| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Lijkt me wel lastig voor ze, want die beesten zitten werkelijk overal en apen hebben geen stofzuigers of glazen (en emmers).
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
super awesome was dat, want hij kwam niet in mijn kamer maar had wel superveel eten.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Meestal
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik vind alle spinnen vies-eng, maar als ik droom over spinnen, zijn het altijd tarantula's die over me heen lopen, heel soms zijn het kleinere spinnen.Overigens zou ik alle HP boeken op de emmer zetten en wachten tot Kazet thuis komt hier kan dat helaas niet, mijn moeder woont hier niet meer en mijn pa is net zo bang voor spinnen en insecten als ik (maar hij doet altijd macho met 'hij zit mij niet in de weg' ).
|
|
|
Verwijderd
|
Galakaartje in de pocket en 25 euro armer. Nou ja eigenlijk 50, want een vriendin had geen geld maar wild wel mee. En als ze weer loon krijgt krijg ik het terug. Dus volgende week.
Ik ben echt 1,5 uur lang weggeweest zie ik nu, voor een paar broodjes en het kaartje. ![]() Mijn nieuwe record zolang mogelijk over iets doen. |
|
|
|
Verwijderd
|
De enige jongen van koor is boos op me, omdat ik hem niet wil ophalen vanavond.
![]() 2 redenen waarom niet. 1: ik woon aan de andere kant van de stad-dorp. 2: dan moet ik veel vroeger vertrekken, omdat meneer minstens 10 minuten van te voren aanwezig wil zijn. En iedereen komt altijd standaard 10 minuten te laat, ook de dirigent. |
|
|
|||
|
Citaat:
<3 Er is echt ECHT wel een verschil tussen zo'n beest en vieze kruisspin of zo. ![]() Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik weet niet wat er mis is met die klotearm van me, maar hij wordt met het uur stijver en pijnlijker. Autorijden is niet tof, volledig buigen en strekken wil ook niet meer zo. Wordt leuk om dadelijk met mijn naaimachine te gaan slepen en de les te volgen. En ik heb bij mijn weten (maar zo betrouwbaar is dat niet) niks gedaan dat dit veroorzaakt kan hebben en er zijn ook geen blauwe plekken.
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|