Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wil best een foto van mijn momenteel-tamelijk-droom-jongen erop zetten maar dat valt op, geloof ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() christina ricci is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze heeft wel puistjes... of zijn dat schoonheidsvlekjes? ![]() @ Krummeltje: kijk dan eens naar deze foto. [beetje groot/lang, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen] ![]() Haar ogen, haar lach, haar haren en... alles! ![]() ![]() Ach, en waarschijnlijk zie ik het alleen (en nare man)... ieder zijn eigen smaak, het ging over MIJN droomvrouw. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Femke Halsema zo mooi, ten eerste vanwege haar uiterlijk. Ik val op meisjes met donker haar, dat heeft zij, en een bepaalde intelligente uitstraling. Ze moet pittig overkomen, misschien zelfs ronduit fel. Dat vind ik fantastisch. Natuurlijk speelt bij haar ook haar achtergrond mee, het gedachtengoed wat ze vertegenwoordigt, de positie die ze bekleedt. Het is een combinatie van factoren. @Anneee: ze is ooit 'ns bij ons op de uni geweest voor een debat, en ze is inderdaad *mooi* IRL ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Brandon Boyd is idd errug mooi en Anthony Kiedis soms ook maar ie was mooier met z'n lang haar.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 13:52. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |