Oud 08-10-2002, 19:54
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
ambrosia ...
done
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 08:19
Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb geen foto's want ik heb noch een digicam noch een scanner. Tjah en prijzen heb ik mijn gedachten nog niet over laten gaan. 30 € voor de rok en 20 voor het jasje denk ik, allebei nog zeer goede kwaliteit (logischerwijze ga je hier geen rotzooi lopen aanprijzen )
Oud 10-10-2002, 16:37
Bitchy16
Bitchy16 is offline
Hallo hallo, ik heb een hele aparte en coole broek in de aanbieding, van het merk S U R E maatje 36, hij is best strak van boven en de pijpen lopen wijd uit. Ik heb ´m gekocht voor 59,95 euro, en ik wil er graag 30 voor terug hebben.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 08:57
Gwen.
Gwen. is offline
Angela, ik kan dat jasje wel meenemen maadag, dan kan je hem passen. Het is btw een "thermovest", dus lekker voor de winter. Hij is niet bizar dik hoor.
Oud 17-10-2002, 10:33
Gwen.
Gwen. is offline
Wil echt niemand die geweldige mooie rok kopen van me?
Oud 17-10-2002, 11:17
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Angela, ik kan dat jasje wel meenemen maadag, dan kan je hem passen. Het is btw een "thermovest", dus lekker voor de winter. Hij is niet bizar dik hoor.
ow had ik nie gelezen sowwy.. ennuh ik was dr ook nie (tentamens + troubles) khoop dat je dr nie voor niks mee hebt lopen sjouwen... ennuh andere keer misschien ofzow.. kwil um toch wel eerst zien als ik um zou willen kopen dus..
Oud 17-10-2002, 11:26
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Roxy schreef:
ow had ik nie gelezen sowwy.. ennuh ik was dr ook nie (tentamens + troubles) khoop dat je dr nie voor niks mee hebt lopen sjouwen... ennuh andere keer misschien ofzow.. kwil um toch wel eerst zien als ik um zou willen kopen dus..
Ik had gelezen dat je niet kwam en het was ook juist om hem e laten zien. Ik verwcaht niet dat iemand iets koopt vanuit een vage bescgrijving.
Oud 17-10-2002, 15:48
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Oew, heb je die nog?
olga wilde die hebben?
toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic