Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben Bumpie, want Bumpie is een spelletje wat wij op ons eerste computertje (heel lang geleden) speelden. Een balletje stuiterde rond en daarmee moest je snoepjes enz. pakken. Daarom en omdat dat een best schattige (vind ik zelf) naam is.
|
Verwijderd
|
Bumpy's Arcade Fantasy is een heel erg ruig spel! Ik speel het soms nog bij mijn vriendin op haar computer.
Als het goed is, kan je hem downloaden door op het plaatje te klikken. (Dat werkt dus niet). Als je hem graag wilt hebben, moet je even hier naar toe gaan. LUH-3417 |
![]() |
|
![]() |
Eerst had ik "Hellup" maar dat werd geterroriseerd door mijn zus, dus heb ik een nieuwe aangemaakt, pure evil.
pure evil komt van een nummer van Iced Earth. Een van mijn beste vrienden vond dat nummer wel bij me passen en ik vind het gewoon een te gaaf nummer ![]()
|
![]() |
In het echt heet ik Annelies (Lies), daar ben ik eigenlijk niet echt tevreden mee, ik vind het zo´n ouderwetse naam
![]() Hier heet ik dus MoonMonkey, daar zit niet echt een diepe betekenis achter eigenlijk (ook al zou je denken van wel). Ik wilde gewoon iets met maan/moon in maan naam ( ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey hey, in het echt heet ik Vera, ik ben meer dan tevreden met mijn naam want ik vind het een mooie naam. (thanks mam and dad!) Mijn naam wordt wel eens vervormt naar Veer, Veertje, Peer, Peerje, Pereboom enz
Donsveertje heeft eigelijk mijn exvriend verzonnen. Hij heeft het ook lan, heel lang geleden op DoP gepost en het omschreven. Ik zal het even Kopieren.... Omschrijf jullie mooiste kus eens! mijne: Zo zach als een donsveertje dat op dons viel! greetz Sharky In ieder geval mijn aller eerste zoen was het niet maar wel de eerste zoen met dat meisje..... Het was de eerste keer dat een meisje gelijk vanaf het begin perfect zoende zonder anwijzingen te hoeven geven... naja bdankt.. greetz Sharky Dat meisje, je raad het al, dat was ik dus...... groeten Vera |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, toen ik elf was vond ik James Bond nogal cool. Toen heb ik er op de chatbox 18 van gemaakt, en later werd mijn e-mail dus ook James_18cm_Bond@hotmail.com. Totdat een jaar of anderhalf geleden mijn ex eens een gekke meting deed en er iets heel anders uitkwam. In een impulsieve bui heb ik het aantal centimeters - van het puntje van je rechtermiddelvinger tot aan de eerste moedervlek daaronder op die hoogte
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heet kimberley in het echt, en eigenlijk ben ik best tevreden, ik had het erger kunnen treffen. Voluit heet ik eigenlijk Kimberley Michelle, maar gewoon Kimberley, maar iedereen noemt me Kim, Kimmie. Das leuker, vind ik.
![]() Ik kom aan mijn nickname Twijg, doordat ik ver voorbij het diepe woud las, en die gaat natuurlijk ovet Twijg, die op zoek gaat naar ze vader diepe woud, en ik vond Twijg zo'n schattige naam! Vandaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Qamra (Evil-Cherry) en ik hadden het sowieso al over namen veranderen, toen er een punknamen-topic op DK kwam. (irl-naam werd getransformeert tot punknaam) EC kreeg Queaffy, en ik iets wat niet herhaald hoeft te worden. ![]() Wilden toen allebei een nick met een Q, en gingen toen zoeken.. (kwam eerst nog met dingen als Queenie ed ![]()
|
heey, ook fan van charmed??
Me to!!! Dan vind je het zeker wel jammer dat prue dood is ![]() Mijn favoriete *boeiend* is Phoebe! Ik was ff blij dat ik een bondgenoot had, maar let verder niet op mij, k ben een klein beetje zenuwachtig maar ![]() Ik ga zo horen of ik geslaagd of gezakt ben, vandaar |
![]() |
|
Verwijderd
|
arachnea ,
ik maakte voor het eerst kennis met arachnophobia , eerst (lang lang geleden) had ik niet door dat dit spinnen vrees was , en dacht ik dat dit gewoon een naam was (dom dom dom) , en zo gebeurde het dat ik overal arachnophobia opschreef (mooie naam trouwens) jaren later kwam er een strip uit , arachnea , van thorgul , het gaat over een soorte van spinnenvrouw . omdat ik eigenlijk vroeger (haha ik was een raar kind hoor) soms zo spinnen hun poten uit trok en zulke dingen , heb ik mijzelf nu dus benoemd tot spinnenvrouw . jajah ![]() |
![]() |
|
nou.. ik heet marieke en ik kom uit de alblasserwaard. dat is op zich niet helemaal boerderij ofzo, maar op een gegeven moment had ik een heel leuk, maar wel beetje kak, vriendje in utrecht, en die noemde mij dus meriekuh-boerinneke. dat vond ik nogal lang dus.. meriekuh
|
Sherco...
Ik wou eigenlijk Shadow of Raven, die nicks gebruik ik vaak, maar die waren al bezet. Nou heeft mijn vader een trial motor (Voor de mensen die niet weten wat trail is ---> EuroSport) van het merk Sherco. Hij gebruikt het woord Sherco dan ook als wachtwoord en dat stond op een papiertje dat naast de computer lag. Ik vond het wel een leuke naam, vandaar ![]()
|
Ik vond sustulum wel origineel klinken en moest toch iets bedenken voor mn hotmail. Omdat niels@hotmail.com al bezet was bedacht ik me iets wat wel latijn zou klinken. (khad net 2 lessen gehad ofzo). Maar verder ben ik uitermate tevreden met Niels als naam, beetje jammer alleen dat er veels te veel naamgenoten rondlopen
![]()
|
![]() |
heet eigenlijk Isabel maar thuis noemen ze me Isabel als ze kwaad op me zijn, of ik heb iets verkeerd gedaan, is dat niet zo dan noemen ze me belle dus vandaar maar liever belle... en belleke omwille van de naam belle die al bestond denk ik...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex puber-8 | 3 | 16-11-2011 14:48 |