Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was ik maar half zo cool als jij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo ging machlas bij Ajax makkelijk liggen in het strafschopgebied en heeft Leonardo bij Feyenoord aan een briesje genoeg om op de grond te liggen om het uit te schreeuwen van de pijn. |
![]() |
||
Citaat:
Kwas ff een weekendje weg.. Kzag dat iemand zich heeft opgewerkt tot meest gehate forummer... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind Rivaldo de meest gehate voetballer. (Denk aan WK 2002 tegen Turkije.) Ik vind dat echt een arrogante kwal. En moet je zien wat er nou van over is: hij is nooit meer in het nieuws en speelt ook bijna nooit meer.
Verder is Inzaghi ook een sukkel. Hij loopt constant buitenspel en dat is echt heel irritant. Begint de wedstrijd net leuk te worden, loopt die kerel weer buitenspel. ![]() Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 21:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zag hier trouwens de namen staan van Puyol, Maldini en Michel Salgado... maarre hoe kan je die spelers nou haten?
![]() Ze zijn stuk voor stuk TOP Oh jah nog ff een speler toevoegen aan mijn lijssie (met bowyer, rivaldo, totti, figo en van hooijdonk): Vitor Bahia van Porto --> hij zou geschorst moeten worden voor die schwalbes tegen Celtic in de Uefa-Cup Finale... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je vergist je... ![]()
|
De Kakkerlak die Sibon op zn neus sloeg! Want Heerenveen gaat gewoon lekker 3e worden dit jaar! Maar zonder Sibon gaan ze misschien nog wel wat punten verliezen
![]() |
![]() |
|
Als er nou iemand is die niets te doen heeft.. Kandie vast wel even alle namen in een lijst zetten en een klassement opmaken van de meest gehate voetballer
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
de meeste voetballers zijn arrogant en matenaaiers, tegenwoordig gaan ze allemaal liggen als ze denken dat ze iets voelen. de ergste vin ik
zo ongeveer heel de Real Madrid selectie (figo omdat je het gewoon nie kan maken om van barca naar real te gaan) seedorf sladan vd vaart lucius davids inzaghi totti en de rest van die italiaanse tuttebolletjes |
![]() |
|
Op de NL'se velden mogen ze van mijn part vd vaart een keer goed kapot schoppen.
sibon vind ik ook een eikel, maar dat komt door z'n domheid. Normaal zou k ook v Bommel, v Galen, maar die lijken geleerd te hebben. (k moet wel zeggen dat k pisvee al een tijd niet meer heb gezien) Och, ik vergeet ibrahomodinges.. Buitenland: seedorf en nog wat brazilianen...
|
Na vandaag nog een extra nominatie voor :
Vogel - die schijnheilige kut p$V er zorgde er met zn eerste actie voor dat die wedstrijd uit de klauwen liep! Hij schopte k geloof heitinga express op zn achillespees! Bommel - Dat kutjong heeft zelf die actie van VD Vaart uitgelokt (al was zn wraak ook wel heel erg dom ook) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||