mapeditor emt patch 1.2 uit had ik gelezen op gamer.nl Goed nieuws dus, vooral als je al uitgekeken bent op ale mappen, maar denk dat ik ze nog niet eens allemaal gekeken heb. Iig kwam ik laast in een kleien map Berlij was het geloof ik, waar ik nog nooit in gespeeld had
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb een Pentium 3 866 Mhz |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
rem *** Generated *** game.setGameDisplayMode 1024 768 16 0 game.setDetailTexture 4 game.setShadows 0 game.setEnvironmentMapping 0 game.setGraphicsQuality 2 game.setLightmaps 1 game.setRenderWhenSpawnMenu 1 game.setMenuViewdistance 90 game.setEffectsQuality 2 game.setPerformance 0 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
$instal dir battlefiel\Settings\Profiles\&jouw username\Video.con Met kladblok kan je het openen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik koop over 1.5 maand 256 mb bij.. dat moet het doen ![]() Als je een screenshot maakt, moet je die dan benoemen naar een .jpg file ofzo? want ik kan ze niet zien..
|
damn er is een wonder geschied.. ik zet mn resolutie van 800x600 naar 1024x768 (tjah ik dacht ik begin bescheiden) ik gebruik wat andere settings (dezelfde als eerder in dit topic vermeld) En het spel loopt als een trein.. Ik begrijp er niks van.. geen begin lag meer.. sneller laden..
ik gebruik zwaardere settings en het spel loopt beter ![]() iemand daar een verklaring voor??
|
jeeeeh ik heb m, echt vet spel
![]() zat me alleen wat af te vragen over de view disctance. Die heb k nu op 100% staan maar nog steeds heb k mist en niet al te veel zicht. Nou zag k ergens gasten die view disctance 100,400, 1000 ofzo hadden. Moet ik dat ergens anders instellen dan dat video menu, of zie ik gewoon wat over het hoofd ![]() bvd
|
Die "fog" hoort in het spel zelf
Stel je voor dat een sniper geen fog zou hebben.. die heeft dan overzicht op de helft van de meeste mappen.. Maar er zijn al "cheats" om die fog uit te zetten Mij maakt het niet veel uit.. als je dat doet om te snipen vind ik het ontzettend lame.. ook mensen in AA posts hebben er dan dikke voordeel |
![]() |
||
Citaat:
Alleen op grote mappen heb ik het ook weleens dat als ik opstijg mn computer gewoon hangt totdat ik neer ben gestort.. Maarja als ik eenmaal in de lucht ben dan laat ik dat merken ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoe kan je precisie bombardementen uitvoeren ?? ik kan alles met het vliegtuig loopings.landen op vliegdekschip enz maar precisie bombardementen NEE. HOE ?? ![]() Als je met je vliegtuig in de hangar vliegt dan gaat ie niet kapot kan dat ??
|
Bombing staat dafault op MOUSE 2
Maar ik heb het op me rechter Ctrl staan Ik vlieg en bombardeer met toetsenbord maar Dogfights doe ik met toestenbord en muis ![]() In de hangar word je vliegtuig automatisch gerepareerd dus dat kan wel kloppen ja... moet je wel goed kunnen mikken wil je een landing maken in dat hangar ![]() En als je beschoten word weet ik niet of het snel genoeg is om het te repareren ![]() Maar iig die bombs staan dafault op MOUSE 2 (rechter muisknop dus) |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, de ene zegt weer dat het een cheat is, en de ander weer niet. We moeten gewoon afachten wat EA sports doet, wat verschillende mensen hebben er ook al emailtjes naar gestuurd ![]() ©Van het Got forum Citaat:
|
![]() |
|
hmz probleempje. Dr klopt iets niet met mn geluiden. De stemmen lijken net van die baby donald duck stemmen, en tis nog onverstaanbaar ook:\
k heb dit probleem ook bij mafia. Ik dacht dus eerst dat het was door de illegale versie, maar bij n vriend doet ie t wel goed(ook ill.)Ligt dit misschien aan mn geluidskaart?
||
Citaat:
serieus, draait dat soepel? kan toch bijna niet =// of je bent heel snel tevreden heh (ik zeg 10 fps max ![]()
||
Citaat:
ILLEGALE versies of vraag naar een probleem met een illegale versie mag niet op dit forum. sory maar ik wordt hier een beetje wild van.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Operation Flashpoint 2, Battlefield 2, Grand Theft Auto San Andreas en Mafia 2 tommiegun | 26 | 26-05-2004 09:19 | |
Games |
battlefield.....Hoe kom ik in een onderzeeer? musicman | 2 | 04-04-2004 20:58 | |
Games |
Battlefield Vietnam Synoniem/look-a-like tommiegun | 0 | 18-02-2004 16:40 | |
Games |
Battlefield help nickèsz | 3 | 21-12-2003 20:15 | |
Games |
battlefield 1942 -<[ stuntteam ]>- sharkyshark | 22 | 01-03-2003 20:06 | |
Games |
battlefield 1942 slipkit | 19 | 07-11-2002 19:39 |