Oud 19-01-2016, 09:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik mocht het niet terugzetten in koelkast. Ze denken dat ik aids heb ofzo
Ze weten niet dat je aids niet krijgt door uit hetzelfde glas te drinken?
Advertentie
Oud 19-01-2016, 09:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tussen mijn 13e en 16e heb ik echt achterlijke hoeveelheden energydrankjes weggetikt. Het is een wonder dat ik daar nooit ziek van ben geworden.
Is het eigenlijk wel zo slecht voor je als wordt gezegd?
Citaat:
Waarom zoek je overal iets achter eigenlijk? Ik denk dat nemen ooit ontstaan is, de jeugd van recent heeft daar geven tegenover gezet zonder dat iemand zich bewust dingen afvroeg. BOEIEND!
taal ontstaat meestal niet willekeurig. Waar komt "nemen" of het Renaissancistische "to have" dan vandaan? Blijkbaar pak je iets af van een vrouw die je neemt.
Oud 19-01-2016, 10:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe gevaarlijk zijn energiedrankjes 'als wordt gezegd'? De enorme hoeveelheid suiker zorgt voor een torenhoge bloedsuikerpiek, de caffeïne is verslavend as fuck en als je gevoelig bent voor hartaandoeningen, medicatie gebruikt en whatnot riskeer je een hartaanval.
Oud 19-01-2016, 10:32
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb rugpijn
Oud 19-01-2016, 10:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blijf bewegen! Ik ging vorige week door mijn rug en kon echt amper lopen maar na een uur rondstrompelen op werk was het al iets beter.
Oud 19-01-2016, 10:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb behoefte aan een rustige dag maar volgens mij moet ik toch nog best veel doen.
Oud 19-01-2016, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ze weten niet dat je aids niet krijgt door uit hetzelfde glas te drinken?
Serieus is dat zo?
Oud 19-01-2016, 11:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb behoefte aan een rustige dag maar volgens mij moet ik toch nog best veel doen.
Moet dat van jezelf? Want dan kun je er ook gewoon schijt aan hebben en chillen
Oud 19-01-2016, 11:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alles wat niet perse nu en door mij gedaan moet worden ga ik maar even skippen idd.
Oud 19-01-2016, 11:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Serieus is dat zo?
HIV gaat niet via speeksel.
Oud 19-01-2016, 11:35
WolterB
WolterB is offline
3 dagen last van storingen in het computersysteem, ik ben er behoorlijk klaar mee
Oud 19-01-2016, 11:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Colbertje kan eigenlijk wel en ik heb nog een mooie panty zonder ladders dus alleen nog een topje nodig. Scheelt weer
Oud 19-01-2016, 12:19
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Serieus is dat zo?
lol
Oud 19-01-2016, 12:41
Verwijderd
Oh er staat twee keer niet in die zin
Oud 19-01-2016, 14:05
Elin3
Elin3 is offline
Vanmorgen werd mijn glasvezelaansluiting verplaatst. Nu komt het op een andere plek het huis in, maar heb ik nog steeds een gat in de buitenmuur waar de oude aansluiting zat. Prusters
Oud 19-01-2016, 15:12
Verwijderd
Ik ben uit. Zal ik ook proberen of ik op het ijs kan springen?
Oud 19-01-2016, 15:14
Verwijderd
Alleen als je het filmt.
Oud 19-01-2016, 15:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik was trouwens bij de dierenarts gisteren en ik vroeg naar iets voor hare majesteit wat kalmerend werkt, maar daar moest ik dus voor met de dierenarts overleggen. Lekker omslachtig, maar goed
Oud 19-01-2016, 15:21
Macrador
Macrador is offline
Vind je het gek dat je niet zo maar kalmeermiddelen krijgt of wat bedoel je?
Oud 19-01-2016, 15:22
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik was trouwens bij de dierenarts gisteren en ik vroeg naar iets voor hare majesteit wat kalmerend werkt, maar daar moest ik dus voor met de dierenarts overleggen. Lekker omslachtig, maar goed
Je was bij de dierenarts en moest met de dierenarts overleggen? Lijkt me juist hartstikke handig

Of bedoel je dat je er zonder afspraak naartoe was gegaan?
Oud 19-01-2016, 15:23
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het idee dat een vrouw iets verliest als ze als heeft en een man iets verdient is ook behoorlijk ongelijk en achterhaald. Waarom ben je het niet eens met de inhoud van dat artikel?
Oei, ik geloof dat ik die eerste zin niet helemaal vat...

En wat ik vooral opvallend vind aan dat artikel is dat het wat mij betreft weer erg vergezocht is. Precies wat deadlock zegt: je kan jezelf ook gek maken door overal iets achter te zoeken.

In dit geval kan geven en nemen ook simpelweg te maken hebben met

- geven: de man maakt een beweging naar de ander toe en steekt iets van hem in haar
- nemen: de vrouw ontvangt zijn lid
Oud 19-01-2016, 15:24
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
In dit geval kan geven en nemen ook simpelweg te maken hebben met

- geven: de man maakt een beweging naar de ander toe en steekt iets van hem in haar
- nemen: de vrouw ontvangt zijn lid
Ja, dit dus.
Oud 19-01-2016, 15:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vind je het gek dat je niet zo maar kalmeermiddelen krijgt of wat bedoel je?
Ik vond het een beetje vreemd dat ik daar dan een telefonisch consult voor moet hebben, als de baliemedewerkster ook zo bij alle gegevens over de kat kan.

Citaat:
Je was bij de dierenarts en moest met de dierenarts overleggen? Lijkt me juist hartstikke handig

Of bedoel je dat je er zonder afspraak naartoe was gegaan?
Ik was bij de praktijk om kattenvoer te halen, en toen ik er naar vroeg moest ik van de assistente/ baliemedewerkster maar bellen als er telefonisch spreekuur was, en dan de vraag nog een keer stellen.
Oud 19-01-2016, 15:30
Macrador
Macrador is offline
Is je kat zo onrustig?
Oud 19-01-2016, 15:31
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
taal ontstaat meestal niet willekeurig. Waar komt "nemen" of het Renaissancistische "to have" dan vandaan? Blijkbaar pak je iets af van een vrouw die je neemt.
Dus newspeak?
Oud 19-01-2016, 15:33
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik vond het een beetje vreemd dat ik daar dan een telefonisch consult voor moet hebben, als de baliemedewerkster ook zo bij alle gegevens over de kat kan.
Vind je het ook gek dat een doktersassistent je niet zo een recept voor iets geeft? Of liggen de eisen voor (huis)dieren lager dan voor mensen?
Oud 19-01-2016, 15:34
aumgn
aumgn is offline
In Schijndel zeiden we, heel progressief, 'zou je haar geven?'
Oud 19-01-2016, 15:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vind je het ook gek dat een doktersassistent je niet zo een recept voor iets geeft? Of liggen de eisen voor (huis)dieren lager dan voor mensen?
Ik ging er vanuit dat het makkelijker zou zijn, omdat hier op het forum twee dames spontaan riepen "Dan moet je Feliway halen", en bij Petsplace gewoon online te bestellen is. Het is ook niet of je voor valeriaan of paracetamol een recept nodig hebt bij de apotheek
Oud 19-01-2016, 15:46
Verwijderd
Ik wist ook niet dat je voor Feliway een recept nodig hebt. Is het niet gewoon bij een goede dierenzaak te krijgen?
Oud 19-01-2016, 15:46
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik ging er vanuit dat het makkelijker zou zijn, omdat hier op het forum twee dames spontaan riepen "Dan moet je Feliway halen", en bij Petsplace gewoon online te bestellen is. Het is ook niet of je voor valeriaan of paracetamol een recept nodig hebt bij de apotheek
Misschien had je daar specifiek om moeten vragen? Want "iets kalmerends" kan net zo goed een sterk medicijn zijn
Of misschien werkt je dierenarts niet met Feliway.
Oud 19-01-2016, 15:54
Macrador
Macrador is offline
Kan je je kat niet gewoon buiten gooien voor een halve dag?
Oud 19-01-2016, 15:55
Durian
Durian is offline
Scheisse, UvA 814 aanmeldingen voor GNK :')
Oud 19-01-2016, 15:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan je je kat niet gewoon buiten gooien voor een halve dag?
Mijn kat is bejaard en stijf en lijkt een beetje te gaan dementeren. Ik wil haar liever niet in een vreemde buurt buiten gooien, zeker niet 's nachts (de momenten dat ze onrustig is). Er zijn hier vrij veel katten in de buurt en mijn kat is echt een held op sokken. Ben veel te bang dat ze van het balkon springt er niet meer op kan komen en de weg naar huis dan niet meer kan vinden
Oud 19-01-2016, 16:01
Macrador
Macrador is offline
Ook enig idee waarom ze 's nachts onrustig doet?
Oud 19-01-2016, 16:02
Elin3
Elin3 is offline
Omdat ze niet bij mij kan komen, denk ik. Soms is ze me in huis ook even kwijt en dan jankt ze ook keihard, tot ik haar roep en dan is het weer goed.
Oud 19-01-2016, 16:09
df
df is offline
Citaat:
In Schijndel zeiden we, heel progressief, 'zou je haar geven?'
In Rotterdam ook, invloed van de Marokkaanse medemens volgens mij.
Oud 19-01-2016, 16:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ook enig idee waarom ze 's nachts onrustig doet?
Het is ook wel iets van demente katten. Mijne deed het ook zonder aanwijsbare reden.
Oud 19-01-2016, 16:32
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
In Rotterdam ook, invloed van de Marokkaanse medemens volgens mij.
Zo zie je maar, Marokkanen zijn heel respectvol richting vrouwen.
Oud 19-01-2016, 16:33
Tigerly
Tigerly is offline
Ik zou echt een moord doen voor een stevige massage.
Oud 19-01-2016, 16:37
Macrador
Macrador is offline
Even iemand lief aankijken of bier geven?
Oud 19-01-2016, 16:37
Abby.
Abby. is offline
Pff, twee uur wachten tussen theaterlessen in Leerdam (aan volle groepen) en m'n (drukke) productieklas in de middag, zijn altijd zo killing. Ik neem me telkens voor om nuttige dingen te gaan doen, maar ik zit hier letterlijk in slaap te vallen. En nu moet ik over tien minuten beginnen en ik ben echt volledig ingekakt.
Oud 19-01-2016, 16:42
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik zou echt een moord doen voor een stevige massage.
ik doe het zonder dat je een moord hoeft te plegen bby
Oud 19-01-2016, 16:45
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ok, 19:30 bij mij?
Oud 19-01-2016, 16:47
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jij durft Tigerly sowieso niet eens een hand te geven!
Oud 19-01-2016, 17:03
Miekje*
Miekje* is offline
Meestal wordt een feliway op aanraden van de dierenarts verkocht, maar hij wordt ook wel zo meegegeven. Het verschilt per praktijk of dat in overleg met de dierenarts moet
Oud 19-01-2016, 17:09
Macrador
Macrador is offline
Wat is feliway?
Oud 19-01-2016, 17:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat is feliway?
Een ding voor in het stopcontact wat dan kat-eigen stofjes verspreid waar de kat zen van zou moeten worden. Een soort stopcontact-luchtverfrisser, maar dan met andere inhoud
Oud 19-01-2016, 17:35
Macrador
Macrador is offline
Oh klinkt een beetje als gezever voor mij
Oud 19-01-2016, 17:37
Verwijderd
Citaat:
But I gave her the D!

Maar nee ik denk niet dat het gaat om afpakken. Mag je een vrouw straks niet meer mee uit eten nemen omdat je dan iets van haar afpakt? Taal is niet zo eenvoudig zoals jij het hier nu doet lijken.
Oud 19-01-2016, 17:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh klinkt een beetje als gezever voor mij
Vind jij het ook gezever dat jij door de geur van Koekje haar aantrekkelijk vindt?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten