Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nah, toch maar niet, dit gaat wel weer heel erg ver! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik ook, en als: mensen met zulke ongelofelijke bindingsangst dat er bijna niet mee om te gaan valt, mensen met zware minderwaardigheidscomplexen, kleptomanen, nymfomanen, mensen die geen sociale vaardigheden hebben ![]() Maar eens in de zoveel tijd ook wel een 'normaal' iemand, gelukkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ouwe lullen, ik kan me niet eens (meer) heugen dat er in een discotheek iemand overduidelijk interesse in me toonde die minder dan 6 jaar ouder was...
Maar ja 't zal ook wel niet meehelpen dat ik in een meidenstad studeer en daarbij al omgeven word door mannen, aangezien mijn studiegnoten voornamelijk mannelijk zijn... (Hoe praat je jezelf zelfvertrouwen aan... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wat vind je ervan? typewriter | 3 | 13-03-2006 13:43 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |
Valse bescheidenheid vs. terecht zelfvertrouwen Pan Am | 61 | 19-06-2004 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat klopt hier niet? Wie legt me dit uit? Mark Almighty | 40 | 26-05-2004 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |