Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 10:42
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Effeks schreef op 21-04-2003 @ 11:39:
[afbeelding]
Dixie toiletten gooien (of inhoud daarvan), veel beter
schijt van hun eigen ras, kan niet beter
nee we laten ze schrikken.. We gooien poep van alle rassen van de hele wereld over ze heen.. Dan voelen ze zich pas bepoept.
Oud 21-04-2003, 10:42
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:22:
Helaas ging de demonstratie in Apeldoorn (redelijk dicht in de buurt) van de NVU op het laatste moment niet door. Ik had wel zin in wat old-fashioned straattheater.
dat sfeertje wat er toen hing was niet al te best nee
Oud 21-04-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 21-04-2003 @ 11:42:
dat sfeertje wat er toen hing was niet al te best nee
Ja, ik was nog van plan om te gaan met wat vrienden...niet om te rellen hoor, gewoon om toe te kijken

Tis weer eens wat anders dan gillende LPF-stemmers op de buis...maarja, in beide gevallen komt het eigenlijk neer op leedvermaak
Oud 21-04-2003, 10:46
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:44:
Ja, ik was nog van plan om te gaan met wat vrienden...niet om te rellen hoor, gewoon om toe te kijken

Tis weer eens wat anders dan gillende LPF-stemmers op de buis...maarja, in beide gevallen komt het eigenlijk neer op leedvermaak
Nieuwe vorm van ramptoerisme
Oud 21-04-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
servatia schreef op 21-04-2003 @ 11:26:
We zouden ze es een dagje naar een concentratie kamp moeten sturen.. (inclusief soldaten etc) kijken hoe neo ze dan nog zijn.
Inclusief martelingen *denkt aan tuinslangscène Soldaat van Oranje*
Oud 21-04-2003, 10:51
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-04-2003 @ 11:50:
Inclusief martelingen *denkt aan tuinslangscène Soldaat van Oranje*
Nou ja martelingen zou ik uit instinct mee instemmen, maar dan doen we hetzelfde als mister HITLER. en dat is niet goed.
Oud 21-04-2003, 10:54
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:44:

neh, twas op de dag van de vorige meeting, kheb maar een trein eerder gepakt

was wel verstandig gezien het baksteengehalte een uur later...
Oud 21-04-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:22:
Helaas ging de demonstratie in Apeldoorn (redelijk dicht in de buurt) van de NVU op het laatste moment niet door. Ik had wel zin in wat old-fashioned straattheater.
dope-uh avatar anyway
Oud 21-04-2003, 10:59
wesley
wesley is offline
Citaat:
Kehterss schreef op 17-04-2003 @ 11:08:
Mensen die Lonsdale dragen hoefen niet meteen tegen buitenlanders te zijn... Het wordt al snel met elkaar vergeleken hier in Nederland.... Ow hij draagt Lonsdale DUS hij is tegen buitenlanders en DUS hij is dom... Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn!

Een voorbeeld;
Op het moment zijn er allemaal Engelsen in ons dorp. Ze slapen hier in gastgezinnen en spelen de hele week korfbal... Een meisje daarvan heeft een heel pak van Lonsdale... Ik heb haar erop aangesproken of ze wel weet hoe de meeste mensen in Nederland tegen dat merk aankijken... Ze wist er helemaal niks van, vertelde dat ze goede vrienden had die turks waren en marokkaans en dat daar dus helemaal geen bedoeling van was..
Nadat ik een tijdje met er gesproken had vertelde ze dat ze universiteit deed...

Zo ken ik ook een jongen uit mijn dorp die nog steeds gabber is.. gaat naar alle feesten en draagt LONSDALE!... hij studeert geneeskunde aan de universiteit..

Zo zie je maar weer dat niet iedereen die dat merk draagt een grote neonazi is. Tuurlijk je hebt er verkeerden tussen en die zullen er altijd blijven, maar gooi ze niet in hokjes.!

En dan zeggen ze ik heb toch een neger als vriend,
alsof je daardoor opeens dan meer respect mee hebt verdiend.
Oud 21-04-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
servatia schreef op 21-04-2003 @ 11:51:
Nou ja martelingen zou ik uit instinct mee instemmen, maar dan doen we hetzelfde als mister HITLER. en dat is niet goed.
Idd, maar het was ook niet serieus bedoeld.
Oud 21-04-2003, 11:51
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Zo ken ik ook een jongen uit mijn dorp die nog steeds gabber is.. gaat naar alle feesten en draagt LONSDALE!... hij studeert geneeskunde aan de universiteit..
Mijn vader is sinterklaas, en mijn moeder is aphrodite

Citaat:
Nadat ik een tijdje met er gesproken had vertelde ze dat ze universiteit deed...
toevallig
Oud 21-04-2003, 13:39
meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-04-2003 @ 12:35:
Idd, maar het was ook niet serieus bedoeld.
En als het serieus bedoelt was was het nog steeds onmogelijk
Oud 21-04-2003, 13:42
No return
No return is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:26:
Er staat vandaag een bericht in de volkskrant over neonazi's en al hun 'kenmerken'. zo is er bijvoorbeeld het merk Lonsdale. doe er een bomberjack over en voilá: er staat NSDA, alleen nog een P en je hebt Hitlers NSDAP. er is inmiddels nog een kledingmerk: CoNSDAPle... (en dit is geen toeval) het merk zou afgeplakt moeten worden van de politie, maar dit helpt natuurlijk helemaal niets.
nog een kenmerk: witte schoenveters in zwarte kisten of het cijfer 88: de achtste letter van het alfabet: en je hebt Heil Hitler... en zo zijn er nog wel een heleboel te noemen.
ik vind het echt ziekelijk maar er kan niets/weinig aan worden gedaan. als er iets wordt verboden verzinnen ze wel weer iets anders.
wat vinden jullie hier nou van?
tja het is een jammer soort
ik vind ze echt heel hopeloos
gelukkig zijn ze in de minderheid
maar toch het feit dat er een paar van die sick minded gasten zijn is lelijk
Oud 21-04-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
No return schreef op 21-04-2003 @ 14:42:
maar toch het feit dat er een paar van die sick minded gasten zijn is lelijk
Over lelijk gesproken: neo-nazi's zijn zonder uitzondering lelijk, ik heb nog nooit een mooie neo-nazi gezien. Minderwaardigheidscomplex?
Oud 21-04-2003, 16:03
very drunk driver
very drunk driver is offline
vinden de zwarte mensen veel mooier en daarom zijn ze jaloers diep van binnen.
Oud 21-04-2003, 16:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-04-2003 @ 15:13:
Over lelijk gesproken: neo-nazi's zijn zonder uitzondering lelijk, ik heb nog nooit een mooie neo-nazi gezien. Minderwaardigheidscomplex?
da's misschien omdat ze liever aan inteelt doen, en het staat bekend: inteelt levert de lelijkste mensen op, gemengde rassen de mooiste
Oud 21-04-2003, 16:27
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-04-2003 @ 17:07:
da's misschien omdat ze liever aan inteelt doen, en het staat bekend: inteelt levert de lelijkste mensen op, gemengde rassen de mooiste
ghegheghe
Oud 21-04-2003, 16:30
flipm0
flipm0 is offline
je hebt ook goede skinheads! bordeau rode docter martins en geen witte veters maar gele en die skinheads zijn cool! en erg aardig
Oud 21-04-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Maak meer mokkababy's
Oud 22-04-2003, 14:30
SSanne
SSanne is offline
Wat doen de meeste van jullie nou dom dan?
wat heeft nazi en of gabber er mee te maken dat wij dom zijn dan?
helemaal nix er zijn namelijk genoeg gabbers die vwo enzo doen dus dat heeft er nix mee te maken.
jullie vinden ons alleen dom omdat wij uit komen voor onze meningen en jullie dat niet durfen.
en wat maakt het uit dan dat wij een hekel hebben aan buitenlanders en er voor uit komen?
we leven hier in een vrij land en wij hebben vrijheid van menings uiting.
maar dat zullen de meeste van jullie wel niet gewent zijn ofzo omdat je je mening maar voor je moet houden van je ouders, dat hebben ze bij mij ook wel geprobeert, maar dat lukt toch niet zo als jullie zien.
en als jullie zo zielig willen doen en een hekel hebben aan iedereen die iets te zeggen heeft over een buitenlander dan mag je wel een hekel hebben aan bijna alle ras echte nederlanders
masselss ssanne
Oud 22-04-2003, 14:33
SSanne
SSanne is offline
En wie zijn er nou lelijk dan? die buitenlanders toch cker met hun grote neusen en veel te zwart behaarde armen benen buik rug enzzzzzzzz
Oud 22-04-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 22-04-2003 @ 15:30:
masselss ssanne
Mensen die zoveel moeite met Nederlands hebben vind ik dom. Het is bijvoorbeeld mazzel. En je weet zeker niet dat dat een jiddisj woord is? wacht, je weet waarschijnlijk niet eens wat jiddisj is...
Oud 22-04-2003, 14:35
SSanne
SSanne is offline
k wil ut ook wel anders zeggen
maSSheilSS
Oud 22-04-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 22-04-2003 @ 15:35:
k wil ut ook wel anders zeggen
maSSheilSS
Ik vroeg je wat.
Oud 22-04-2003, 15:19
Verwijderd
En als je ook maar de helft van de gruweldaden die de Waffen SS op hun naam hebben staan zou weten zou je niet zo luchtig doen daarover. Achterlijk zwijn.
Oud 22-04-2003, 15:33
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
helemaal nix er zijn namelijk genoeg gabbers die vwo enzo doen dus dat heeft er nix mee te maken.
jullie vinden ons alleen dom omdat wij uit komen voor onze meningen en jullie dat niet durfen.
en wat maakt het uit dan dat wij een hekel hebben aan buitenlanders en er voor uit komen?
maar dat zullen de meeste van jullie wel niet gewent zijn ofzo omdat je je mening maar voor je moet houden van je ouders, dat hebben ze bij mij ook wel geprobeert, maar dat lukt toch niet zo als jullie zien.
en als jullie zo zielig willen doen en een hekel hebben aan iedereen die iets te zeggen heeft over een buitenlander dan mag je wel een hekel hebben aan bijna alle ras echte nederlanders
masselss ssanne
Omdat dit een vrij land is, hebben wij het recht JOU uit te lachen voor je mening.
Als je je eens zou verdiepen in de nazie ideologie, kom je erachter dat het in feite een op bijgeloof, occultisme en negativisme steunende vorm van hersenspoeling is.
Oud 22-04-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
masselss ssanne
Jezus kanker zeg, jij bent echt het meest mongloide boer op aarde! Je kan geen Nederlands, haat buitenlanders omdat er geen een dommer is dan jij, je kunt je mening niet onderbouwen (ik heb al meerdere mensen steeds zien vragen waarom je dan nazi bent, maar waarschijnlijk weet je dat niet eens((of komt het omdat je vrienden het zijn))).
En wat lul jij nou weer over mijn ouders... ken je ze? bellen ze je op als je op vakantie bent? voeren ze je kat? Nee? hoe kan je dan beweren dat mijn ouders hebben geprobeerd mij een mening op te leggen? Mijn ouders hebben mij altijd gepusht om een eigen mening te vormen en daarom weet ik zeker dat ik jou in een debat binnen twee minuten onder tafel lul, want ik heb daardoor ook dus geleerd om mijn mening te onderbouwen.
Als een ras echte nederlander neonazi is dan ben ik voor de uit de weg ruiming van een rasd en da's het jouwe. Wat nazi en of gabber te maken hebben met domheid? Dat kan je toch niet snappen want je bent daar waarschijnlijk te dom voor maar ik zal het proberen. Hitler was joods maar wou joden uitroeien(opzich best dom), jij beweert dat er ook VWO gabbers zijn? Ik heb er in ieder geval nog nooit een gezien.
Ik hoop gewoon het allerliefste dat je binnen een week neergestoken wordt of aangereden wordt door een blanke gast zodat je misschien je eigen huid zal haten (ik neem ten minste aan dat jij net als alle andere nazi's alleen moeilijk doet omdat je je bedrijgt voelt door buitenlanders).
En Volkert verdient veel minder dan 18 jaar!
Oud 22-04-2003, 16:12
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Onee?

Citaat:
Sinds wanneer hebben alle rasechte Nederlanders een hekel aan buitenlanders?
Oud 22-04-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
uhu, en er zijn ook genoeg 'negers' die lief doen toch?

of ben je te overtuigd van de dwaze man met de snor om dit toe te geven?
Oud 22-04-2003, 18:32
on the moon
on the moon is offline
zo ssanne, ik denk niet dat jij het ver zal schoppen bij het Nederlands dictee, en toch beweren dat je een echte nederlander bent he? foei!
Oud 22-04-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 22-04-2003 @ 19:32:
zo ssanne, ik denk niet dat jij het ver zal schoppen bij het Nederlands dictee, en toch beweren dat je een echte nederlander bent he? foei!
Verplicht inburgeren zal ze, dat onaangepaste tuig...
Oud 22-04-2003, 18:47
Verwijderd
[QUOTE]SSanne schreef op 22-04-2003 @ 15:30:

Salaam aleikum SSanne. In het hieronder volgende zal ik je stellingen weerleggen.

Als je eens goed zou lezen en je niet zou bezondigen aan overhaaste generalisaties, waar jullie erg sterk in zijn, zou je er achter komen dat die stelling al bestreden is.

Dat is toch echt maar een klein percentage, sorry.

Nee, ik vind jou dom omdat je zogenaamde mening gebaseerd is op achterhaalde vooroordelen t.o.v. allochtonen en omdat jullie de daden van de nazi's uit de Tweede Wereldoorlog goedkeuren of zelfs ontkennen.

Lees het wetboek eens voordat je je beroept op een grondrecht. De vrijheid van meningsuiting kan beperkt worden als je voor andere bevolkingsgroepen beledigende uitspraken doet of aanzet tot haat t.o.v. andere bevolkingsgroepen.

Dit is wel erg simplistisch gedacht. Een mening baseren op domme vooroordelen en achterlijke ontkenningen doet geen enkel verstandig mens.

Ik ben naar jouw maatstaven een volbloed Ariër en Nederlandser dan molens, kaas en klompen en toch ben ik geen neo-nazi. En ik heb geen hekel aan mensen die iets te zeggen hebben over buitenlanders, zolang dat maar niet beledigende of op vooroordelen berustende uitspraken zijn. Kijk, ik weet ook wel dat er allochtonen zijn die overlast bezorgen en werkeloos zijn maar dat is voor mij geen reden om te denken dat iedere buitenlander zo is. Als je eens de moeite nam om te bedenken hoe het komt zou je niet meer zo praten. En kom niet met je achterhaalde rassentheoriëen over domme Afrikanen, want de Afrikaan Mandela is een toch echt een intelligentere man dan de blanke Adolf Hitler.

masselss ssanne

Beslama.

P.s: doe alsjeblieft eens iets aan je verschrikkelijk slechte Nederlands, de gemiddelde Turk beheerst het Nederlands stukken beter dan jij.
Oud 22-04-2003, 18:49
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Glow schreef op 22-04-2003 @ 19:37:
Verplicht inburgeren zal ze, dat onaangepaste tuig...
ja, dat vind ik nou ook. dan kan ze ook wat meer over de nederlandse geschiedenis leren....alsof wij zo'n vlekkeloos verleden hebben...denk aan nederlands-indië, en ik ben al lang niet meer zo trots op 'mijn volk'. en ze kan leren dat je 'gewent' niet met een t schrijft bijvoorbeeld.
Oud 22-04-2003, 19:07
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:26:
Er staat vandaag een bericht in de volkskrant over neonazi's en al hun 'kenmerken'. zo is er bijvoorbeeld het merk Lonsdale. doe er een bomberjack over en voilá: er staat NSDA, alleen nog een P en je hebt Hitlers NSDAP. er is inmiddels nog een kledingmerk: CoNSDAPle... (en dit is geen toeval) het merk zou afgeplakt moeten worden van de politie, maar dit helpt natuurlijk helemaal niets.
nog een kenmerk: witte schoenveters in zwarte kisten of het cijfer 88: de achtste letter van het alfabet: en je hebt Heil Hitler... en zo zijn er nog wel een heleboel te noemen.
ik vind het echt ziekelijk maar er kan niets/weinig aan worden gedaan. als er iets wordt verboden verzinnen ze wel weer iets anders.
wat vinden jullie hier nou van?
flikker toch op met die bullshit ,hoe vaak heb ik al gehoord dat lonsdale zo slecht is en het alleen voor racisten is.We weten het al wel denk ik een neger met karl en kani is volgens sommigen ook een (zwarte) racist ,flikker toch op man
Oud 22-04-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 22-04-2003 @ 20:07:
flikker toch op met die bullshit ,hoe vaak heb ik al gehoord dat lonsdale zo slecht is en het alleen voor racisten is.We weten het al wel denk ik een neger met karl en kani is volgens sommigen ook een (zwarte) racist ,flikker toch op man
..

Gozer
Wat is je punt nou?
Oud 22-04-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 22-04-2003 @ 19:49:
ja, dat vind ik nou ook. dan kan ze ook wat meer over de nederlandse geschiedenis leren....alsof wij zo'n vlekkeloos verleden hebben...denk aan nederlands-indië, en ik ben al lang niet meer zo trots op 'mijn volk'. en ze kan leren dat je 'gewent' niet met een t schrijft bijvoorbeeld.
Een van de reden waarom geschiedenis eigenlijk een verplicht vak zou moeten zijn. Net als maatschappijleer overigens.
Klein beetje algemene maatschappelijke kennis kan voor sommige mensen geen kwaad..

SSanne, ga nou eens argumenten geven. Breinloos hert.
Oud 22-04-2003, 20:08
Phileine
Phileine is offline
Even serieus :\: interessant. Massa[hysterie] is geschiedkundig een belangrijk punt en dit heeft niet met intelligentie te maken.

"Gabbers zitten nooit op het VWO."

United we stand, not blindly we follow.

Een grote groep gelijkgezinden is de allerbeste manier om iets gedaan te krijgen, hoe humaan-slecht beweegreden en acties ook zijn.

En over de ideologie laat ik me niet uit omdat ik daar te bang voor ben en er te weinig van weet.

Zegt Maureen die wegrent bij groepen neonazi's en Aldibier en die Hitler naargeestig vind.
Oud 22-04-2003, 20:09
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:

ben ik het niet mee eens.
Oud 23-04-2003, 00:01
Verwijderd
Hitler was niet joods sorry.
Oud 23-04-2003, 00:08
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 01:01:
excuses aanvaard
Oud 23-04-2003, 00:26
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 01:01:
hij was wel joods!
1 derde!
Oud 23-04-2003, 00:31
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SSanne schreef op 19-04-2003 @ 22:06:
wat doe jij nou vaag dan?
wrom zou k ergens naar gaan kijken wat jij mooi vindt?
snap jij eigenlijk wel wqaar de film over gaat?
die film is zooo anti nazi!
doe ff normaal mens, denk na wat een pijn je mensen doet door zo te leven!

hier is een advies voor je!
Oud 23-04-2003, 01:52
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 23-04-2003 @ 01:31:
hier is een advies voor je!
[afbeelding]
Echt, ik voeg me hier zo hard bij!
Dood aan SSanne
Oud 23-04-2003, 07:16
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 02:52:
Dood aan SSanne
dat wilde ik niet zeggen, maar het kwam wel op hetzelfde neer, hehehe
(juuuuh, ik ben jarig!)
Oud 23-04-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
on the moon schreef op 23-04-2003 @ 08:16:
dat wilde ik niet zeggen, maar het kwam wel op hetzelfde neer, hehehe
(juuuuh, ik ben jarig!)
Ik had het daarvoor ook al gezegd en wens je een fijne verjaardag

ssterf kanker ssanne!
Oud 23-04-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 23-04-2003 @ 02:52:
Dood aan SSanne
Gefeliciteerd

Waar blijft ssanne nou? Ik verwacht nog altijd een onderbouwing van d'r gezwam..
Oud 23-04-2003, 10:11
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
masselss ssanne
Overigens SSanne... in dit land hebben we ook nog altijd de stelregel dat je iemand respecteert om wie hij of zij is. Dus ik heb respect voor jou hoe jij bent. Maar wist je dat Nazi's voor bepaalde bevolkingsgroepen helemaal geen respect hebben? Beetje raar he...

Overigens is dit naast de vrijheid van meningsuiting één van de grondrechten. Dus zit niet zo te zwammen. Leer eerst hoofdletters enzo te gebruiken...
Oud 23-04-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 23-04-2003 @ 11:11:
Dus ik heb respect voor jou hoe jij bent. Maar wist je dat Nazi's voor bepaalde bevolkingsgroepen helemaal geen respect hebben? Beetje raar he...

hmmm, het enige respect dat ik voor SSanne heb is disrespect
Oud 23-04-2003, 10:35
Cheops
Cheops is offline
Londsdale wil toch zo snel mogelijk van dat imago af? lijkt me ook wel logisch ze hebben nu zelfs een reclame campagne met rudeboy(van Urban Dance Squad)
En mohammed ali , lennox lewis en mike tyson dragen die kleding ook..
Ik vind het jammer dat ze die kleding associeren met nazi's, ik vind het namelijk echt een mooi merk en ik zou het ook echt wel dragen als niet al die ponk-nazi's ook zulke kleding aantrokken..
Want als ik nu over straat loop en ik zie iemand met een lonsdale trui ofzo dan associeer ik die gast toch onbewust met een neo-nazi terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn..

i fucking hate nazi's
Oud 23-04-2003, 11:29
Verwijderd
het feit dat je jezelf al "nazi" noemt spreekt boekdelen.

op een gegeven moment kom je er misschien nog wel achter dat je net als iedereen 'mens' bent
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten